Prachtig werk

Echt sup strak geworden. Wij zijn er heel blij mee, alles volgens afspraak geregeld. Dit bedrijf is erg flexibel in de planning en Joey zit er boven op.

• Welke dienst(en) heb je afgenomen? Stucwerk, Latex Verf Spuiten

Prachtige gladde muren

Wij hebben de wanden van onze nieuwbouwwoning glad laten maken met dunpleister en zijn daar heel tevreden over. Er is netjes gewerkt en alles is nadien netjes opgeruimd. Echt een aanrader.

• Welke dienst(en) heb je afgenomen? Dunpleister

Mooi werk en goede service!

Afgelopen week hebben wij ons plafond en muren laten stucen door ADF & wij zijn erg tevreden met de vriendelijke service en het eindresultaat. Joey kwam meerdere malen zelf langs en beantwoorde al ons vragen. De stukadoors en Joey gaven ons een goed en vertrouwd gevoel. Het werk die ze geleverd hebben is uitstekend. Zeker een aanrader!

• Welke dienst(en) heb je afgenomen? Stucwerk, Dunpleister

Vakwerk ..schoon opgeleverd..supersnel en duidelijke communicatie

Via internet ADF Afwerking een offerte gevraagd ..supersnelle reactie en de afspraak tot het stuken van onze hal...trapgat en overloop (35 m2) was snel gemaakt. Omdat wij wat haast hadden (i.v.m. een traprenovatie) werd er door Joey (ADF) meegedacht en kon het werk al binnen een week worden uitgevoerd. Wij zijn ontzettend blij dat wij gekozen hebben voor ADF afwerking de 2 (hardwerkende) stukadoors hebben vakwerk afgeleverd en ook alles weer schoongemaakt (alles op één dag). Wij zijn super tevreden.

• Welke dienst(en) heb je afgenomen? Dunpleister

Afspraak is afspraak

Een goed bedrijf waarmee duidelijke afspraken mee kunnen worden gemaakt, qua uitvoering en planning en erop kunnen vertrouwen dat het ook zo wordt uitgevoerd. Hebben reeds vele projecten voor ons afgewerkt met prima resultaat en goede communicatie, kan ze van harte aanbevelen ! Jansen Afbouw Groep BV Alkmaar

• Welke dienst(en) heb je afgenomen? Dunpleister, Latex Verf Spuiten, Gipsplaat Afwerking

Super mooi resultaat, en perfecte communicatie!

Wij hebben door adf afwerking ons huis laten dunpleisteren en laten verf spuiten met latex. Vanaf het eerste contact ging alles perfect. De jongens hebben onze wanden en plafonds super strak gemaakt en voorzien van een mooie verflaag. Het ziet er fantastisch uit! Daarbij hebben ze ons huis erg netjes achtergelaten. Echt een aanrader!!

• Welke dienst(en) heb je afgenomen? Dunpleister, Latex Verf Spuiten

Donata Steurhof 176

1132 DR Volendam

06 28 82 34 32

Over ADF Afwerking

ADF Afwerking BV is opgericht in 2010 door Joey Buter. Het bedrijf, toen nog een eenmanszaak dat ADF Automatic Drywall Finishing heette, was enkel gespecialiseerd in het afwerken van gipsplaten. Denk hierbij aan de grote gipsplaten waarbij alleen de naden afgewerkt moeten worden met gips. In de jaren die volgden werden de klussen groter en groeide het team van ADF Afwerking snel. Waar er in het begin alleen traditioneel met de hand werd afgewerkt, begonnen wij ons ook te specialiseren in het afwerken van grote aantallen m2 met professionele machines uit Amerika. Het land waar gipsafwerking velen malen groter en verder is dan Europa. We gaan een paar jaar verder in de tijd en belanden in het jaar 2021. Het bedrijf is geen eenmanszaak meer en overgestapt naar BV. Het team is groter geworden en nu gespecialiseerd in gipsplaat afwerking, Stukadoren, Airless dunpleisteren, Latex verfspuiten en Schilderen. Waarbij we vroeger alleen te vinden waren op bouwplaatsen van zakelijke klanten, zijn we daarnaast nu ook erg actief op de particulieren markt. Wij hebben ons in de afgelopen jaren gespecialiseerd in het strak en glad afwerken van nieuwbouw woningen doormiddel van stukwerk zoals dunpleisteren (0-2mm dikte ) en traditioneel stukwerk (4> mm), en het latex verfspuiten. Deze combinatie staat garant voor super strakke en gladde wanden en plafonds in uw nieuwbouwwoning, bestaande woning of commercieel pand. Naast de particulieren markt zijn wij door alle jaren heen ook altijd nog actief gebleven in de zakelijke bouw sector. Met onder andere grote projecten als Van Der Valk hotel Zuidas, Y-Tower hotel en Vakantie Discounter in Amsterdam. Geen klus is ons te groot! Ons team zorgt keer op keer voor een super strakke en gladde wand- en plafondafwerking. Onze missie is dat u als klant de samenwerking van het begin tot het eind als zeer plezierig ervaart. Wij zullen er alles aan doen om de stress die een verbouwing met zich mee brengt te ontnemen.