Wij hadden online een grill gekocht die zoek raakte tijdens de aflevering ( onbeheerd voor de deur gezet). Toen ik dit bij nomadiQ meldde is dit meteen in onderzoek genomen en 10 dgn later had ik alsnog een grill!

Hoi Ernst, Helaas werden we teleurgesteld door de vervoerder. Fijn dat het is opgelost, en jullie het pakket binnen hebben gekregen. Wij wensen jullie veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer. Groet team nomadiQ

Super!!

Nadat mijn pakketje zoek was geraakt heeft de klantenservice met goed mailcontact dit goed opgelost. Nu gaan we snel genieten van onze bbq want ik ben er van overtuigd dat het een goed apparaat is waar we veel plezier van zullen hebben.

Hoi Martin, Fijn dat het is opgelost, en jullie het pakket binnen hebben gekregen. Wij wensen jou veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer. Groet team nomadiQ

Heldere communicatie, prima product!

Ik werd persoonlijk gebeld om uit te leggen dat de bestelde bbq zou worden geleverd door Post.nl Bbq was keurig verpakt met een heldere uitleg. omtrent werking. Dat hoop ik in de meivakantie uit te proberen. Nu nog wachten op goed weer!

Hoi John, Dank voor de mooie beoordeling en de positieve aanbeveling. Fijn dat het pakket naar verwachting is bezorgd. Nog even wachten op het mooie weer, maar wij wensen jou veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer. Groet team nomadiQ

Heerlijke zalm

NomadiQ nog maar kort in bezit. Toestel werkt in elk geval gemakkelijk. Op 1 enkele plaat pasten prima 2 zalmpakketjes en groene asperges. Op een lage stand gegrild werd het eten perfect. Zalm is niet droog geworden en toch prima gaar. Schoonmaak was ook gemakkelijk. Kortom: tot dusverre een uitstekende grill.

Hoi Peter, Dank voor de mooie uitgebreide beoordeling en de positieve aanbeveling. Wij wensen jou veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer. Groet team nomadiQ

Kompakter und im Handling einfacher Campinggrill, alles sehr durchdacht.

Der Service ist hervorragend. Wir hatten einen Fehler bei der Bestellung gemacht. Das Teil wurde schnell und unkompliziert getauscht - der Mailkontakt mit dem Serviceteam von nomadiQ lief immer zeitnah und problemlos.

Hallo Birgit, Vielen Dank für Ihre positive Bewertung und wir freuen uns, dass Sie eine gute Erfahrung mit unserem Service gemacht haben. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim nomadiQ-Grillen in diesem Sommer. Grüße Team nomadiQ

Sympathischer Kontakt. Schnelle Lieferung. Unkomplizierte Reklamation. Toller Kundenservice!

Der Kundendienst antwortet auf Mails mehr als schnell. Meine Reklamation wurde unkompliziert bearbeitet und gelöst. Insgesamt sehr kundenfreundlich

Hallo Jutta, Vielen Dank für Ihre positiven Worte. Als Marke stehen für uns Service und Qualität an erster Stelle. Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit dem nomadiQ BBQ diesen Sommer. Grüße Team nomadiQ

Goed product en snelle service

Hoi Koos, Dank voor de mooie beoordeling en de positieve aanbeveling. Wij wensen jou veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer. Groet team nomadiQ

Super klein en handig

Super toestel voor de boot doordat het compact is

Hoi Peter, Leuk te lezen dat je enthousiast bent over onze draagbare bbq. Bedankt voor de positieve beoordeling en veel nomadiQ BBQ plezier gewenst deze zomer op de boot. Groet Team nomadiQ

Goede uitleg en top service.

We hadden een bbq gekocht op de beurs en de uitleg hoe het allemaal werkte was goed. De mannen zijn geduldig en luisteren naar wat de klant vind of wild .wij hadden hier een goed gevoel bij. thuis aangekomen was er iets fout gegaan iets verkeerd gepakt op de beurs maar de volgende dag gelijk opgelost na een mailtje van ons. Top service .

