Eenvoudig te bestellen maar scheef gedrukt

De bestelling is eenvoudig en heel leuk dat wij onze eigen huiskleuren kunnen kiezen. Helaas zie je dat de letters niet helemaal volledig gedrukt zijn en daardoor zie je een witte rand langs de letters.

Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn:). En natuurlijk bedankt voor de feedback!

Prima afgeleverd!!

Precies zoals ik had besteld!!!

Fijn om te horen dat je tevreden bent Marianne:).

Snel, niet te duur en super blij mee

Had even gezocht en kwam bij jullie uit. Ben maar heel klein bedrijfje, maar zo leuk om pennen te bestellen. Mijn website staat op de pennen dus die geef ik nu en mijn naam gaat vanzelf rond. Heel gemakkelijk direct pen te maken, kies pen, tekst, kleur, lettertype of plaatje en je ziet het direct. Én de prijs direct in beeld, hoef ik niet omslachtig een mail voor te ontvangen.

Leuk om te horen dat je zo tevreden bent Forsie! En bedankt voor je feedback:).

Voor iedereen een mooie keuze.

Ik ben zeer tevreden. Het enig minpuntje wat ik kan bedenken dat het logo misschien iets groter had gemogen op de pen.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent Manuela! En bedankt voor je feedback:).

Makkelijk bestellen en snelle levering. Bovendien schrijft de pen prima

Goed om te horen dat je zo tevreden bent Evert! Veel plezier met de pennen:).

Goede kwaliteit

Pennen waren goed, prijs kwalteit verhouding prima.

Goed om te horen dat je zo tevreden bent Joël! Veel plezier met de pennen!

Simpel snel en goede kwaliteit

Makkelijke website en goede afhandeling

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent Thijs! Veel plezier met je bestelling:).

Goede service, goed product

We hebben pennen en notitieboekjes met opdruk besteld. Uitstekend werk geleverd, binnen een korte tijd. Prettige communicatie. Aanbeveling!

Wat leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn! Veel plezier met de pennen en notitieboekjes.

mooi product geleverd

Pennen zijn bedoeld om bij straatbarbenue aan deelnemers uit te delen. Zo heeft iedereen een mooie, blijvende herinnering.

Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent Monique! Veel plezier met de pennen.

Uitstekende service, kwaliteit, verzending en afhandeling.

Het mondelinge contact was uitstekend en er werd goed meegedacht. De pennen voldoen geheel aan de verwachting. Ze zien er mooi uit en schrijven uitstekend. De pennen waren netjes verpakt en werden snel geleverd.

Goed om te horen dat je zo tevreden bent Sjaak! Veel plezier met de pennen.

Opdruk op de pennen waren prima. Goed verzorgd.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent Dorothy:). Veel plezier met de pennen.

Mooi en snel gemaakt.

Bedankt voor deze mooie review Ria! Veel plezier met je bestelling:).

De pennensdrukkerij maakt klanten tevree en blij

In 1 woord TOP. Mooie spullen, goede service.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Grace! Veel plezier met je bestelling:).

Vriendelijk, snel, helpend en.. snél!!!

Goed geadviseerd bij keuze juiste pen, goede proeven, snelle reacties en correctie en keurig op tijd pennen met dubbelfunctie geleverd ! Mijn muziekclubke is er heeeeel blij mee !!

Fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met de bedrukte pennen:)!

Snel

Mooi product snel geleverd

Fijn om te horen dat je zo tevreden zijn Lenie! Veel plezier met de bedrukte pennen:).

Echt top! Super kwaliteit, snel geleverd

We zijn heel blij met de pennen. Ze schrijven heel fijn en dat is toch belangrijk willen mensen die blijven gebruiken. Dank ook voor de snelle levering!

Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn! Veel plezier met de bedrukte pennen:).

Snel geleverd goede kwaliteit

Bedankt voor dit prachtige cijfer Yirka:).

Prima klantenservice!

Er werd goed meegedacht met het ontwerp en uiteindelijk is het eindproduct mooier geworden dan wat wij origineel aangevraagd hadden. Absoluut een aanrader!

Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent Bob! Heel veel plezier met je bestelling.

top

goede service

Bedankt voor dit mooie cijfer Steven:).

Fenomenaal

Snelle en uitstekende service!

Goed om te horen dat je zo tevreden bent en bedankt voor je feedback Max!

Goede en snelle levering

Goede en mooie pennen en snelle levering

Fijn dat je zo tevreden bent Vera! Veel plezier met de pennen:).

Goede service ervaren

Blij met de invulling van het design op de pen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met de pennen!

Snel mooi en scherp geprijsd

Bedankt voor deze mooie beoordeling Sinan! Heel veel plezier met de pennen!

rommelige afhandeling

De pennen zien er netjes uit, dus daar ben ik tevreden over. Wel moest ik alle 50 pennen zelf nog even aandraaien anders vielen ze uit elkaar. Maar de organisatie was rommelig. Tijdens de bestelling kon ik aangeven of ik extra geld wilde neerleggen voor snellere bezorging, dat heb ik aangeklikt, maar heb ik vervolgens nergens meer kunnen terugvinden, want ik heb geen enkele specificatienota gezien, alleen een samenvattende nota. Vervolgens heb ik ook anderhalve week moeten wachten op ontvangst, want pas op de 5e en dus maximaal laatste werkdag kreeg ik bericht dat ze verzonden zouden gaan worden. Ik heb dus misschien geld betaalt voor een snelle levering(weliswaar maar 20 cent) die ik niet gehad heb, maar ik kan dat niet hard maken, want ik heb geen bewijs. De open dag van mijn praktijk hebben de pennen gemist in ieder geval, want van snelle levering was absoluut geen sprake, aangezien ik 'next day levering' had aangeklikt en dan is 6 werkdagen later, ofwel 10 dagen later niet echt 'next day'. Kort samengevat: rommelige en onjuiste communicatie en zeker geen snelle levering, maar het product zelf is prima.

Je kon goed het voorbeeld bekijken van hoe de pen uiteindelijk zou worden. Overzichtelijke site en makkelijk je eigen ontwerp toe te voegen. Ze werden snel gedrukt en verzonden. Ik heb ze ontvangen en ze zijn precies zoals het voorbeeld, erg blij mee!

Bedankt voor deze geweldige beoordeling Anouk! Heel veel plezier met de pennen:).

Gildestraat 17

8263 AH Kampen

Over Pennendrukkerij.nl

Je zou het misschien niet denken als je op onze naam afgaat. Toch vind je bij Pennendrukkerij.nl veel meer dan alleen pennen. Je kunt bij ons ook terecht voor schrijfgerei, notitieboekjes, kantoorartikelen en relatiegeschenken. Zo schrijf je jouw succesverhaal, organiseer je jouw leven en zet je de volgende stap met je bedrijf samen met Pennendrukkerij.nl. Upload je design en plaats je bestelling. Pennendrukkerij.nl doet de rest! VOORDELEN VAN PENNENDRUKKERIJ.NL: - Al vanaf 25 stuks - Snelle levertijden - Eigen design uploaden - Géén instelkosten