Geweldig apparaat

Gelukkig zijn we nadat we deze bbq tegen kwamen op de Kampeer en Caravanbeurs. Na een hele uitgebreide uitleg over het apparaat en geen dwingende verkooptechniek hebben we welbewust de nieuwe BBQ aangeschaft. Na slechts een paar dagen werd het gehele pakket bij ons thuis bezorgd. Nu nog even wachten op een mooie dag, zodat we kunnen genieten van de geweldige aankoop.

Wát een uitvinding zeg. Een volwaardige bbq met minimale afmetingen. Snel gebruiksklaar te maken, goed schoon te maken.En dat alles met een meer dan 'cool' uiterlijk. Goed gedaan!

Hoi Andre, Wat een leuke review, veel dank daarvoor! Wij wensen jou nog veel nomadiQ BBQ plezier, Groet team nomadiQ

Ga zo door.

De samenwerking verliep in een zeer goede zweer.

Hoi Jan willem, Fijn te lezen dat alles aangenaam is verlopen. Wij wensen jou / jullie nog veel nomadiQ BBQ plezier, Groet team nomadiQ

De gril, grilt mooi. Helaas laat het emaille los van de plaat.

Het is een prachtige gril. Makkelijk mee te nemen. De klantenservice heeft heel snel gereageerd op een vraag van ons. De hitte van de gril is mooi verdeeld over de platen. Gedegen schoonmaken kan eenvoudig door de brander los te schroeven. Onderdelen zijn los verkrijgbaar daardoor onverwoestbaar. Goed voor vele jaren grilplezier.

Beste Fred, Dank voor de uitgebreide beoordeling, en fijn om te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u nog veel nomadiQ BBQ plezier, Groet team nomadiQ

goede levering

Na uitpakken een complete bbq en een goede gebruikshandleiding gevonden. Ziet er degelijk uit .

Beste Roel, Dank voor de mooie beoordeling en veel nomadiQ BBQ plezier gewenst, Groet team nomadiQ

Compact en prima werkend!

Voordeel op andere bbqs is compactheid en toch groot zat wat oppervlak betreft en en 2 zones te regelen.

Beste J.W. Dank voor de mooie beoordeling en wij wensen u nog veel nomadiQ BBQ plezier, Groet team nomadiQ

Mooi ontwerp, compleet, compact en toch groot BBQ oppervlak

Ondanks te prijs een aanrader. Super doordacht.

Hoi Harry, Dank voor de mooie woorden en beoordeling. Wij wensen jou nog veel nomadiQ BBQ plezier, Groet team nomadiQ

Top product, compact en goede kwaliteit

Compacte kookervaring. Lichtgewicht maar groot in gebruik.

Hoi Bettina, leuk om te lezen dat je tevreden bent met de nomadiQ BBQ. Dank voor de mooie beoordeling. Wij wensen jou nog veel nomadiQ BBQ plezier, Groet team nomadiQ

Wij zijn er heel blij mee. Makkelijk mee te nemen, opzetten en schoonmaken. Met de beschermhoes erom kun je hem mooi opbergen en neemt zeer weinig ruimte in beslag. Een waar feestje met deze BBQ.

Hoi Ilona, Dank voor de mooie beoordeling. Stellen we zeer op prijs. Wij wensen jou nog veel nomadiQ BBQ plezier, Groet team nomadiQ

De eerste contacten waren uitstekend en de rest van proces, levering was ook uitstekend

Hoi Henk, Dank voor de mooie review! Wij wensen jou nog veel nomadiQ BBQ plezier. Groet Team nomadiQ

Super praktische gas BBQ

Tot nu één keer kunnen gebruiken. Vispannetje links, lapjes vlees rechts. Makkelijk aansluiten en branders goed afzonderlijk regelbaar. Ook schoonmaken was geen probleem. Verwacht hier nog veel campingplezier van te hebben. Mis eigenlijk alleen een opbergtas voor de gasslangen en accessoires.

Hoi Ron, Dank voor de mooie review! Eind volgende maand is er een nieuwe beschermhoes met groot opbergvak voor de gasslang en andere kleine accessoires beschikbaar. Houd onze webshop in de gaten. Nog veel nomadiQ bbq plezier gewenst. Groet Team nomadiQ

Super fijn bedrijf met een goede drive

Het bedrijf NomandiQ op een camperbeurs ontmoet en door zeer enthousiaste medewerkers geholpen en de barbecue gekocht. Zeer snelle levering. Helaas had ik wat problemen met het uitklappen en hierover telefonisch contact gehad met Nomandi1Q. Zij hebben direct een nieuwe gestuurd terwijl ik de oude nog niet retour had gestuurd. Chapeau voor dit bedrijf, ik heb nog nooit z'n goede service beleeft echt een voorbeeld voor veel andere bedrijven.