Hoi Frank, Dank voor je goede beoordeling, en mooi om te horen dat de service goed is verlopen. Wij wensen jou veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer. Nu nog een lekker zonnetje in Nederland ;) Vriendelijke groet, Team nomadiQ

Handige BBQ voor correcte prijs

Prettig contact met enthousiaste verkoper. Handige BBQ met de nodige aandacht voor accessoires en kwaliteit.

Hoi Stefaan, Dank voor je mooie beoordeling en positieve woorden. Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. We wensen jou veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer. Vriendelijke groet, Team nomadiQ

Nog geen zomer geweest, maar levering en contact zijn heel goed.

nog niet gebruikt maar vol vertrouwen.

Hoi Arie, Dank voor je goede beoordeling, en we hopen dat je veel plezier ervaart met de nomadiQ BBQ. Vriendelijke groet, Team nomadiQ

Geweldig deze BBQ. Een innovatief apparaat makkelijk snel en prettig in gebruik

Beste Wim, Dank voor mooie beoordeling en enthousiaste woorden. Wij wensen jou veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer. Vriendelijke groet, Team nomadiQ

Prachtig product goede service en uitleg wij zijn zeer tevreden!

Prachtig product goede service en uitleg wij zijn zeer tevreden!

Hoi Jacob, Dank voor je positieve beoordeling en goed om te lezen dat je de service als prettig hebt ervaren. Wij wensen jou veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer. Vriendelijke groet, Team nomadiQ

Een top bbq voor de karpervisser!

Ik heb onlangs een gasbarbecue gekocht van Nomadiq. Afgelopen weekend heb ik hem voor het eerst gebruikt aan het water en er biefstuk op gebakken. Het was zeer geslaagd en het schoonmaken van de barbecue was ook een fluitje van een cent met de meegeleverde schoonmaakborstel. Ik kan het zeker aanraden aan zowel karpervissers als kampeerders!

Hoi Dyon, Dank voor je mooie beoordeling, en leuk om zo'n gebruikers ervaring te lezen. Wij wensen jou veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer. Vriendelijke groet, Team nomadiQ

Super Grill - Sehr innovativ

Toller Grill, der wirklich klein ist wenn er zusammengeklappt ist. Teuer, aber qualitativ hochwertig.

Hallo Tim, Vielen Dank für Ihre nette Bewertung. Wir wünschen Ihnen diesen Sommer viel nomadiQ Grillspaß. Grüße Team nomadiQ

Super op de boot .

Gemakkelijk op te bergen, en toch groot genoeg om met zes personen van te kunnen eten.

Beste Peter, Dank voor de mooie review en aanbeveling. Veel nomadiQ BBQ plezier op de boot. Groet, Team nomadiQ

Goede ervaring met nomadiQ komt zijn afspraken goed na

Gas patronen gegeten te bestellen een paar dagen voor vertrek nog snel telefonisch besteld die ze dan ook gelijk hebben verstuurd zodat wij ze nog net voor vertrek binnen zouden krijgen,,,,, wat dan ook gelukt is door het snelle handelen van dit bedrijf. Bedankt nog voor de goede samenwerking. Grt Arie

Beste Arie, Bedankt voor de leuke review en goed om te horen dat je goed bent geholpen. Wij wensen jullie nog veel mooie kookervaringen op bijzondere plekken. Groet, Team nomadiQ

Waanzinnig

We hebben op de vakantie beurs de bbq set gekocht. Een ontzettend leuk gesprek gehad met de (mede) eigenaar die vol passie kon vertellen. Ivm met onze vakantie hadden we gevraagd om met spoed te leveren. Dit is gelukt. We hebben m al een aantal keren gebruikt, met zowel de kleine bijgeleverde tafelgastank als ook onze grote gasfles.

Hoi Marco, Wat leuk om jullie positieve beurservaring te lezen, en dat jullie blij zijn met de nomadiQ BBQ. Wij wensen jullie nog veel mooie kookervaringen op bijzondere plekken. Groet, Team nomadiQ

Geen idee

Nog niet gebruikt en kan dus geen oordeel geven. Dat wordt ook niet eerder dan volgend jaar vakantie tijd. Vandaar ook maar 1 ster.

