Heerlijk.

Ben met Cillyjuices in aanraking gekomen door transformationel cupping. Toen een vier daagse kuur gedaan en nu een 7 daagse besteld. Denk dat dat wel genoeg zegt.

Dank je wel Angela. Tof dat jij weer voor ons kiest!

Lekker gevoel

Elke ochtend een bleekselderij sapje zorgt er voor dat ik geen opgeblazen buik heb!

Te veel gember en waterig

Ik heb de driedaagse kuur afgemaakt, maar ik vond deze sapjes bijna niet weg te krijgen, zo waterig met te veel gember. Jammer, maar deze sapjes koop ik niet weer.

Hi Edith, Wat jammer dat we ondanks het contact dat we hebben gehad, waarin ik heb geprobeerd ons proces uit te leggen, toch deze recensie achterlaat. Je gaf aan dat je erg tevreden was over onze service, het plan en de levering alleen dat de sapjes niet jouw smaak waren. Wij werken dagelijks enorm hard om een stukje bij te dragen aan ieders gezondheid. Ondanks dat het jouw smaak niet was heeft jouw lijf toch de hoogst haalbare detox gekregen die er te krijgen valt. Helaas is het enige wat we niet in de hand hebben, hoe iets voor iemand smaakt. Want dan geldt toch nog altijd "over smaak valt niet te twisten" noch een cijfer aan te geven. Liefs en alle goeds.

Hoge kwaliteit!

Vriendelijk contact, zorgvuldige levering, kwaliteit sapjes hoog!

Dank je wel Irma! Wat een fijne recensie.

Heerlijk en gezond

Een fantastische manier om de dagelijkse vitamines binnen te krijgen. De sapjes zijn lekker, de service is goed, snelle levering. Ik ben fan!

Denise dank je wel!

Super fijn contact en heerlijke sapjes en shots

Het contact met Cilly Juices verloopt fijn, op een persoonlijke manier. De sappen en shots zijn lekker van smaak en super vers, een aanrader!

Dank je wel Nathalie!

Vandaag de detox kuur binnen gekregen. Ik krijg vaak maagklachten van paprika. Hierin gevraagd of ze er rekening mee zouden kunnen houden. En dat hebben ze gedaan, een aangepast schema is er gemaakt met een lief briefje van Priscilla. Blij met de goede service! Na de jaarwisseling ga ik starten. Ik heb er zin in!

Gelukkig nieuwjaar Helma! We zetten graag een stapje extra. Succes met de detox.

Lekkere sapjes en goede service

Lekkere gezonde sapjes en een prima bezorgservice

Veranderen van dag was geen probleem, werd netjes opgelost!

Dank je wel Melanie!

Klantvriendelijk

Na lang wikken en wegen Eindelijk de stap genomen om de 4 daagse detox-kuur te gaan volgen. Wat problemen met de levering Maar zo goed opgelost door Priscilla. Chapeau!!! Dag 1 ;overdag makkelijk maar ‘s avonds wat zwaarder. De Soep is heerlijk naar alle koude drankjes Dag 2 iets meer honger gevoel. Wel al afgevallen ;-))) Dag 3 en 4 moet ik nog. 1 voordeel is ook van detoxen,je bent heel helder..

Dank je wel Roos!! Wat een toffe uitgebreide recensie.

PUUR genieten!

Heerlijke verse sapjes die mij veel ontzettend veel energie geven!

Thnx Marijke!

Fijne detox

Ik heb de 3 daagde detox afgerond en voel me echt heel goed. Wat fijn dat je zelf niet hoeft na te denken over welke sapjes je op welk moment moet nemen. Alles is voor je uitgewerkt. Eerste dag hoofdpijn gehad, waarschijnlijk door het niet drinken van koffie, maar na dag 2 voelde ik me super en stond ik iedere ochtend meteen zonder moeite op. Ik heb tijdens de detox totaal geen honger gevoel gehad. En ook merk ik dat m’n lichaam ,door de rust die het kreeg met het niet bezig van met verteren van eten, minder spanning vast hield. Na een lange dag werken had ik ‘s ochtend ook geen last van gespannen voeten. Al met al een top ervaring en zou het zeker weer doen.

Dank je wel Maartje!

Heerlijke sapjes!

Supersnelle levering, heerlijke sapjes en vriendelijk personeel. Wat een leuk bedrijf!

Wat een lieve recensie! Hier doen we het echt voor. Dank je wel!

super fijn en makkelijk in gebruik!

lekkere en gevarieerde sapjes, allemaal bio!

Dank je wel voor de recensie Anouk!

Heerlijke gezonde sapjes!!

Na verschillende sapjes uitgeprobeerd te hebben weer voor Cilly Juices gekozen. Omdat: Ze lekker zijn In glas verwerkt zijn Goede service hebben Snelle levering

Dank je wel Hanneke! Ik ben blij dat jij ons op deze punten onderscheidend vindt. Hier doen we echt hard ons best voor.

Super lekker, super gezond en super geregeld.

