Super BBQ

Wij hebben onze NomadIQ BBQ meegenomen naar de camping in Tsjechie. Elke keer als we hem aan het gebruiken waren kwamen mensen kijken en vonden het een fantastische BBQ - makkelijk op te zetten, lekker compact en super goed om op te koken. Omdat we er een kleine gasfles aan hadden was de mooiste opmerking: "Waar heb je die LEGO -BBQ vandaan? Hij ziet er super uit!". We zijn er erg blij mee en zal standaard uitrusting zijn in onze camping/kampeer setup.

Hoi Christaan, Wat mooi om te lezen, leuk! De beste reclame zo op de camping :) Veel mooie nomadiQ kampeer avonturen gewenst nog. Groet Team nomadiQ

Me ha sorprendido mucho !!!!!

En una cena con amigos tuve que sacar la BBQ Nomadiq ; pues las brasas de carbón no cogían fuerza . Sorprendente cuatro chuletones de 1,5 kg cada uno se cocinó a la perfección( de dos en dos ) ,bastante potencia y comodidad

• ¿Nos recomendarías?

Hola Jose, Que lindo escuchar Muchas gracias por esta agradable reseña y, por supuesto, le deseamos mucha diversión en la barbacoa nomadiQ. Saludos desde nomadiQ

We zochten een BBQ voor de camper: goed, praktisch en vooral: licht in gewicht. Dan kom je bijna automatisch bij NomadiqBBQ uit. Ons bezoek aan het hoofdkantoor beviel prima. We kregen een heldere en duidelijke uitleg en besloten direct een NomadiqBBQ aan te schaffen. Inmiddels een aantal weken en een aantal trips verder: wij doen hem nooit meer weg. Wat een geweldenaar en wat een prachtige gerechten maken we op deze handzame barbecue! Echt een topper en een aanrader voor camperaars!

Hoi Lia, Wat een mooie beoordeling en leuk om te lezen dat hij jullie goed bevalt. Wij wensen jullie nog veel nomadiQ BBQ plezier. Groet team nomadiQ

Een mooie inklapbare BBQ.

Makkelijk te installeren, de nodige accessoires bij te bestellen, of een mooi pakket bestellen met alles erop en eraan. Compact te gebruiken op tafel en ook met slecht weer in de voortent te gebruiken, Top BBQ.

Hoi Albert, Dank voor de mooie beoordeling en aanbeveling! We zijn blij te horen dat je er blij mee bent. Veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer, Groet Team nomadiQ

super goede feedback en after sale service

Er werd meteen gereageerd op een mailtje. Attente reactie, goed meegedacht en oplossing aangegeven.

Hoi Bert, Dank voor de goede beoordeling. Veel nomadiQ BBQ plezier gewenst deze zomer. Groet team nomadiQ

Klein bij vervoer super groot tijdens gebruik barbequed heerlijk.

Voordelen. Klein bij vervoer groot barbeque oppervlak bij gebruik. 2 apart te regelen barbeque delen. Bakt super goed vergelijkbaar met mijn weber q100. Gebruik zelf een diep deksel om het gesloten barbequen van de weber na te bootsen. Werkt prima. Vooral aangeschaft voor zijn afmetingen tijdens vervoer. Super makkelijk schoonmaken na gebruik. Zeker bij het gebruik van de anti aanbak velletjes. Al met al een heerlijke barbeque geen spijt vd aanschaf. Garantie service geweldig. Tijdens gebruik kwam bij een deksel de anti aanbaklaag los. Kreeg zonder gezeur een nieuwe barbeque. Nadelen. Vet opvang bakjes bij gebruik van vet vlees veel te klein. Gebruik zelf kleine aluminium bakjes.

Hoi Henk, Dank voor de mooie en eerlijke review en goed te horen dat je er blij mee bent! De vetopvang bakjes zijn wij aan het heroverwegen om iets dieper te maken in de toekomst. Voor de gemiddelde bbq sessie zijn ze groot genoeg, maar bij vetter vlees moeten ze idd tussendoor geleegd worden. Veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer. Groet Team nomadiQ

GEWELDIG

Wat een doordacht Bqq is dit,zo gemaks vriendelijk is het,de prijs is het waard,super blij om deze BQQ overal mee naar toe te nemen.

