Goed klantgericht

Z gij jt

Altijd eem perfecte service

-Goede service -vriendelijk -kwaliteit

Eerlijke prijzen en top service

Jongens denken met je mee, uitstekende service!

Kom er al een aantal jaar en met veel plezier! Jongens hebben het netjes voor elkaar met een goeie service. Zorgen ervoor dat de machines altijd weer op en top draaien!

volgens afspraak

Snel!

Snelle levering en correct.

Mooi betaalbaar beton gereedschap!

Keurig

Gunstige prijzen vergeleken andere webshops en veel keuze

Vlotte levering.

De levering was vlot te noemen binnen de toegezegde tijd dus daar hoor je me niet over, alleen andere spanen gekregen dan aangegeven op de site, goede maten, dat wel, maar zal even moeten wennen aan het handvat.... kwaliteit ga ik vanuit dat deze hetzelfde is...

uitstekend

makkelijk bestellen en snelle levering

Fijn contact

Fijn contact en goede afspraken.

Zeer vakbekwame mensen die ook meedenken in het proces

Fijne webshop en snelle reactie

Fijne en overzichtelijke webshop en snelle reacties op de mail. Levering was ook sneller dan verwacht

Top bedrijf!!

Fijne communicatie en heldere afspraken. Snelle levering en goede service, In 1 woord een dikke 10!!

Mooi bedrijf

Vakkundig advies

Ik had er wat moeite mee om de juiste keuzes te maken omdat er verschillende mogelijkheden waren. Na contact te hebben opgenomen werd er uitgebreid tijd genomen voor uitleg en heb ik de juiste keuze kunnen maken. Bedankt ben er heel tevreden mee

Duidelijk en overzichtelijk en dat is belangrijk

Zeer behulpzaam en altijd paraat, erg vakkundig en klantvriendelijk, top bedrijf!

Doe graag zaken met de gebroeders van de Ven, hebben ons al vaak uit de brand geholpen!

zeer te vreden

super

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf, goede producten en komen afspraken na

Helemaal goed gr tomek

Top bedrijf

Ze leveren de juiste kwaliteit met een bijpassende uitleg. Je kunt ze altijd bellen voor advies en leveren volgens afspraak.

Echt helemaal super!

Ik was al zo lang op zoek naar een bedrijf met echt goede monteurs die je spullen goed repareren en onderhouden. Eindelijk gevonden! Bedankt voor de top service altijd heren. Groet Peter

Kwaliteit

Hele fijne overzichtelijke webshop. De bestelde Kraft Tool handspanen bevallen zeer goed. Goede kwaliteit en snelle levering!

pater vervoortstraat 37 5465 RT Veghel

06 13356762

Over vmgshop.nl

Het adres voor al je betongereedschappen! Van vlindermachine tot handspaan, van trilnaald tot zaagmachine, u vindt het bij ons! ONS ASSORTIMENT Wij bieden alles voor het storten en afwerken van betonvloeren en betonbouw. Op onze site vind u een groot van ons assortiment zoals vlindermachines, trilbalken, trilnaalden, freesmachines, zaagmachines, bladen, schuurschijven, bouwverlichting en alle benodigdheden die gebruikt worden bij het storten, verdichten en afwerken van betonvloeren. Naast onze eigen producten zijn wij importeur, leverancier en dealer van grote merken als AB Lindec, BT, Multiquip, Whiteman, Allen, Enar, Wacker-Neuson, BTC, Luxtower, Rattle stick, Kraft Tool, Nela, Innovatools, Milwaukee, Concria, Curb Roller en vele anderen. Daardoor bieden wij het ruimste assortiment van Nederland en lopen wij voor op het gebied van innovatie in de betonindustrie! We beschikken over een grote voorraad waardoor we snel kunnen leveren. SNELLE LEVERING VMG B.V. heeft een groot magazijn waardoor we ruim 90 procent van alle aangeboden producten direct uit voorraad kunnen leveren. Hierdoor zijn alle bestellingen binnen 24 uur verzendklaar! Onze producten worden altijd vooraf getest en gecontroleerd en machines worden gebruiksklaar geleverd. ADVIES Wij vinden het belangrijk dat je de juiste keuze maakt bij de aanschaf van producten, maar het is begrijpelijk dat dit soms lastig kan zijn. Heb je vragen over bepaalde producten of de juiste werkwijze, of heb je persoonlijk advies nodig? Neem gerust contact met ons op en wij denken graag met je mee. Ook is het mogelijk om ons te bezoeken in Veghel! In onze showroom laten we graag de verschillende mogelijkheden zien en het is zelfs mogelijk om het zelf te testen. Wij hebben alle kennis en materialen in huis om je goed op weg te helpen naar het beste eindresultaat!