Hoi Ruud, Bedankt voor de mooie review en jouw positieve ervaring. nomadiQ heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan, dus proberen wij onze klanten altijd goed en snel te helpen. Fijn om te lezen dat dat hier ook is gelukt. Wij wensen jou / jullie nog veel nomadiQ BBQ plezier. Groet Team nomadiQ

Raad ik iedereen aan geweldig om mee te werken temperatuur is goed regelbaar, makkelijk wisselen van bakplaat en goede stabiliteit.

Beste heer / mevrouw, Veel dank voor de mooie review, en nog veel nomadiQ BBQ plezier gewenst. Groet Team nomadiQ

Zeer makkelijk in gebruik!

Wat een fijne handzame BBQ Ook echt aan te raden voor gebruik met een camper! Wij zijn er erg blij mee!!!! Een uitstekende aankoop!!!

Hoi Ineke, Bedankt voor de leuke review en nog veel nomadiQ bbq plezier gewenst. Groet Team nomadiQ

Prima bbq ook om gewoon op te koken

Zie boven

Hoi Jan, Bedankt voor de review en nog veel nomadiQ bbq plezier gewenst. Groet Team nomadiQ

Echt super barbecue, hij grilt fantastisch, en heel erg lekker, en makkelijk

Wij gebruiken de NomadiQ bijna elk weekend, (op de boot, thuis, op vakantie in het buitenland) hij is echt fantastisch, alleen al op de laagste stand grilt hij al perfect. Voor de biefstuk / steak even op de hoogste stand, en voilà, perfect grill resultaat, echt genieten. Schoonmaken gaat makkelijk, alleen de binnen bak is wat moeilijker te bereiken, maar dat mag absoluut de pret niet drukken. Fantastisch ontwikkelde barbecue waar wij ontzettend veel plezier aan beleven, ook onze vrienden en kennissen vinden het grill resultaat fantastisch. Wij vinden de NomadiQ een echte aanrader voor alle barbecue liefhebbers!!!!

Hoi Raymond, Dank voor de mooie review en wat leuk om te horen dat jullie er veel plezier van hebben, super! Mocht je het nog niet toepassen, voor het schoonmaken binnenkant even het brandertje loskoppelen. Nog veel mooie bbq sessies gewenst met de nomadiQ Groet Team nomadiQ

Echt super Kontakt und super schnelle Hilfe

Da ich für mein Grill nirgendwo eine Original-Piezozündung gefunden habe, habe ich mich am Kundenservice von nomadiQ gewendet. Mir wurde sehr schnell geantwortet und prompt habe ich kurze Zeit später mein Ersatzteil zugesendet bekommen. Dafür möchte ich mich bei meiner Beraterin sehr bedanken. Bei solch ein super Kontakt, nimmt man den Kundendienst wieder sehr gerne in Anspruch. Sollte mein Grill mal gar nicht mehr funktionieren, wird mein nächster Grill wieder von nomadiQ sein. Weiter so.

Hallo Michael, Vielen Dank für die nette Bewertung und Empfehlung. Die Hilfe wird geschätzt. Schöner Tag, Grüße Team nomadiQ

Eenvoudig in gebruik en top kwaliteit.

Zeer goede uitleg gekregen van Remco op de Caravan & Camper Messe 2023 te Düsseldorf. Onze ervaring: * Gemakkelijke stabiele opstelling. * Doet zijn werk als BBQ perfect. * Gebruiken de braadpan om eitjes & spek op te bakken. * Spullen zijn goed te reinigen. * Plaats besparend in de camper.

Hoi Leo, Dank voor de uitgebreide en mooie beoordeling. Fijn om te horen dat onze collega het goed heeft uitgelegd. Veel nomadiQ plezier gewenst deze nazomer. Groet Team nomadiQ

Sehr schnell, sehr hilfsbereit und super freundlich

Sehr schnell, sehr hilfsbereit und super freundlich :-)

Hallo Lena, Vielen Dank für die nette Bewertung und wir wünschen Ihnen viel Spaß beim nomadiQ-Grillen. Grüße Team nomadiQ

Heel fijn product en een prima service

Hadden na een poosje een probleempje met de ontsteking . Tel contact gehad uiterst vriendelijk geholpen en de Bbq werkt weer perfect . Wij zij zeer tevreden raad dit product zeker aan.