Hoi Herman, Wat een mooie review en dank voor het compliment! Veel nomadiQ BBQ plezier gewnest deze zomer. Groet Team nomadiQ

De bbq had ik te laat besteld maar met jullie hulp kwam het binnen op zaterdag en wij konden op zondag vertrekken. Het werkt prima en smaak was prima. Wij zijn heel tevreden. Nogmaals voor alle hulp

Hoi henk, Wat een leuke review, dank daarvoor. Een mooie vakantie gewenst met veel nomadiQ BBQ plezier. Groet team nomadiQ

Super grill!!

Mega handig mee te nemen en met een handomdraai heb je een mega grill. Je kunt er ook gewoon een pannetje op opwarmen, super handig!

Bedankt voor de leuke review. Veel nomadiQ BBQ plezier gewenst deze zomer. Groet Team nomadiQ

Snelle reactie en zeer behulpzaam

Na ( bijna) 2 jaar hadden wij een mankement aan de y-slang. Zonder discussie hebben we een nieuwe slang gekregen. We kunnen weer fijn genieten van onze Nomadiq bbq

Hoi Astrid, Dank voor je mooie review. Wij hebben service en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Wij wensen jullie veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer. Groet team nomadiQ

Top Support und Freundlich!

Trotz Schwierigkeit, dass Zubehör für den Versand in die Schweiz nicht so einfach ist wurde mir extrem schnell und freundlich geholfen und der Versand möglich gemacht. Sogar am Sonntag persönliche Bestätigungsmail, dass der Versand am Folgetag erfolgt. Selten so einen guten Kundenservice erlebt, Top!

Hallo Timo, Vielen Dank für Ihre nette Bewertung. Wir helfen Ihnen jederzeit gerne weiter. Viel Spaß mit den nomadiQ-Accessoires und einen schönen Sommer. Grüße Team nomadiQ

Geweldig goede service

Goede uitleg en service

Bedankt voor jullie mooie review en veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer gewenst. Groet Team nomadiQ

Prima volwaardige en compacte gasbarbecue!

Op zoek geweest naar een compacte gasbarbecue die makkelijk mee te nemen is op vakantie en die thuis niet te veel ruimte in beslag neemt. Aangenaam verrast door het formaat! Ingeklapt neemt de NomadiQ weinig ruimte in, maar uitgeklapt is het toch een behoorlijk formaat dat je kunt gebruiken! Erg prettig ook dat wanneer de barbecue op z'n einde loopt, je een kant alvast uit kunt zetten, terwijl op de andere kant het eten nog kan garen. Top produkt!

Hoi Max, Wat een leuke review en mooie beoordeling, dank daarvoor! We zijn blij te horen dat je er tevreden mee bent. Veel nomadiQ BBQ plezier Groet Team nomadiQ

Super snel antwoord op een getelde vraag

Echt bijzonder goed. Op vrijdagavond rond 18:00 uur stelde ik per email een vraag over hoe een gasflesje aan te sluiten. Binnen 10 minuten werd ik gebeld met het antwoord. Echt een super positieve ervaring

Hoi Maarten, Dank voor je mooie beoordeling! Een fijne vakantie en veel nomadiQ BBQ plezier gewenst. Groet team nomadiQ

Het maakt het BBQ-en zo makkelijk!

Wij gebruiken de BBQ wekelijks op de boot! Hij bakt super fijn en ook het schoonmaken is geen gedoe meer. De BBQ perfect op te bergen door de compactheid. De eerste drie gasflesjes zijn er al doorheen ;-) dat zegt genoeg.

