Supermooi notenhout!

Ik was al een tijd op zoek naar Amerikaans notenhout. Toevallig hebben ze hier precies de maten die ik zocht. De kwaliteit is echt super! Bij levering waren alle planken netjes per dikte verpakt. Helemaal top!

Goede service, goed verpakt, goede levering. Ik ben heel tevreden.

Vlotte levering van kwaliteits product

Beukenhouten plank besteld, werd snel geleverd en de kwaliteit was goed.

Goede service, goed product.

Aan het einde van de dag besteld, de volgende ochtend klaar om op te halen.

Snelle service goed ingepakte eiken planken.

Na bestelling al binnen 3 dagen via Ace koeriers de mooie eiken planken ontvangen. Het eiken is van hoge kwaliteit en nagenoeg foutvrij.

Prachtige planken!

Toen ik bij mijn bestelling aangaf dat ik op zoek was naar materiaal voor wandplanken, waarbij zowel boven- als onderzijde in het zicht komt, nam men direct contact met mij op om mijn wensen te bespreken. Het resultaat is twee mooie planken voor aan de muur!

Top communicatie, top product

Hele mooie samengestelde eikenhoutenplank. De communicatie was helder, de afwerking hoogwaardig en de levering precies op tijd. Drie keer top. Vriendelijke groet, Niels

Hele goede service en levering, top planken

We zijn goed geholpen met advies etc. Heel tevereden.

Geweldige service

Zeer verzorgd bedrijf, kwaliteit op hoog niveau snelle levering

Super snelle service

Goede kwaliteit en snel geleverd!!

Mooie eiken planken, zeer snelle levering.

Makkelijk

Mooi planken veilig ingepakt.

Fijn behulpzaam snel

Niet teleurstellend

Goed afgeleverd

Netjes geholpen bij de bestelling

Mooi hout, mooier dan ik ook ergens anders heb gekocht en de prijs is goed voor deze kwaliteit. Ik heb nu twee keer besteld bij plankencentrale. Beide keren waren het grote bestellingen en ontbrak er een deel, maar dit werd weer nageleverd. Was geen groot probleem. Bij de 'planken met knoesten' is er een mooie zijde en een zijde waar de scheuren e.d. niet zijn opgevuld. En vlekken aan kunnen zitten. Dit kan je zelf mooi maken indien je beide kanten nodig hebt; Misschien dat ik de vorige keer geluk had, maar toen was de 'lelijke zijde' niet heel lelijk, er waren slechts enkele imperfecties. Dat was bij mijn laatste bestelling wel een stuk meer. Dus hierbij lijk je minder of meer geluk te kunnen hebben. Is wellicht relevant te weten indien je iets bouwt waarbij beide zijden van het hout in het zicht komen (wat bij mij nu het geval is want ik bouw er deuren van) Al met al tevreden en zal hier weer bestellen in de toekomst

Fijn bedrijf met goede producten!

Goede producten voor een eerlijke prijs! Fijn bedrijf, snelle levering en waar voor je geld!

Zeer nette planken ontvangen en snel geleverd

Was verbaasd over hoe weinig knoesten er in de planken aanwezig waren!

Mooi assortiment en enthousiaste medewerkers

Vandaag in de showroom onze nieuwe vensterbank en wandplanken uitgekozen. Super vriendelijk geholpen en snel en betaalbaar geslaagd!

Perfecte afhandeling,levering en facturering, het ging snel en adequaat.

Ik geef de voorkeur,in het algemeen, aan wat kleinere leveranciers. De bestelling en afhandeling is overzichtelijker en beter te volgen. Mijn ervaring bij de planken centrale zijn daar duidelijk illustratie van.

Snelle levering en zeer tevreden!

5 sterren

Uitstekende kwaliteit eiken planken. Zo strak als maar kan.

Kundig, hoge kwaliteit

Precies wat we zochten!

Perfect geregeld

Uitstekende ervaring met mijn eerste bestelling. Ze zijn goed bereikbaar en denken in oplossingen. Snelle levering en zelfs de bezorging was uitermate flexibel. Al met al dus perfect geregeld. Een aanrader.

Fantastische zaak! Ze denken zeer goed met je mee en de keuze is hout is reuze.

Absolute aanrader voor houten planken. Ze denken zeer goed met ons mee over type houtsoort en afmetingen. Mensen met hart voor de zaak. Ik kan het alleen maar aanbevelen!

Goede service, denken graag mee

Zoeken graag mee naar een passende oplossing voor afwijkende maten. Goede kwaliteit en aardige gasten.

Industrieweg 24 b

6871 KA Renkum

Over plankencentrale.nl

Plankencentrale.nl is in 2009 gestart met de verkoop van gedroogde en geschaafde eiken planken. Bij Plankencentrale.nl kunt u per plank bestellen. Het assortiment is inmiddels uitgebreid tot zestien verschillende houtsoorten. Kwaliteit is voor ons zorgvuldig omgaan met al onze producten, standaardisering van de afmetingen, snel kunnen leveren en natuurlijk een goede relatie met u als klant! * Grootste voorraad geschaafde planken * Uniek assortiment voor de professional * Deskundig en persoonlijk advies * Snel uit voorraad leverbaar