Nog niet paraat

Ik kan er nog niks over zeggen, mijn zoon is hem aan het installeren maar is momenteel niet thuis, is op vakantie. Dus kan GEEN sterren geven

Wat jammer dat wij deze 1-ster mogen ontvangen, wat ik kan zien is dat u per mail volledige ondersteuning heeft gekregen en zelf heeft aangegeven dat alles geïnstalleerd is. Als u alsnog hulp nodig heeft bent u welkom!

Mooi horloge

Mijn moeder krijgt het horloge voor haar verjaardag volgende week maar ik weet zeker dat ze er heel blij mee is

Geweldig! Fijne verjaardag alvast! 🤩

Top product en snel in huis

Een heel fijn horloge! Ik heb hem gekocht voor mijn oma en die is er ook erg blij mee. Het herinnert haar eraan dat ze haar medicijnen moet innemen, en daarnaast kan ze mij ook gemakkelijk en snel bellen als dat nodig is. We kunnen zelfs videobellen! Echt een uitvinding. Mijn oma geeft aan zich veiliger te voelen sinds ze het horloge draagt. Voor mij zelf geeft het ook een veilig gevoel. Het horloge is makkelijk te installeren en de bediening is ook eenvoudig. Top aankoop! Zeker een aanrader

Welkom Leonie! Geweldig om te horen! Bedankt voor het delen!

Dit is de 2e sos knop voor ons (1e kapot gevallen). Werkt prima. 1 minpuntje: wij vinden ook de 2e keer de gebruiksaanwijzing niet logisch en rommelig.

Welkom Nicolette! Wat jammer dat jullie even pech hebben gehad met het product. Gelukkig wel netjes opgelost zie ik. Gloednieuw apparaat geleverd:)

Snelle service dure laadkabeltje

Goede snelle service en vriendelijke reactie. De laadkabeltjes zijn kwetsbaar. Eerste model met 2 gouden pennetjes bleef 1 pennetje erin zitten. Snel 2 gratis nieuwe. Horloge functioneerde niet goed meer gelijk onder garantie een nieuwe + laadkabeltje nu een kabeltje met 4 gouden pennetjes. Deze ging na ongeveer 1 jaar problemen opleveren soms laden soms niet. Kwam erachter dat breukje in kabeltje de oorzaak was. Overleg met klantenservice tip konden besteld worden via website. €15 per stuk of 2 a €12 = €24. Ja wel duur maar als zo kwetsbaar zijn dan maar ééntje achter de hand houden. Horloge moet wel om de dag geladen worden.

Bedankt voor de feedback Rob, gaan we mee aan het werk! Prettig te horen dat de service als goed en snel ervaren wordt dat is uiteindelijk een van de belangrijkste onderdelen van ons werk!

Snelle levering, top kwaliteit

Dit horloge is echt geweldig! Het kwam snel aan en is zo gemakkelijk te gebruiken, zelfs voor oudere mensen. Het instellen van alarmen en het gebruik van de noodknop is simpel. Het geeft ons echt gemoedsrust. Echt een aanrader!

Welkom Peter, dat is voor ons natuurlijk erg prettig om te horen. Bedankt voor het delen van deze ervaring!

Nog maar kort in gebruik maar positief

Nog maar kort in gebruik maar positief

Welkom George!

Hij werkt prima heel blij mee en voel me veilig

Ik deed het raam dicht en een beetje te hard hij ging meteen af hahaha

Geweldig, welkom Eva!

Goed product

Goed product

Welkom, wat prettig om te horen!

Heel slecht en ik krijg geen mondeling contact om e.e.a . mondeling te overleggen

Zoja dan zal alles aan uw toelichten

Welkom Niek! Dat verbaast ons; stuur gerust even een mail naar [email protected]. We helpen graag zoals je kan zien ;)

Hele vriendelijke en persoonlijke klantenservice.

Goede kwaliteit

Gebruiksaanwijzing zou iets duidelijker kunnen wat betreft het binden van de 2e en 3e sos nummer.Was niet duidelijk dat de app op de telefoon moest blijven staan van de horloge gebruiker.Wel gelukt.