Hoi Mark, Bedankt voor de mooie review en leuk te lezen dat jullie er veel plezier mee beleven op de boot. Veel mooie vaaruren gewenst en geniet van de heerlijke zomer. Groet Team nomadiQ

Ook bruikbaar met propaan en snelkoppeling

Wij hebben de BBQ snel ontvangen, en ondertussen kunnen gebruiken voor heerlijke steaks te grillen. We hadden een langere aansluiting mee besteld, maar daar zat een 'standaard' drukverlager op. Die hebben we er af geknipt en vervangen door een 'snelkoppeling' die ook op de propaanflessen past (Cube van Antargaz). Die gaspullen hebben we trouwens al mee in onze camper. Zo moeten we slechts 1 soort flessen meenemen. Maar de BBQ gebruikt echt weinig: in tegenstelling met houtskool-BBQ zet je deze gasBBQ gewoon af tussendoor, terwijl je tijdens een maaltijd met houtskool veel warmte (en brandstof) kwijt bent omdat de BBQ gewoon verder brandt terwijl je aan tafel keuvelt. Dus met een klein gaspulletje zal het ook wel voldoende lang gaan!

Hoi Paul, Dank voor de mooie beoordeling en aanbeveling. Handig en creatief aangepast zie ik naar jullie aansluit wensen. De dubbel te bedienen grillgedeelten met verschillende standen zorgen idd voor een lager verbruik. Veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer en een fijne vakantie gewenst. Groet Team nomadiQ

Top product, compact en makkelijk in gebruik.

Heb deze BBQ aangeschaft voor bij onze caravan. Makkelijk in gebruik en compact. Veelzijdig in gebruik.

Hoi Peter, Dank voor de mooie beoordeling. Veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer. Groet Team nomadiQ

De nr1 camping bbq en dan een hele tijd niets

Vanaf het begin al fan. Nu komen er steeds meer gadgets. Tralala

Hoi Jochem, Dank voor je mooie beoordeling. Oyeah nieuwe accessoires in the making. Veel BBQ plezier deze zomer. Groet team nomadiQ

Super handige bbq voor de boot. Formaat is perfect.

Hoi Machteld, Dank voor je mooie beoordeling en aanbeveling. Veel nomadiQ BBQ plezier gewenst deze zomer. Groet Team nomadiQ

Prima apperaat

Snel op tafel te plaatsen wordt goed heet wij plaatsen het vlees op een aluminium rooster waardoor de bbq schoon blijft . Ook het 2 delig gebruik van de plaat bevalt ons goed . Gas verbruik is ook minimaal . We zijn er blij mee..

Hoi Robert, Dank voor de aanbeveling en de positieve beoordeling. We kunnen jullie ook de grill(bak)matjes aanbevelen in onze webshop, deze zijn vele malen te hergebruiken en werken bijzonder goed zonder aanbakken. Wij wensen jullie veel nomadiQ bbq plezier deze zomer. Groet Team nomadiQ

Supper en compacte reis BBQ

Supper compacte reis BBQ die voldoet aan al onze eisen. Uitgerust met veel accessoires sommige wel in optie.... Jammer dat niet alles in de case kan blijven of kan opbergen. En Jammer dat je de platen die je in optie wenst per stuk zijn en dat het onduidelijk is op de site ........vatbaar voor verwarring verkoop ze per 2 stuks en prijs mag wat lager .........

Hoi Bruno, Dank voor de mooie beoordeling, en fijn dat jullie veel plezier met de nomadiQ beleven. Ook dank voor de tips. We zijn een hoes met groot zijvak aan het ontwerpen waar net even wat meer accessoires in opgeborgen kunnen worden. De set van grillplaten zullen wij overwegen. De reden dat we deze per stuk aanbieden is omdat de meeste mensen maar 1 plaat aanschaffen omdat ze de andere kant open willen laten. Veel nomadiQ bbq plezier gewenst deze zomer, Groet Team nomadiQ

De ultieme barbecue voor ons.

