Mooie eiken planken, zeer snelle levering.

Makkelijk

Mooi planken veilig ingepakt.

Fijn behulpzaam snel

Niet teleurstellend

Goed afgeleverd

Netjes geholpen bij de bestelling

Mooi hout, mooier dan ik ook ergens anders heb gekocht en de prijs is goed voor deze kwaliteit. Ik heb nu twee keer besteld bij plankencentrale. Beide keren waren het grote bestellingen en ontbrak er een deel, maar dit werd weer nageleverd. Was geen groot probleem. Bij de 'planken met knoesten' is er een mooie zijde en een zijde waar de scheuren e.d. niet zijn opgevuld. En vlekken aan kunnen zitten. Dit kan je zelf mooi maken indien je beide kanten nodig hebt; Misschien dat ik de vorige keer geluk had, maar toen was de 'lelijke zijde' niet heel lelijk, er waren slechts enkele imperfecties. Dat was bij mijn laatste bestelling wel een stuk meer. Dus hierbij lijk je minder of meer geluk te kunnen hebben. Is wellicht relevant te weten indien je iets bouwt waarbij beide zijden van het hout in het zicht komen (wat bij mij nu het geval is want ik bouw er deuren van) Al met al tevreden en zal hier weer bestellen in de toekomst

Fijn bedrijf met goede producten!

Goede producten voor een eerlijke prijs! Fijn bedrijf, snelle levering en waar voor je geld!

Zeer nette planken ontvangen en snel geleverd

Was verbaasd over hoe weinig knoesten er in de planken aanwezig waren!

Mooi assortiment en enthousiaste medewerkers

Vandaag in de showroom onze nieuwe vensterbank en wandplanken uitgekozen. Super vriendelijk geholpen en snel en betaalbaar geslaagd!

Perfecte afhandeling,levering en facturering, het ging snel en adequaat.

Ik geef de voorkeur,in het algemeen, aan wat kleinere leveranciers. De bestelling en afhandeling is overzichtelijker en beter te volgen. Mijn ervaring bij de planken centrale zijn daar duidelijk illustratie van.

Snelle levering en zeer tevreden!

5 sterren

Uitstekende kwaliteit eiken planken. Zo strak als maar kan.

Kundig, hoge kwaliteit

Precies wat we zochten!

Perfect geregeld

Uitstekende ervaring met mijn eerste bestelling. Ze zijn goed bereikbaar en denken in oplossingen. Snelle levering en zelfs de bezorging was uitermate flexibel. Al met al dus perfect geregeld. Een aanrader.

Fantastische zaak! Ze denken zeer goed met je mee en de keuze is hout is reuze.

Absolute aanrader voor houten planken. Ze denken zeer goed met ons mee over type houtsoort en afmetingen. Mensen met hart voor de zaak. Ik kan het alleen maar aanbevelen!

Goede service, denken graag mee

Zoeken graag mee naar een passende oplossing voor afwijkende maten. Goede kwaliteit en aardige gasten.

Kordaat, direct en persoonlijk

Fijn vriendelijk bedrijf. Mooi hout.

Goeie en vriendelijke service

Zie hierboven niets meer aan toe tevoegen

Ruime keuze, deskundige en vriendelijke medewerkers.

Ik heb hier kersenhout gekocht. Ik ben goed geholpen en heel tevreden met het hout dat geleverd is. Ik kom zeker vaker.

Super advies, goede begeleiding, meedenken, vriendelijk, conform afspraak

Via internet aan de plankencentrale gekomen. Hout moet je zien en voelen als dat voor een mooi item in huis- en werkkamer moet worden. Super veel keus. Met de goede en vriendelijke begeleiding, uitleg, advies onderhoud, tips voor bewerking/afwerking en aflevering/oplevering op tijd en volgens afspraak, hebben we mooie pronkstukken in huis erbij gekregen. dank daarvoor. Kan een ieder de plankencentrale aanbevelen.

Topbedrijf met betrokken en geïnteresseerd personeel!

Voor een meubel was ik op zoek naar mooie beukenhouten balkjes. Plankencentrale kon dit leveren. Secuur gezaagd en geschaafd! Ik ben enorm blij met de kwaliteit en de snelle afhandeling.

Ik had twee bestellingen kort na elkaar gedaan omdat ik iets vergeten was, ik zou 's,avonds even een mail sturen voor verzendkosten te sparen . Ik kreeg echter s,middags een telefoontje van hen waar dit reeds was op gevallen eenzijdig zouden dan het te veel betaalde verzend kosten terug boeken. Top.

Prachtige planken en keurig geleverd

Prachtige planken, goed verpakt en netjes geleverd. Communicatie was uitstekend.

Zeer goede kwaliteit en perfecte service

Prachtig eikenhout. Lijkt misschien niet de goedkoopste, maar voor de deze kwaliteit hout zijn de prijzen reeel. Desgewenst mag je plank voor plank zelf uitzoeken. Alles wordt keurig verpakt. Direct vanuit de opslag inladen in de auto. Zeer vriendelijke ontvangst en service.

Gewoon uitstekend!!

Uitstekend!

Eenvoudigste bestellen, goede en overzichtelijke site, goed bereikbaar, voldoen parkeergelegenheid, vriendelijke mensen en mooi materiaal.

Over plankencentrale.nl

Plankencentrale.nl is in 2009 gestart met de verkoop van gedroogde en geschaafde eiken planken. Bij Plankencentrale.nl kunt u per plank bestellen. Het assortiment is inmiddels uitgebreid tot zestien verschillende houtsoorten. Kwaliteit is voor ons zorgvuldig omgaan met al onze producten, standaardisering van de afmetingen, snel kunnen leveren en natuurlijk een goede relatie met u als klant! * Grootste voorraad geschaafde planken * Uniek assortiment voor de professional * Deskundig en persoonlijk advies * Snel uit voorraad leverbaar