Beste heer / mevrouw Sibculo, Jammer om te lezen dat u ons zo negatief beoordeeld ondanks dat u de nomadiQ nog niet heeft gebruikt. Op contact via email reageren jullie helaas niet. Wij wensen jullie iig veel nomadiQ BBQ plezier, Vriendelijke groet, Team nomadiQ

Reklamation am tragbaren Grill

Super schneller Kontakt. So sollte der Service sein. Der tragbare Grill ist ein super Grill. Das Team nomadiQ kann ich nur weiterempfehlen. Toller Service.

Hallo Jürgen, Vielen Dank für die nette Bewertung und schön, dass Ihnen gut geholfen wurde. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim nomadiQ-Grillen. Grüße Team nomadiQ

Perfecte service.

Goed verhaal van leuke spontane verkoper. Goede uitleg en bbq was snel afgeleverd.

Hoi Andre, Dank voor de mooie beoordeling en fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Wij wensen jou nog veel nomadiQ BBQ plezier, Groet team nomadiQ

Topproduct

Had het veel eerder moeten aanschaffen. Het gemak, de eenvoud en het resultaat maken me blij.

Beste J, Wat leuk om te lezen, en veel dank voor de mooie beoordeling. Wij wensen jou nog veel nomadiQ BBQ plezier, Groet team nomadiQ

Zeer te vrede

Goede informatie op de beurs gehad en tijd om tot een beslissing te komen. Koop aangenaam en prettig verlopen.

Vlotte fhandeling

Van onze nieuwe bbq was 1 rooster beschadigd. Na een mailtje direct een nieuwe gekregen.

Geweldig apparaat

Gelukkig zijn we nadat we deze bbq tegen kwamen op de Kampeer en Caravanbeurs. Na een hele uitgebreide uitleg over het apparaat en geen dwingende verkooptechniek hebben we welbewust de nieuwe BBQ aangeschaft. Na slechts een paar dagen werd het gehele pakket bij ons thuis bezorgd. Nu nog even wachten op een mooie dag, zodat we kunnen genieten van de geweldige aankoop.

Over nomadiQ

ONS VERHAAL Wij (team nomadiQ) zijn echte buitenmensen en levensgenieters. Als het mooi weer is komen wij graag bijeen op leuke plekken om samen te eten en te BBQ-en. Op de camping, een balkon, de boot, het strand of in het park. Wij misten een BBQ die makkelijk overal mee naartoe kan worden genomen, eenvoudig in gebruik is en er stijlvol uitziet. Zo is het idee van nomadiQ BBQ ontstaan. Vier jaar later, na veel (her)ontwikkelen en testen, is nomadiQ BBQ klaar om de wereld te veroveren! HET MERK Met de nomadiQ BBQ willen wij tegenwicht bieden aan de alledaagse waanzin en stress die kenmerkend is voor de moderne samenleving. Met de nomadiQ BBQ willen wij mensen de vrijheid geven om op elke plek / locatie dat speciale geluksmoment te creëren met vrienden of familie. nomadiQ is een premium outdoor cooking merk, waarbij innovatie, kwaliteit, design en gebruikersgemak de boventoon voer. PRODUCTOMSCHRIJVING De nomadiQ is s’werelds slimste portable gas barbecue. Onder kampeerders ook wel de ultieme ‘Travel BBQ” genoemd. De nomadiQ is overal te gebruiken. De BBQ is licht (5,6 kg.), makkelijk draagbaar en uiterst compact. Dankzij een handig uitklapsysteem groot genoeg om met een groep vrienden of groot gezin te BBQ-en. De nomadiQ werkt op gas en is binnen 1 minuut gebruiksklaar. Door twee gescheiden temperatuurzones geschikt voor zowel vlees, vis als vegetarische gerechten. De nomadiQ is gemaakt van aluminium waardoor de BBQ niet alleen stevig is, maar ook snel afkoelt na gebruik. Bovendien is de BBQ eenvoudig schoon te maken en zijn de grill-platen vaatwasserbestendig. Ingeklapt kan hij zo weer de auto, tent caravan, boot of camper in. De nomadiQ is een BBQ zonder gedoe: overal en altijd makkelijk BBQ-en!