Snel geregeld!

Snel geleverd, alleen geen melding gehad dat het bezorgd ging worden. Was wat prettiger geweest, nu heeft de machine een tijdlang onbeheerd buiten gestaan. Voor de rest prima geregeld.

Bedankt voor je review Frank, Vervelend om te horen dat je geen email hebt ontvangen. het zou kunnen dat deze in de spam is beland. Onze transporteur had na de levering contact moeten opnemen omdat er niemand thuis was maar helaas is dit niet gebeurd. Excuses hiervoor.

Geweldige machine

Ik zag een indrukwekkend filmpje voorbij komen op facebook van de 75 kantenvlinder met 6 wieker. Gelijk contact opgenomen en bij jullie langs gegaan om proef te draaien. Kennis van zaken en geweldig mooie machines. nog nooit eerder met zo'n vlakke en stabiele machine gedraaid. Vandaag voor de eerste keer mee gehad en ben er erg blij mee

goede service

Nieuwe vlindermachine bij bedrijf gekocht. vlotte service, en een goede uitleg werking machine

Topservice

Steeds een correcte en snelle levering

Smiddags besteld en dezelfde dag geleverd!

Dat ging snel, smiddags besteld en dezelfde dag nog geleverd. Gelukkig kon het nog met de route mee en dat kwam voor ons perfect uit.

Top Gasten

Goede bediening en service met top materiaal!

Fijn bedrijf veel ervaring goede adviezen

Goed geholpen en een goed gevoel bij mijn nieuwe aanwinst

Gewoon goede service

zoals het bedoelt is.

Snel en correct .

Paar keer besteld en gebeld voor raad , direct en goed geholpen , s'middags bestelling geplaatst , s'anderendaags op de middag geleverd in België , dus top service .

Fijn bedrijf

Gisteren langs geweest voor de aanschaf van een vlindermachine. Hierbij vriendelijk geholpen en ik merkte dat er veel kennis aanwezig is. Ik ben blij met de aankoop.

Niet tevreden

Ik heb op 25 oktober een bestelling geplaatst. Deze is op 31 oktober nog steeds niet geleverd. Als klant zijnde maakt het niet uit of het probleem bij de pakket bezorgdienst ligt of bij jullie. Ik heb bij jullie een bestelling geplaatst dus het is ook aan jullie om dit probleem op te lossen.

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Alle bestellingen die na 14:00 worden geplaatst worden dezelfde dag nog verzonden. Omdat jou bestelling de 25e om 16:54 is geplaatst, zou deze op zijn vroegst de 27e worden geleverd. Helaas is er vertraging ontstaan bij de externe transportdienst waar wij geen invloed op hebben waardoor deze datum niet is gehaald. In het weekend worden er geen bestellingen geleverd, daardoor schuift deze door naar de eerst volgende werkdag. Wij hebben zaterdags telefonisch contact gehad en een oplossing besproken, echter hebben wij hier helaas geen reactie meer van ontvangen.

uitstekend

vlotte bestelling

Super bedrijf

VMG shop komt zijn afspraken na en ze verkopen zeer goede kwaliteit. Ben heel tevreden, heb er een nieuwe leverancier bij

Snel en vriendelijk tot aan de loods geleverd!

Goede materialen voor een eerlijke prijs!

Geweldig.

Super snelle levering. Bestelde goederen dag nadien al geleverd.

Goede service en snelle levering.

Goede service en snelle levering.

Behulpzaam en klantvriendelijk

Goed geholpen in de winkel door de broers. Er werd uitgebreid de tijd genomen voor uitleg om de juiste keuze te kunnen maken.

Fast, smooth, hussle free - best service!

Ordered several tools and accessories for the project. Response time fast, clear and transparent process, constant updates and quick logistics. Great service, keep it up!

Snelle levering,vriendelijk en behulpzaam!

Gewoon goed

Keurig

Netjes op tijd geleverd .

Fijne webshop en snelle levering

Fijne en overzichtelijke webshop. Bestelling was ook snel binnen

Snelle levering. Vrijdagmiddag besteld, maandag ochtend in huis.

Bestelling veel te laat.

Op voorwaarde van de website zou het binnen 3 dagen binnen zijn. Nu had ik geen materiaal met storten. Is het mogelijk een korting toe te passen? Mvg Ron

Beste Ron, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent, echter is deze onvoldoende score onterecht en dat wil ik graag even toelichten. Wij hanteren geen voorwaarde dat wij binnen 3 dagen leveren. Alle bestellingen worden binnen 24 uur verzendklaar gemaakt, en bestellingen die op werkdagen voor 14:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden. Echter is jou bestelling in de vakantie periode geplaatst toen wij dicht waren. Middels een pop-up en tekst velden op onze website was duidelijk vermeld dat bestellingen die in de vakantie periode werden geplaatst vanaf week 34 werden verzonden. Jouw bestelling is geplaatst in het weekend van week 32 in onze vakantie, wij hebben deze bestelling direct na onze vakantie op maandag 21-08 klaargemaakt en deze is dinsdag 22-08 geleverd. (week 34) Met vriendelijke groet, Joost van de Ven

Over vmgshop.nl

Het adres voor al je betongereedschappen! Van vlindermachine tot handspaan, van trilnaald tot zaagmachine, u vindt het bij ons! ONS ASSORTIMENT Wij bieden alles voor het storten en afwerken van betonvloeren en betonbouw. Op onze site vind u een groot van ons assortiment zoals vlindermachines, trilbalken, trilnaalden, freesmachines, zaagmachines, bladen, schuurschijven, bouwverlichting en alle benodigdheden die gebruikt worden bij het storten, verdichten en afwerken van betonvloeren. Naast onze eigen producten zijn wij importeur, leverancier en dealer van grote merken als AB Lindec, BT, Multiquip, Whiteman, Allen, Enar, Wacker-Neuson, BTC, Luxtower, Rattle stick, Kraft Tool, Nela, Innovatools, Milwaukee, Concria, Curb Roller en vele anderen. Daardoor bieden wij het ruimste assortiment van Nederland en lopen wij voor op het gebied van innovatie in de betonindustrie! We beschikken over een grote voorraad waardoor we snel kunnen leveren. SNELLE LEVERING VMG B.V. heeft een groot magazijn waardoor we ruim 90 procent van alle aangeboden producten direct uit voorraad kunnen leveren. Hierdoor zijn alle bestellingen binnen 24 uur verzendklaar! Onze producten worden altijd vooraf getest en gecontroleerd en machines worden gebruiksklaar geleverd. ADVIES Wij vinden het belangrijk dat je de juiste keuze maakt bij de aanschaf van producten, maar het is begrijpelijk dat dit soms lastig kan zijn. Heb je vragen over bepaalde producten of de juiste werkwijze, of heb je persoonlijk advies nodig? Neem gerust contact met ons op en wij denken graag met je mee. Ook is het mogelijk om ons te bezoeken in Veghel! In onze showroom laten we graag de verschillende mogelijkheden zien en het is zelfs mogelijk om het zelf te testen. Wij hebben alle kennis en materialen in huis om je goed op weg te helpen naar het beste eindresultaat!