Super klantvriendelijk en heerlijke sapjes

Ik ben ben nu mijn tweede detox aan het doen bij cilly juices, de reden dat ik daar nu een tweede heb besteld is, omdat ze super klantvriendelijk zijn en, omdat de sapjes super lekker zijn in combinatie met de soep en thee. Als ik een vraag heb wordt er meteen gereageerd en actie ondernomen. Kortom: Geniet van deze heerlijke sapjes en verwen jezelf er eens mee.

Dank je wel Bo!

Geweldig lekker en super service

De sapjes, shotjes en soepjes zijn stuk voor stuk heerlijk!! Het vult goed en de detox is goed te doen. Keurig geleverd met fijne info ook over de voorbereiding en voor na de tijd! Echt een aanrader!

Dank je wel voor het compliment EN de genome moeite om een recensie achter te laten! Liefs!

Heerlijke gezonde sapjes

Snelle levering , top service, zo fijn om altijd verse sapjes in de vriezer te hebben zodat ik altijd mijn vitamine op voorraad heb

Dank je wel Kelly!

Mooi bedrijf top producten

Na 2 maal de detox te hebben afgenomen vandaag de maandbox ontvangen. Wat een mooi bedrijf met heerlijke producten. Erg fijn direct contact. Werken super probleemoplossend. Echt super service.

Dank je wel Ilse. Tof dat jij de moeite hebt genomen om een recensie achter te laten!

Leuke introductie

Vorige week werd ik getipt door een vriendin. Ze vertelde over dat ze sapjes had besteld bij Cilly Juices. Nu zag ik een leuke actie met de meet en green box. Leuke box om kennis te maken met alle sapjes!

Dank je wel Christa

Detox

Vorige week de detox gedaan en ik voel me nog steeds zo goed! Eerste 3 dagen was echt pittig maar de 4de ging steeds beter. Sapjes zijn top! Heel fijn dat er ook soep bij zit. Aanrader!

Fijn dat jij je zo goed voelt Noëlle!

Heerlijke shots en perfecte service!

Ik heb de shotbox besteld, echt een aanrader en snelle vitamineboost! Vooral de gember en antioxidante shots. Ook gemakkelijk te bewaren in de vriezer. De detox box is ook een aanrader als cadeau te geven aan iemand. Er zitten lekkere sapjes, thee en soep in. Dankjewel Cilly Juices!

Dank je wel Gina! Wat een fijne recensie!

Geweldige sapjes

De detox of gewoon iedere dag een sapje…ik kan het iedereen adviseren ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dank je wel Barbara!

Heerlijke sapjes

Nu 4 dagen bezig met de 7 daagse detox. Ik merk heel veel aan m'n lichaam. Ben hierdoor blij dat ik de sapjes zo kan pakken en niet hoeft na te denken van ow wat nu of oow ik moet nog even een sapje maken. Heel fijn als je je ff niet zo chil voelt hihi #afkicken

Fijn dat het zo goed voelt!! Goed bezig.

Gezonde sapjes en lekker snel bezorgd

Ik heb bij Cilly de zwangerschaps/borstvoeding sdoos besteld omdat ik na mijn bevalling echt minder energie heb. Het is een fijn idee ook dat ik toch vitamines binnenkrijg omdat koken en echt zelf goed eten niet altijd haalbaar is nu. Super tevreden!!

Dank je wel Mel! Tof dat je dit hebt gedeeld.

Een boost voor je lijf met Cilly juices

Voor het eerst een detox van 7 dagen besteld bij Cillly Juices. De communicatie verliep prettig en de uitleg over de detox was duidelijk. Hele fijne smaakvolle sapjes en soepen. Ik merk een groot verschil bij mijn buik (minder opgezwollen) en mijn nagels voelen sterker. Daarnaast kreeg ik een energieboost. Heerlijk om een week niet na te hoeven denken over wat er nu weer op tafel gezet moest worden, maar wel weten dat je heel veel vitamines binnen krijgt.

Dank je wel Marloes!

Fris en vers!

Je proeft de frisse verse energie al na de eerste slok!

Dank je wel Sabrina!

Heerlijke juices en een snelle en goede levering Ik ben fan

Super lekker! Veel variatie! Prachtig verpakt!

De sapjes en soepen zijn allemaal heerlijk! Hoe ga ik zeker nog vaker bestellen..

