Zeer tevreden over benni &ninni

Besteld en snelle levering en nog een leuk kaartje erbij voor te bedanken.

Mooi en leuk materiaal , snel geleverd

Fijne site!

Goede kwaliteit voor een leuke prijs en erg mooi ingepakt met handgeschreven kaartje. Het zijn die kleine details die je extra blij maken als klant met een bestelling. Keep up the good work!

Heel goed.

Het is hoge kwaliteit en een snelle levering.

Snelle verzending, heel netjes en leuk verpakt met een lief persoonlijk kaartje erbij. Leuke spullen voor een leuke prijs. Zeker een aanrader en ga snel een nieuwe bestelling plaatsen!

geweldig trein met naam

geweldig treintje met naam en leuke kleuren

Ziet er prachtig uit.

Goede en snelle service. 1 pakje wat ik besteld had was er helaas niet meer. Ik werd er meteen over ingelicht en het geld werd direct weer terug gestort.

Prachtig verpakt

Perfect klant beleving. Echt waar voor je geld

Erg goed

Leuke collectie, snelle levering tegen een goede prijs.

Snelle verzending. Aandacht aan besteed Bedankt voor het lieve kaartje erbij!

Mooi product, snelle levering

Goede service!

Het product dat ik had besteld bleek helaas niet compleet. Vanuit Benni en Ninni werd er zeer vlot en meedenkend op mijn mailtje gereageerd. Ze hebben het zeer netjes en persoonlijk met mij opgelost. Wat fijn zeg :) Zeker een aanrader om hier iets te bestellen.

leuke kleding en speelgoed

leuke baby kleding en speel goeen redelijk betaalbaar

Prachtig verpakt! Snelle levering!

Wat een cadeautje om te ontvangen! Complimenten voor hoe leuk het verzonden wordt! Stickertjes, kaartje erbij en ingepakt als een echt cadeautje!

Leuk kaartje erbij en mooie kleding

Snelle levering. Attent kaartje ontvangen bij de levering

Mooie artikelen en prima service.

Goede en nette service

Goede en nette service! Het handgeschreven papiertje erbij maakt de bestelling echt persoonlijk!

Volgende dag was het al bezorgd, super netjes verpakt met een handgeschreven kaartje! Echt een hele leuke webshop waar ik vaker zou bestellen!

Zeer slecht

Mijn bestelling is geplaatst op 9 november , een gedeelte heb ik ontvangen , een ander gedeelte niet .Er worden geen mails hierover beantwoord , wanneer ik mijn bestelling ontvang . Geen respons op geen enkel bericht . Het kado wat ik dus wilde geven is na 1 maand nog steeds niet bij de baby aangekomen .Zeer treurig .ik raad deze webshop ten zeerste af.

Wij zijn erg prettig en vriendelijk geholpen. Leuke collectie.

Snelle verzending en leuk en persoonlijk ingepakt!

Snelle verzending en leuk en persoonlijk ingepakt! Zeker een aanrader.

Fantastisch en snel

Mooie producten en binnen 1-2 dagen al ontvangen. Super

Snel geleverd met een lief kaartje erbij.

Snel geleverd, mooie kleertjes, leuk verpakt en ook nog een lief geschreven bedank kaartje voor de aankoop die je heb gedaan. Tweede bestelling die ik heb gedaan bij Benni en Ninni perfect!

De Website is makkelijk, en mooi er staan meerdere foto op van het product. Onze schoondochter is zwanger en daarom heb ik lekker makkelijk hier wat mooi spulletjes besteld. Alles was super netjes ingepakt. Binnen 2 dagen aan huis geleverd. Groetjes een trotse oma.

erg mooie spullen zowel klein als groot

erg mooie spullen

Wieldraaierlaan 7 7577 NW Oldenzaal

06 34561616

Over Benni & Ninni

Bij ons vind je alles voor de kleintjes. Zodat ze er leuk uitzien, want dat past bij die mooie ogen. En dat grappige neusje. Om ze te leren spelen, lachen en lopen. Of om lekker knus te slapen. Voor die van jou, als kersverse ouder. Voor je familie of trotse vrienden. Samen doen we het nét even anders. Persoonlijker. Leuker. Altijd smaakvol, origineel of duurzaam. Gemakkelijk online besteld, zorgvuldig door zusjes samengesteld. De hipste kleertjes, het zachtste speelgoed en warme nestjes. Ons assortiment is altijd up-to-date, met zorgvuldig gekozen trendy merken. We houden van aanpakken, want op familie kun je bouwen. Daarom staat onze service voorop. Gemakkelijk bereikbaar, gratis verzending boven de € 45,- en snel bij je thuis. Je kleintje is kostbaar, vanuit elk perspectief. Daarom zijn we betaalbaar, benaderbaar en lief. Iets nodig voor je kleintje? Of een origineel cadeau? Kersvers, aanstaand of ervaren, bij Benni & Ninni shop je alles voor baby’s en peuters. Laat je verrassen!