Goede kwaliteit, goede prijzen, goede en eerlijke behandeling.

Zie mijn bevindingen in de eerste zin.

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle service, duidelijke communicatie. Truien mooi bedrukt en goede kwaliteit voor een goede prijs

Netjes en snel verzorgd!

Persoonlijk contact, netjes en snel verzorgd. Keurig per post afgeleverd, met track and trace!

goede kwaliteit shirts; snelle services; goed contact

goede kwaliteit shirts; snelle services; goed contact

zeer goede communicatie, en netjes werk

Goede communicatie, denkt mee, goed materiaal

Super bedrijf voor het laten bedrukken van je kleding

Nadat ik Bas een aantal jaar geleden heb leren kennen, wat ik als zeer prettig heb ervaren bestel ik nu altijd mijn bedrijfs kleding bij Bas. Korte lijnen, goed advies en mooie producten. Wat ik het fijne vind aan Bas is dat ik hem een appje stuur als ik wat nodig heb, het wordt gedrukt en na een aantal dagen ontvang ik de bestelde producten thuis.

Je wordt er met open armen ontvangen en geen opdracht is te gek.

De communicatie loopt erg prettig. Ook naar feedback wordt goed gekeken en in overleg een oplossing gezocht. Ik raad shirtsborduren.nl zeker aan.

top service

snelle service

Prima advies, meedenken, mooi product

Waren toe aan nieuwe bedrijfskleding en zochten bedrijf in onze regio. Eigenaar Bas van shirtsborduren.nl verstaat zijn vak, denkt mee, snel communiceren en komt zijn afspraken na. Levert top kwaliteit!

Bas van shirtborduren.nl levert topkwaliteit.

Onlangs heb ik twee soft shell jasjes laten borduren bij shirtsborduren.nl. Eigenaar Bas reageert en anticipeert snel, waardoor ik niet lang hoefde te wachten op mijn bestelling. Ik ben erg blij met de jassen en raad shirtsborduren.nl aan iedereen aan.

TOP bedrijf!

2e keer dat we nu iets laten borduren. Erg goeie service ,mooie kwaliteit voor eerlijke prijs, zeker aan te raden,

Hoge Kwaliteit!

Top kwaliteit!

Heel erg tevreden met alles.

Goede hulp en precies zoals ik het wou hebben en snel geleverd dus gewoon top.

Professioneel en eerlijk

De keer dat ik er ben geweest ben ik netjes en goed geholpen en alles was duidelijk en helder.

Onlangs een aantal truien laten borduren bij Bas. We werden van begin af aan goed geholpen en kregen makkelijk en snel contact. Van te voren kregen we een duidelijke digitale proefdruk. Hierdoor wisten we wat we konden verwachten. Bedankt voor de goede service en wij bestellen in de toekomst zeker nog een keer.

snel en goede service

voor ons als klein bedrijf is dit de oplossing. geen oplagen van minimaal 25 en een snelle service

Top service en kwaliteit!

Wordt altijd snel en vriendelijk geholpen en de kwaliteit is uitstekend!

Goed en betrouwbaar bedrijf!

Je wordt netjes en snel geholpen !

Top Service en goede kwaliteit!

Bas staat altijd voor je klaar, geeft goed advies en komt de spullen persoonlijk bij je afleveren.

Zeer goede service! En top kwaliteit werkkleding

Top service en denkt met je mee. Wij kopen hier altijd onze werkkleding (top kwaliteit en doet wat het moet doen) Wij werken veel buiten in alle weersomstandigheden en zijn uitermate tevreden over het werkwijze en kwaliteit van de werkkleding! Aanradertje.

Top bedrijf, super service!

Zoals hierboven vermeld! Niks aan toe te voegen.

Bij shirtsborduren worden wij als hoveniersbedrijf al jaren prima geholpen voor de bedrijfskleding.

Goede, snelle en persoonlijke service.

Voor het recent gestarte paardenrusthuis van mijn ouders wilden we graag truien bestellen. Dit als verassing voor mijn ouders met kerst. Ik bedacht dit idee echter de maandag voor kerst pas. Bas heeft er alles aan gedaan om de truien naar wens en zo snel mogelijk te kunnen leveren. Met erg snelle reacties op mail, app en telefonisch contact. De truien waren zoals we gedacht hadden en mijn ouders blij verrast. Bij een van de truien was wat herstelwerk nodig, dit is netjes opgelost en samen met de nabestelling geleverd. Bas, nogmaals bedankt voor je hulp bij het realiseren van deze verassing voor mijn ouders!

Hallo Joyce, Bedankt voor deze leuke recensie! Gelukkig is het met die ene trui ook goed gekomen! Groetjes Bas van Dorst

Betrouwbaar, bereikbaar, betaalbaar

Meerdere keren hier spullen besteld. Zowel kleding als andere zaken die gedrukt moesten worden. Kort lijntje. Goed bereikbaar. Alles is bespreekbaar. Komen afspraken na.

Goede service en goede kwaliteit. Echt een aanrader!

Over shirtsborduren.nl

Shirtsborduren: “Optimaal resultaat door persoonlijk advies en korte lijntjes” Shirtsborduren.nl is een bedrijf die uw kleding bedrukt en borduurt en dat klaarstaat voor de lokale MKB’ers en hier is eigenaar Bas van Dorst maar al te trots op! Wil jij zorgeloos bedrijfskleding laten bedrukken of borduren? Bas is je man! Persoonlijk advies en korte lijntjes “Door de korte lijntjes die ik met mijn klant heb bereiken we samen een optimaal resultaat. Het grootste voordeel hiervan is dat ik alles op maat kan leveren. Werkelijk álles is mogelijk! Daarnaast draaien wij onze hand niet om voor spoedleveringen. Omdat wij de kennis, ervaring en technologieën in huis hebben, kunnen we ontzettend snel jouw kleding bedrukken of borduren. Heb je een vraag? Bel of app mij gerust op! Ik sta altijd klaar om je persoonlijk advies te geven.” Altijd een digitale proefdruk “Bij Shirtsborduren.nl kun je een gratis digitale proefdruk laten maken van het beoogde eindresultaat. Zo kun je op voorhand zien hoe jouw logo, tekst of opdruk eruit komt te zien. Is de proefdruk niet in orde? Dan passen we dit even aan. Handig, toch?”