Ik voel mij gezond

Voor het eerst een detox gedaan. Ik heb gekozen voor 7 dagen. Veel verschillende sapjes, soepen gembershot en detox thee.. Ik ben vooral fan van de soepen. Ik vond dat ik veel sapjes mocht. Mag van mij minder, maar ik heb mij er netjes aangehouden. Ik wil namelijk wel alle voedingsstoffen binnen krijgen. Ik voelde mij tijdens de 7 daagse kuur echt goed. Mijn lichaam vindt dit echt fijn en doet het er goed op. Service van het bedrijf is top. Er was wat fout gegaan met het bezorgen. De eigenaar kwam het vervolgens zelf brengen. Warme ☀️ groet Mascha

Goede service en heerlijke producten

Ik vond het best spannend om een meerdaagse detox te doen. Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Naast dat de flesjes er heel leuk uit zien, is de inhoud ook nog eens erg lekker. Fijne afwisseling tussen de smaken. Echt een aanrader om een keer te doen!

Heerlijke sapjes!

Ik vond de sapkuur erg goed te doen. Alle sapjes zijn erg lekker en voedzaam. Ook de soepjes zijn heerlijk! Ervaarde al snel meer energie.

Heerlijk & gezond!

Lekker en gezonde sapjes, snel in huis

GEWELDIG

heerlijke verse sappen. de 3 daagse detox kan ik iedereen aanbevelen.

Dank je wel Barbara, fijn dat de detox zo goed is gegaan!

Deze sapjes geven mij een heel gezond gevoel tijdens m’n zwangerschap!

In de eerste weken van mijn zwangerschap was ik heel misselijk en kon ik geen groente zien of ruiken. Door de sapjes van Cilly Juices kreeg ik toch veel vitamines binnen en dat was super fijn! De fruit shotjes zijn ook mega lekker! Aanrader voor iedere mommy (to be)

Dank je wel Romy!

Super blij met de heerlijke sappen

Sappen komen goed bevroren aan om te beginnen aan 3 dgn detox. Elke avond haal ik de sappen uit de vriezer voor de volgende dag. Alle sappen zijn heerlijk, zo ook de soep. Voor het eerst dat ik bij deze sappen echt de versheid proef. Kortom zeer tevreden. Kan het iedereen aanraden

Daar worden wij zo blij van Esther!

Top service, met liefde en zorg gemaakt!

Top service, met liefde en zorg gemaakt!

Dank je wel Rowen!

Priscilla + team zijn toppers!

Super blij met de juices hier thuis! Zo hebben wij elke dag een boost aan vitaminen en mineralen die wij tekort kwamen hiervoor. De sapjes zijn beter van smaak dan wat ik eerder wel eens heb geprobeerd dus dat is echt super fijn! Daarnaast is de bezorging altijd heel snel!

Hé Ilse, Bedankt voor je review, mega waardevol voor ons!

Fantastisch!

Wat een héérlijke sapjes! Ik heb de 3 daagse Detox kuur gedaan. Elk sapje was lekker en ik heb geen een dag een hongergevoel gehad. Zéker voor herhaling vatbaar!

Dank je wel Eline!

Gezond en nog lekker ook !

Komen het netjes brengen, zelfs de dame van de foto ook. Goede eerlijke omschrijving van wat er in zit en nog mooi verpakt ook.

Ter Steeghe Ring 57

3331 LX Zwijndrecht

Over Cilly Juices

Cilly juices slowjuiced heerlijke groentesapjes waar per sapje gemiddeld de voedingswaarden van maar liefst 400 gram groente en fruit in zit. We willen iedereen een beetje gezonder laten leven in een toch al druk en hectisch bestaan. Door onze groentesapjes wordt het binnenkrijgen van vitamines en mineralen ineens een stuk makkelijker. En, misschien nog wel het belangrijkste: het is nog lekker ook. Wat ons bijzonder maakt is dat we naast 100% slowjuice sap (=meer vitamines en mineralen dan andere sap processen) wij ons ook hard maken voor een betere wereld. Zo zitten al onze sapjes in glazen flesjes, maken we geen gebruik van fancy labeling en verspillen we dus geen onnodige materialen als inkt & papier. Ook werken we samen met Ipse de Bruggen en Maatwerk Autisme die ons voorzien van nieuwe labels, helpen met juicen en andere materialen voor ons maken. En ja, dat is niet super winstgevend, maar dat maakt ons niet uit. We worden er blij van om zo ons steentje bij te dragen!