Hoi Jan, Dank voor de mooie review. Gelukkig is het weer opgelost. Veel nomadiQ bbq plezier gewenst nog deze nazomer. Groet Team nomadiq

Praktische en compact

De afzonderlijke regelaars zijn super evenals de optie om verschillende bakplaten te gebruiken. Inclusief de bakvellen maakt het zeer eenvoudig om schoon te maken. De beschermhoes is ook fijn om het schadevrij te houden. Het enige waar wij achteraf spijt van hebben is de aansluiting op de gasfles in de camper, nu moet je de hoofdslang afkoppelen en de Nomadiq aansluiten, gasfles uit de houder halen etc (best omslachtig), achteraf hadden we beter de kleine bijhorend gas kannetjes kunnen nemen. Waar ik wel van baal is dat (natuurlijk) na aanschaf er een actie komt bij BOL waar een pakket dus goedkoper is!

Hoi Marco, Bedankt voor de mooie beoordeling. De aansluiting is op deze manier idd wat omslachtig. We hebben inmiddels ook een slang met aansluiting voor de navulbare Campingaz flessen en voor de buitenaansluiting van de camper. Wellicht is dat iets voor jullie. Wij proberen de prijzen overal gelijk te houden, ook op Bol. De inhoud van de pakketten variëren soms wel waardoor prijzen kunnen verschillen. Een fijne nazomer gewenst met veel nomadiQ BBQ plezier, Groet team nomadiQ

Mooie bbq gekocht van Nomadiq, echt handig en neemt weinig plaats in in de camper. Nadat ik hem de eerste keer aansteekt was ik vergeten de lekbakjes onder het rooster vandaan te halen. Dus het brande goed. Na alles weer schoongemaakt te hebben heerlijk gegeten. Hebhem vele malen gebruikt in de vakantie en erg van genoten. Bij terug komst nieuwe lek bakjes besteld en uiteraard met korting gekregen. Keurig op gelost. Mijn dank. Piet Hooft

Dag Piet, Bedankt voor de leuke beoordeling en fijn om te horen dat je tevreden bent. Veel nomadiQ BBQ plezier gewenst nog deze mooie nazomer. Groet Team nomadiQ

Super goed

Snelle reactie op vragen!

Hoi Monique, Wat fijn om te lezen! Dank voor de mooie beoordeling en nog veel nomadiQ BBQ plezier gewenst deze zomer. Groet team nomadiQ

Super handig in gebruik en onderhoud

Heb het nu een jaar in gebruik en vind het makkelijk om mee te nemen is in een handomdraai opgezet.

Hoi Patrick, Dank voor de mooie review! Veel nomadiQ bbq plezier gewenst nog deze zomer. Groet Team nomadiQ

een heel handig leuk toestel, zou het niet meer willen missen

wij hebben het toestel aangeschaft voor in de camper en zijn er zeer tevreden over, nooit niks anders meer

Hoi Marc, Wat leuk om te horen! Dank voor de mooie review en nog veel BBQ plezier deze zomer. Groet Team nomadiQ

Bovenkamp 5 1391 LA Abcoude

064 726 40 16

Over nomadiQ

ONS VERHAAL Wij (team nomadiQ) zijn echte buitenmensen en levensgenieters. Als het mooi weer is komen wij graag bijeen op leuke plekken om samen te eten en te BBQ-en. Op de camping, een balkon, de boot, het strand of in het park. Wij misten een BBQ die makkelijk overal mee naartoe kan worden genomen, eenvoudig in gebruik is en er stijlvol uitziet. Zo is het idee van nomadiQ BBQ ontstaan. Vier jaar later, na veel (her)ontwikkelen en testen, is nomadiQ BBQ klaar om de wereld te veroveren! HET MERK Met de nomadiQ BBQ willen wij tegenwicht bieden aan de alledaagse waanzin en stress die kenmerkend is voor de moderne samenleving. Met de nomadiQ BBQ willen wij mensen de vrijheid geven om op elke plek / locatie dat speciale geluksmoment te creëren met vrienden of familie. nomadiQ is een premium outdoor cooking merk, waarbij innovatie, kwaliteit, design en gebruikersgemak de boventoon voer. PRODUCTOMSCHRIJVING De nomadiQ is s’werelds slimste portable gas barbecue. Onder kampeerders ook wel de ultieme ‘Travel BBQ” genoemd. De nomadiQ is overal te gebruiken. De BBQ is licht (5,6 kg.), makkelijk draagbaar en uiterst compact. Dankzij een handig uitklapsysteem groot genoeg om met een groep vrienden of groot gezin te BBQ-en. De nomadiQ werkt op gas en is binnen 1 minuut gebruiksklaar. Door twee gescheiden temperatuurzones geschikt voor zowel vlees, vis als vegetarische gerechten. De nomadiQ is gemaakt van aluminium waardoor de BBQ niet alleen stevig is, maar ook snel afkoelt na gebruik. Bovendien is de BBQ eenvoudig schoon te maken en zijn de grill-platen vaatwasserbestendig. Ingeklapt kan hij zo weer de auto, tent caravan, boot of camper in. De nomadiQ is een BBQ zonder gedoe: overal en altijd makkelijk BBQ-en!