Heerlijke sapjes

Heerlijke gezonde sapjes!! en bezorging altijd op tijd. Super fijn.

Dank je wel Mandy!

Zeer klantvriendelijk en persoonlijk

Door mijn eigen onzorgvuldigheid dacht ik dat het niet goed was gegaan met mijn bestelling. Ik had zelf de afleverdatum twee weken later gezet maar was dat vergeten. In mijn review gaf ik aan dat het zo lang duurde. Priscilla van Cilly Juices belde meteen persoonlijk op. En ze zocht direct uit hoe het zat. De omissie lag duidelijk bij mij en heb duizend keer mijn excuses aangeboden. Bewonderingswaardig is dat Priscilla altijd erg vriendelijk bleef. De koerier Menken bracht de bestelling precies op de dag dat ik het besteld had. Bij het afleveren gaf hij ook netjes aan dat de sapjes in de vriezer bewaard moesten worden. Conclusie: supergoede service van Priscilla en de koerier en zij verdienen een dikke 10!! Oja, en de sapjes en soepen zijn ook echt goed.

Super Lekker & healthy

Ik was verrast door de verschillende kleurrijke sapjes, wat mijn smaak pupillen streelde en mijn lichaam een boots gaf. De soepen vond ik heerlijk! Ik heb de 3 dagen detox gedaan. Was wel echt wennen om geen vast voedsel te eten. Dit is voor herhaling vatbaar!

Dank je wel Natasja. Mooie review!

Heel fijne slow-juiced bleekselderijsapje

Heel fijne slow-juiced bleekselderijsapje zonder dat gedoe als je het zelf gaat doen. Ook de levering incl. die afspraken loopt perfect.

Thnx Jacky!

Helemaal top! Fijn ook de glazen flesjes.

Heerlijke soep gegeten en het anti oxidanten shotje was ook geweldig! De celery Juice is heel erg wennen maar volgens mij wel heel goed voor je gezondheid! Ik ga zeker vaker bestellen!

Fijn dat het jou opvalt dat wij bewust ook voor glas kiezen. Beter voor jou en beter voor het milieu. Liefs!

Ik vind ze niet lekker

Ik krijg de sapjes met heel veel moeite weg. Ik ben niet z’n groenten fan, dus het zal wel aan mij liggen.

Heerlijke sapjes

Snelle en goede levering. De sapjes kwamen diepgevroren binnen en de chauffeur stuurde precies de tijd door dat hij ze kwam afleveren en konden ze meteen de diepvries in. De sapjes en de soepjes zijn ook heerlijk. Voor mij volgende keer weer Cilly Juices.

Tof Simone dank je wel!

The best!! ❤️

De beste sapjes en de beste service!

Wat lief!! Dank je wel Nele.

Fijne en snelle communicatie

Zie boven

Thnx Kay.

Uitstekend!

Ik bestel nu voor de 4e keer de detoxbox van 3 dagen. Ik durf wel te zeggen dat m’n lichaam er goed op reageert. Ik heb totaal geen honger en voel me nadien meer helder en merk minder verzuring in m’n lichaam. Ik ben van plan dit iedere maand toe te passen als aanvulling in m’n leefstijl.

Dank je wel voor de mooie recensie Maartje. Wat tof om te lezen dat de detox jou ook zoveel brengt!

Super snel en netjes geholpen !

Heb net mijn eerste bestelling geplaatst. Ik had wat vragen i.v.m mijn allergie voor bepaalde producten , super snel en netjes geholpen . Nu wachten op de bestelling , zodat we kunnen gaan detoxen.

Dank je wel Cindy. Dat is ook waarvoor wij het doen, voor jullie!

Heerlijk

Voel me als herboren na een detoxkuur.

Voldoet aan alle verwachtingen!

Sapjes online besteld, volgende dag al geleverd. Leverancier levert de doosjes bij je af op binnen het aangegeven tijdskader. Verpakkingsmateriaal is van hoogwaardige kwaliteit en alles is netjes heel aangekomen. ik had een detoxkuur van 4 dagen en het plan werd per e-mail naar me toe gestuurd. De kuur is veelzijdig qua smaken, soepen zijn heerlijk en in de avond de heerlijke detox thee. Ik heb geen honger gehad. Echt super!

Top. Ben heel blij met deze sapjes!!

Heerlijke sapjes. Super levering. Doen !!

Lekkere sapjes, snelle levering

Van bestelling naar levering ging vlot en soepel. De sapjes zijn heerlijk!

Snelle levering en Topproducten

Dank je wel Monique!

Ik ben fan!

Gezond, lekker en ik heb zoveel meer energie sinds ik de sapjes neem.

Duidelijke uitleg. Makkelijk besteld en met goede levering. Duurzame sapjes die in tegenstelling tot sommige andere in glas wordt geleverd. Ik ben zèèr positief.

Thnx Sascha. En fijn dat jij onze bewuste keuze zo opvalt. Beter voor jou en beter voor het milieu!

Aanrader

Netjes bezorgd, verpakking top, niet onbelangrijk sapjes smaken heerlijk

Aanrader

Ik ben zeer tevreden. Je proeft dat de sapjes vers zijn én met liefde gemaakt. Ik voel mij er erg goed bij! De soepen zijn overigens ook erg lekker!

Heerlijk

Heerlijke sapjes, handige glazen flessen. Fijne service.

Heerlijk en makkelijk

Heerlijke sapjes

Snelle levering , lekkere en gezonde sapjes. En zo'n detox is hier zo goed te doen....je krijgt er altijd een hele begeleiding bij. Top bedrijf !

Geweldig, omdat het kant en klaar voor me gemaakt is. Nu voor het eerst de 5 dagen volgehouden, omdat het gewoon pakken en drinken is. Alleen had ik niet alle namen ontvangen wat op het schema staat. Dus zelf iets genomen hoop dat het goed is geweest. Trouwens de levering perfect. Een voorbeeld voor andere leveranciers, toppie.

Dank je wel voor deze mooie recensie Anneke. Wij versturen de detox handleiding per mail. Wat vervelend dat jij deze niet hebt ontvangen. Wij hebben je hierover nog even gemaild. Liefs!

Heerlijk.

Ben met Cillyjuices in aanraking gekomen door transformationel cupping. Toen een vier daagse kuur gedaan en nu een 7 daagse besteld. Denk dat dat wel genoeg zegt.

Dank je wel Angela. Tof dat jij weer voor ons kiest!

Over Cilly Juices

Cilly juices slowjuiced heerlijke groentesapjes waar per sapje gemiddeld de voedingswaarden van maar liefst 400 gram groente en fruit in zit. We willen iedereen een beetje gezonder laten leven in een toch al druk en hectisch bestaan. Door onze groentesapjes wordt het binnenkrijgen van vitamines en mineralen ineens een stuk makkelijker. En, misschien nog wel het belangrijkste: het is nog lekker ook. Wat ons bijzonder maakt is dat we naast 100% slowjuice sap (=meer vitamines en mineralen dan andere sap processen) wij ons ook hard maken voor een betere wereld. Zo zitten al onze sapjes in glazen flesjes, maken we geen gebruik van fancy labeling en verspillen we dus geen onnodige materialen als inkt & papier. Ook werken we samen met Ipse de Bruggen en Maatwerk Autisme die ons voorzien van nieuwe labels, helpen met juicen en andere materialen voor ons maken. En ja, dat is niet super winstgevend, maar dat maakt ons niet uit. We worden er blij van om zo ons steentje bij te dragen!