Welkom Joop, bedankt voor het mooie cijfer! De feedback met betrekking tot de gebruiksaanwijzing zullen wij meenemen voor in de toekomst, dankjewel!

snel en keurig ontvangen

Gelukkig Jelle, prettig om te horen!:)

Duidelijk

Ook geschikt voor iemand met dementie die niet meer kan klok kijken! Nu weet hij of het ochtend is. Heeft alleen moeite met dat er precies minuten genoemd worden. Makkelijker was geweest: bijna kwart over 5 of net 5 uur geweest!

Welkom Gerrit! Bedankt voor het delen!

Prima product dat aan de verwachtingen voldoet

De noodhulpknop werd vlot bezorgd. Er is vooraf een simkaart in de noodhulpknop geplaatst. In principe hoef je daar niks aan te doen, tenzij je een simkaart van een andere telecom aanbieder wilt gebruiken. Een vraag over het product werd nog dezelfde avond beantwoord. Prima service! Bij het product wordt een handleiding geleverd. Deze bevat basisinformatie over de werking van de noodhulpknop. Voor het instellen van de app moet je even gaan zitten. De app heb je nodig om instellingen van de noodhulpknop te wijzigen. De Noodhulpknop zelf bevat slechts 3 fysieke knoppen. In geval van nood is het indrukken van de sos knop voldoende om contact te maken met de vooraf ingestelde contactpersonen. Het geluid (spraak) is duidelijk. In de app kan worden gezien waar de noodhulpknop zich bevindt. Als de noodhulpknop wordt gebruikt wordt er ook een melding verstuurd via sms. De batterij gaat in stand-by circa 5-6 dagen mee. Als deze bijna leeg is, wordt dat ook via een melding kenbaar.

wauw bedankt voor het delen Gerrit!

Top Service

Ondanks een probleem mijnerzijds werd alles perfect en....... supersnel opgelost

Zeer snelle hulp en zeer snel gereageerd

Had een vraag over dit product. en er werd meteen op gereageerd . Ik ben TOP geholpen.

Dankjewel voor het delen Niek!

Makkelijke installatie, beheer van afstand is geruststelling

Het horloge biedt alles wat nodig is om te weten of mijn vader nog in goede doen is. Inclusief beheer van een afstand met de gekoppelde app. Een enorme geruststelling

Dankjewel Corine! Wat fijn om te horen!

Snel geholpen

Ik ben snel geholpen met mijn vraag en het horloge werkt geweldig voor mijn moeder. Prettig is dat ze een eigen app hebben voor omstanders, die volledig gratis is.

Bedankt voor het delen van jullie ervaring, fijn om te horen:)

Nog niet in gebruik

Mijn dochter moet nog komen om het horloge te instaleren

Welkom Finie! Als er hulp nodig is neem gerust contact met ons op. Bedankt voor het cijfer 8. We horen graag wat we in de toekomst beter kunnen doen om een 10 te krijgen :)

Geweldige service!

Als iemand op leeftijd zijnde, was ik op zoek naar een betrouwbare noodhulpknop, maar het leek alsof dergelijke bedrijven schaars waren tegenwoordig. Gelukkig kwam ik deze noodhulpknop tegen en mijn ervaring is fantastisch. Het team stond me vriendelijk te woord en beantwoordde al mijn vragen geduldig (ja die waren er veel gezien mijn leeftijd). Bovendien werd het product snel geleverd, zodat ik het meteen kon gebruiken toen het aankwam. Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop en wil het team nogmaals bedanken voor hun uitstekende service

Wauw, daar doen we het voor. U bent welkom!

zéér goed

zeer efficiënte en uiterst vriendelijke dienstverlening bij omruiling van een defecte alarmhorloge

Geweldig om te horen Bert, welkom!

Levering al de volgende dag en vragen worden supersnel beantwoord.

Van harte welkom, bedankt voor het delen!

Tot nog toe goed

Welkom Ans, bedankt voor het delen; stuur gerust een mail wat wij als organisatie in de toekomst kunnen doen om een 10 te krijgen :)

Persoonlijk benaderen

Welkom Jordy!

Leliestraat 19

6101 LR Echt

Over Noodhulpknop

Kwalitatieve personenalarmering gebruiksklaar en verzekerd verzonden. met 24 maanden VIP Garantie.