Top, snelle levering netjes verpakt, aanrader

Makkelijk bestellen, snel geleverd en netjes verpakt en nog een fijne draagtas cadeau! Aanrader

Keurig verzorgd mooi verpakt en nig n tas kado top!

Broek besteld kwan netjes op tijd werd goed ol de hoogte gehouden. Mooi verpakt ook en tas kado met verfrissings doekje.heel leuk.

Mooie broek, snel geleverd

Vlotte afhandeling en netjes verpakt

De truitjes waren heel netjes verpakt en er zat nog een extra tas bij, dank!

Artikel zoals omschreven

Snel verzonden Netjes verpakt

Snel en netjes

Erg vriendelijk als je een vraag mailt en zeer snelle levering en heel netjes verpakt met een leuk presentje! Echt een aanrader!

Aangename kennismaking

Het is altijd spannend bij een onbekend bedrijf online iets te bestellen en vooraf te betalen maar het is allemaal heel goed verlopen. Snelle verzending, mooi ingepakt, kortom een hele goede ervaring en voor herhaling vatbaar.

Eerdere bestelling geplaatst. En ook de laatste bestelling is alles naar wens. Snelle levering. Met zorg verpakt. Kreeg een kortingscode via de mail. Leuk meegenomen die korting. Toppie geregeld.

Helemaal naar wens

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden, artikel helemaal naar wens! Blij mee!

Snel geleverd wat ik heb besteld

Snelle levering. Blouse zoals beschreven en op de foto.

Eerste ervaring uitstekend. Fijne snelle service

Super snel, en leuk verpakt. Zij verkopen ook de leuke merken in de grotere mysterie

Supersnelle levering

Snelle levering. Heel netjes en keurig verpakt. Top!

Zeer hulpvaardige aardige mensen

Aardige mensen die goed hielpen en advies geven.

Mijn verkeerd ingevulde bestelling goed gecorrigeerd

Goed telefonisch bereikbaar en snelle levering

Artikel niet voorradig

Artikel besteld maar door n gout op de website helemaal niet beschikbaar. Pas toen ik na dagen om een track en trace code had gevraagd werd ik benaderd. Toen weer wachten op mijn geld

Beste Ro, U heeft de order op zaterdagavond geplaatst. In onze webshop staat vermeld dat wij in de zomervakantie periode en tijdens feestdagen vertraging kunnen hebben in de verwerking van de bestellingen. Regulier zou uw order op maandag direct aan de beurt zijn, echter werd dat helaas nu dinsdagochtend. Wij ontdekten direct dat wij niet de juiste foto bij het door u bestelde artikel vermeld stond en hebben u gebeld om dit te overleggen. Het ging u echt om de kleur van de foto, niet om de kleur zoals de omschrijving aangeeft. Wij hebben de order voor u geannuleerd en nog direct dezelfde dag het betaalde bedrag teruggestort. Uw mail over de track-en trace en het telefoongesprek hadden elkaar gekruist, wij reageerden niet door uw e-mail, maar uit eigen initiatief. Vervelend dat u dit als een slechte ervaring ervaart. Wij hebben ons best gedaan u zo snel mogelijk op de hoogte te brengen en het betaalde bedrag terug te storten.

Super snelle en fijne service

Super snelle en fijne service bij retourzending en omruiling.

Ontzettend klantvriendelijk

Ik wou online een broek in de sale kopen en het was de laatste maat. De kortingscode van de online nieuwsbrief werkte niet goed waardoor ik niet met extra korting kon bestellen. Telefonisch contact met ze gehad en ze hebben toen speciaal de broek uit de webshop gehaald en een speciale kortingscode aangemaakt waardoor ik later alsnog de broek met extra korting kon kopen via de webshop. Super service en heel lief mee gedacht! Heel blij met m'n broek!