Na de bestelling te hebben geplaatst word je goed op de hoogte gehouden van het logistieke proces. Je krijgt via de mail een handleiding die je stap voor stap helpt bij het voorbereiden voor detox, de detox en de opbouw van het eten na de detox. De sappen zijn heerlijk. Het enige wat je zelf hoeft te doen is volgens het schema de sappen drinken. Super relaxed.

Dank je wel Claudia!

Heerlijk!

Levering was top, ik kon precies bijhouden waar de chauffeur was. Sapjes, shotjes en soepjes zijn heerlijk! Ik ben zelf niet zo'n keukenprinses dus heel fijn om het zo kant en klaar te bestellen. Topproduct

Wij vonden het ook leuk dat wij jou mochten leveren :) Dank je wel!

Alles wordt perfect geregeld, zelf toen ik een foutje in de leverdatum gemaakt had werd het direct opgepakt en gewijzigd. Super service. De levering ging makkelijk en ik kon heel goed aangeven op welk tijdstip ik thuis was. Echt een super service. Alleen maar aan te bevelen. Ga zeker vaker bestellen :-) Nu nog even detoxen hahaha

Succes met je detox Christine!

Heerlijke sappen!!

Een heel fijn pakket met lekkere sappen. Goede omschrijving van de detox erbij over wat de dagen van te voren te eten, de volgorde en wat te doen de dagen erna. Alles netjes verpakt en goed bezorgd. Vriendelijk contact met Cilly Juices zelf. De detox is goed bevallen, ga ik zeker vaker doen!

Dank je wel Ellen!

Heerlijke juices en soepen en erg goede service! Een dikke 10

Ik heb een goede ervaring met cilly juices of te wel Pricilla. Ze maakt heerlijke combinaties in sappen en soepen en heb in mijn drie daagse detox niet echt moeite gehad om het vol te houden. Echt aan te raden om af en toe je systeem stop te zetten zodat alles bij kan komen en dan dee heerlijke creaties van cilly juices te proeven! Een dikke 10!

Dank je wel Ellen!

Ik, wie 24 /7 aan eten denkt,zag het echt als een uitdaging, nog nooit eerder gedaan,dus advies was drie daagse detoxkuur.Na de snelle levering kon ik beginnen, had drie dagen ervoor al wel het advies opgevolgd, om bepaalde producten (o.a koffie ) te laten staan. De sappen zijn Heerlijk,gemaakt met liefde staat erbij nou dat proef je! De gember shorts,ga ik nu toevoegen aan mijn dagelijks leven.Heel opvallend vond ik dat ik absoluut geen hongergevoel had,terwijl ik zelf nog eten heb bereid voor mijn gezin, in je hoofd denk je wel aan eten,maar geen reactie in het lichaam, geweldig toch! Tevens vind ik vooral mooi met dit verhaal, datje weer bewust wordt van je eten,dus dankjewel!!

Wat een mooi review. Dank je wel!

Makkelijk te bestellen. Snelle reactie op vraag

Eerste keer besteld fijne website en snelle reactie op mn vraag. Ben erg benieuwd naar de sapjes! Over 2 dagen worden ze geleverd en dan eens even detoxen.

Dank je wel Monique.

Uitstekende te doen detoxkuur

Heerlijke soepen, lekkere sapjes en een goede shot om de dag mee te starten!

Dank je wel Hilde!

Lekkere gezonde sapjes

Lekkere verse sapjes en super bezorg service.

Dank je wel Claudia! Geniet van de sapjes.

Service is top! En de sapjes van hele hoge kwaliteit!

Al de tweede keer dat ik bestel bij Cilly juices en altijd top!! Hoge kwaliteit sapjes en over alles nagedacht. Verpakkingen worden allemaal gerecycled! Raad het iedereen aan!

Dank je wel Juliette!

Ter Steeghe Ring 57 3331 LX Zwijndrecht

Over Cilly Juices

Cilly juices slowjuiced heerlijke groentesapjes waar per sapje gemiddeld de voedingswaarden van maar liefst 400 gram groente en fruit in zit. We willen iedereen een beetje gezonder laten leven in een toch al druk en hectisch bestaan. Door onze groentesapjes wordt het binnenkrijgen van vitamines en mineralen ineens een stuk makkelijker. En, misschien nog wel het belangrijkste: het is nog lekker ook. Wat ons bijzonder maakt is dat we naast 100% slowjuice sap (=meer vitamines en mineralen dan andere sap processen) wij ons ook hard maken voor een betere wereld. Zo zitten al onze sapjes in glazen flesjes, maken we geen gebruik van fancy labeling en verspillen we dus geen onnodige materialen als inkt & papier. Ook werken we samen met Ipse de Bruggen en Maatwerk Autisme die ons voorzien van nieuwe labels, helpen met juicen en andere materialen voor ons maken. En ja, dat is niet super winstgevend, maar dat maakt ons niet uit. We worden er blij van om zo ons steentje bij te dragen!