Ik heb nog steeds niets ontvangen. Het is 10 december.

Ik heb nog steeds niets ontvangen. Het is 10 december

Wat vervelend dat je pakketje nog niet is aangekomen Rene. Volgens PostNL komt het pakketje vandaag aan. Helaas hebben wij geen invloed op de bezorgtermijn.

Super fijne service, mail wordt snel beantwoord en snel geleverd,

Bedankt voor deze prachtige beoordeling Tessa! En natuurlijk veel plezier met je bestelling:).

Meer dan prima geholpen en goede kwaliteit

Als nagelstudio in Delft wilde China Body iets leuks doen voor haar klanten, een presentje voor de maand december. De keuze viel op een pen. Die kan iedereen wel gebruiken was de gedachte. Maar dan een pen die de klant dan ook ècht zal gebruiken. Het kiezen was wat lastig omdat er een beperkte beschrijving is en omdat vele modellen op elkaar lijken. Daardoor vallen de verschillen een beetje weg. Maar een paar belletjes gaf verduidelijking. Dan het logo, daarin zijn we goed geholpen! Men dacht mee en paste het logo aan om zo een meest optimaal resultaat te verkrijgen. Prima service! Dan het resultaat: een mooie pen met een super duidelijk logo!

Bedankt voor deze supermooie beoordeling:). En natuurlijk veel plezier met de bestelling:).

geen bijzonderheden

Geen bijzonderheden

Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met de bestelling:).

Prima pennen, levering duurt wat lang

De pennen waren zo ontworpen en besteld. Helaas een week moeten wachten op de levering na er zelf achteraan te hebben gebeld. De pennen zien er mooi uit en zijn goed ontvangen.

Bedankt voor deze mooie review! En natuurlijk veel plezier met de bestelling:).

Slecht

Wilde aan 2 kanten opdruk maar kreeg maar op een kant

Wat vervelend om te horen dat je (nog) niet tevreden bent. Kun je je klacht a.j.b. mailen naar [email protected]? Dan zoekt onze collega Carmen naar een oplossing.

Niet best

Ik had pennen en aanstekers besteld. De algemene kwaliteit van de aanstekers is slecht. Of een enorme steekvlam of er komt nog net een klein vlammetje uit. Ik wilde de aanstekers aan 2 kanten bedrukt hebben en dit ook zo besteld, echter zijn ze maar aan 1 kant bedrukt. Nadat ik een mail heb gestuurd krijg ik gewoon geen reactie. Ik bestel hier nooit weer.

Netjes en correct geleverd,goede prijs kwaliteit verhouding.

Correct!

Bedankt voor deze mooie review Frans! Veel plezier met je bestelling:).

Snel geregeld, prima kwaliteit.

Het was makkelijk om een ontwerp tekst te maken en ik kon op de site goed zien hoe het er in het echt uit zou komen te zien. Het was ook snel geleverd. Fijn ook dat een kleinere hoeveelheid als 25 kon.

Bedankt voor deze mooie review Simone! En natuurlijk veel plezier met je bestelling:).

Snel geleverd, gedrukt zoals verzocht

De pennen krachten precies overeen met het voorbeeld op de site. Mooi dat je logo en tekst kan laten drukken. Snel geleverd en goede kwaliteit pennen.

Bedankt voor dit mooie rapportcijfer! En natuurlijk veel plezier met de pennen:).

Snel en een top product

Na een kort persoonlijk overleg tot de juiste keuze kunnen komen. De bedrukte pennen werden snel en naar alle tevredenheid geleverd.

Bedankt voor dit prachtcijfer! En natuurlijk heel veel plezier met je bestelling:).

Ik zou op de bestelling graag willen zien wat ik besteld heb - dus welke tekst er op de pennen komt.

Bedankt voor dit mooie cijfer en je feedback! En natuurlijk veel plezier met de bestelling:).

Prima pen voor een prima prijs

Ga in de toekomst zeker meer bestellingen plaatsen

Bedankt voor deze mooie score! Veel plezier met de bestelling en tot snel:).

Kwaliteit en kwantiteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling Hessel:). Veel plezier met je bestelling!

Leuke pennen

Leuk gedaan

Bedankt voor deze topbeoordeling Midas:). En natuurlijk veel plezier met de bedrukte pennen:).

Top top top

Fijne pennen, zoals verwacht!

Goed om te horen dat je zo tevreden bent Jaleesa! Veel plezier met de bedrukte pennen:).

Mooi product, snelle levering

Mooi product, goeie website, snelle levering

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent en bedankt voor je feedback! Veel plezier met de bedrukte artikelen:).

Prima in orde

Bestellen en bezorgen is prima en snel gegaan!

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent:). Veel plezier met je bestelling.

Pennen zijn wat gammel en vallen snel uit elkaar, jammer!!!

Zie hierboven, erg slecht materiaal!

Wat vervelend om te horen dat je (nog) niet tevreden bent. Als je deze opmerking ook even deelt met [email protected], dan komen we met een oplossing:).

Eenvoudig te bestellen maar scheef gedrukt

De bestelling is eenvoudig en heel leuk dat wij onze eigen huiskleuren kunnen kiezen. Helaas zie je dat de letters niet helemaal volledig gedrukt zijn en daardoor zie je een witte rand langs de letters.

Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn:). En natuurlijk bedankt voor de feedback!

Prima afgeleverd!!

Precies zoals ik had besteld!!!

Fijn om te horen dat je tevreden bent Marianne:).

Snel, niet te duur en super blij mee

Had even gezocht en kwam bij jullie uit. Ben maar heel klein bedrijfje, maar zo leuk om pennen te bestellen. Mijn website staat op de pennen dus die geef ik nu en mijn naam gaat vanzelf rond. Heel gemakkelijk direct pen te maken, kies pen, tekst, kleur, lettertype of plaatje en je ziet het direct. Én de prijs direct in beeld, hoef ik niet omslachtig een mail voor te ontvangen.

Leuk om te horen dat je zo tevreden bent Forsie! En bedankt voor je feedback:).

Voor iedereen een mooie keuze.

Ik ben zeer tevreden. Het enig minpuntje wat ik kan bedenken dat het logo misschien iets groter had gemogen op de pen.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent Manuela! En bedankt voor je feedback:).

Makkelijk bestellen en snelle levering. Bovendien schrijft de pen prima

Goed om te horen dat je zo tevreden bent Evert! Veel plezier met de pennen:).

Goede kwaliteit

Pennen waren goed, prijs kwalteit verhouding prima.

Goed om te horen dat je zo tevreden bent Joël! Veel plezier met de pennen!

Gildestraat 17 8263 AH Kampen

Over Pennendrukkerij.nl

Je zou het misschien niet denken als je op onze naam afgaat. Toch vind je bij Pennendrukkerij.nl veel meer dan alleen pennen. Je kunt bij ons ook terecht voor schrijfgerei, notitieboekjes, kantoorartikelen en relatiegeschenken. Zo schrijf je jouw succesverhaal, organiseer je jouw leven en zet je de volgende stap met je bedrijf samen met Pennendrukkerij.nl. Upload je design en plaats je bestelling. Pennendrukkerij.nl doet de rest! VOORDELEN VAN PENNENDRUKKERIJ.NL: - Al vanaf 25 stuks - Snelle levertijden - Eigen design uploaden - Géén instelkosten