Wij hebben al veel barbecues versleten maar sinds 2 maanden de beschikking over de nomadiQ. Wat een fijn apparaat: direct gebruiksklaar, makkelijk te reinigen en ideaal dat er twee kookzones zijn. Na het gebruik past hij prima achter in onze camper. Na een onhandige handeling brak er een pinnetje af in de knop (100% eigen schuld) maar dat werd door het team van nomadiQ soepel en snel opgelost door een nieuw pinnetje + instructievideo te sturen. Hulde voor dit enthousiaste bedrijf, wij willen niet meer anders.

Hoi Erik en Wilma, Dank voor deze mooie beoordeling en fijn dat het zo met jullie is opgelost. nomadiQ heeft klantenservice hoog in het vaandel staan en wij proberen klanten altijd zo snel als mogelijk en goed te helpen zodat klanten snel weer lekker kunnen grillen. Wij wensen jullie nog veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer. Groet Team nomadiQ

Goeie apparatuur en hele benaderbare mensen

Voor gebruik in combinatie met onze camper hebben we gekozen voor deze zeer compacte en handige (gas) BBQ. Werkt perfect. Ontwikkelingstip: wij hadden voorheen een model waar water direct onder de gril in de schaal stond. Dat is supermakkelijk schoon te maken

Mooie BBQ voor een mooie prijs

Handig en compacte Bbq die mee kan in de camper. incl handige slang om op de gasaansluiting van de camper aan te sluiten. Geen omslachtige handelingen nodig. Neerzetten, uitklappen, gas erop en gaan. Kortom voor iedereen aan te bevelen.

Hoi Alfred, Dank voor de mooie beoordeling en de aanbeveling. We hebben geprobeerd om het design zo easy mogelijk te maken, plug and play. Veel nomadiQ BBQ plezier deze zomer. Groet team nomadiQ

Mooie barbecue

Super eenvoudig

Bedankt voor jullie mooie beoordeling, en veel nomadiQ BBQ plezier gewenst deze zomer. Groet team nomadiQ

Bovenkamp 5

1391 LA Abcoude

064 726 40 16

Over nomadiQ

ONS VERHAAL Wij (team nomadiQ) zijn echte buitenmensen en levensgenieters. Als het mooi weer is komen wij graag bijeen op leuke plekken om samen te eten en te BBQ-en. Op de camping, een balkon, de boot, het strand of in het park. Wij misten een BBQ die makkelijk overal mee naartoe kan worden genomen, eenvoudig in gebruik is en er stijlvol uitziet. Zo is het idee van nomadiQ BBQ ontstaan. Vier jaar later, na veel (her)ontwikkelen en testen, is nomadiQ BBQ klaar om de wereld te veroveren! HET MERK Met de nomadiQ BBQ willen wij tegenwicht bieden aan de alledaagse waanzin en stress die kenmerkend is voor de moderne samenleving. Met de nomadiQ BBQ willen wij mensen de vrijheid geven om op elke plek / locatie dat speciale geluksmoment te creëren met vrienden of familie. nomadiQ is een premium outdoor cooking merk, waarbij innovatie, kwaliteit, design en gebruikersgemak de boventoon voer. PRODUCTOMSCHRIJVING De nomadiQ is s’werelds slimste portable gas barbecue. Onder kampeerders ook wel de ultieme ‘Travel BBQ” genoemd. De nomadiQ is overal te gebruiken. De BBQ is licht (5,6 kg.), makkelijk draagbaar en uiterst compact. Dankzij een handig uitklapsysteem groot genoeg om met een groep vrienden of groot gezin te BBQ-en. De nomadiQ werkt op gas en is binnen 1 minuut gebruiksklaar. Door twee gescheiden temperatuurzones geschikt voor zowel vlees, vis als vegetarische gerechten. De nomadiQ is gemaakt van aluminium waardoor de BBQ niet alleen stevig is, maar ook snel afkoelt na gebruik. Bovendien is de BBQ eenvoudig schoon te maken en zijn de grill-platen vaatwasserbestendig. Ingeklapt kan hij zo weer de auto, tent caravan, boot of camper in. De nomadiQ is een BBQ zonder gedoe: overal en altijd makkelijk BBQ-en!