Eenvoudigste bestellen, goede en overzichtelijke site, goed bereikbaar, voldoen parkeergelegenheid, vriendelijke mensen en mooi materiaal.

Snelle levering, mooie planken.

Niet de goedkoopste maar echt mooie planken, altijd afwachten als je iets online besteld helemaal als je heel kritisch bent als ik. Normaal sta ik bij de lokale houtdealer alles door te spitten, maar deze planken waren netjes en mooi.

Top kwaliteit hout en vakkundig advies

Levering afgehaald, was daar onder de indruk van het assortiment. Goed geholpen.

Alles gewoon goed

Goede communicatie maar bovenal goed product

Super service en goede producten!

Beter dan gehoopt dus wij zijn goed geslaagd

Mooi hout en goede service

Ik had twee planken besteld en ik ben erg tevreden over de kwaliteit en de service.

Van bestellen tot leveren: Precies wat je wil

Veel beter wordt het niet.

Top bedrijf

Snel levering mooi product

Mooie eiken planken, netjes verpakt

nette rechte planken

Snelle vriendelijke service

Snelle vriendelijke service met een goede kwaliteit

Alles perfect!

Snelle afhandeling, keurig verpakt en hout zeer goed

Keurig

In 1 woord top. Prachtige planken en mooi verpakt.

Hele mooie eiken planken

Mooie planken ontvangen en voordelig geleverd.

Meerdere bestellingen en steeds goed!

Goede kwaliteit. Snelle levering. Doen wat beloofd en mooi hout. Inmiddels 4x hout besteld en steeds dezelfde goede ervaring.

Top geregeld

Vlotte afhandeling

Persoonlijke service is top

Vriendelijke mensen,kwaliteitsproducten, nemen alle tijd voor je om de mooiste planken uit te zoeken

Prettig en vriendelijk

Mooi hout op voorraad en vriendelijke mensen!

Zeer goede service, klantvriendelijk, deskundig, ruime keuze en mooie kwaliteit.

Goeie service en goed hout.

Altijd een rijke sortering goed gedroogd (meubel)hout op voorraad. Zowel geschaafde planken als schaaldelen.

We komen er graag.

Altijd een uitgebreid aanbod van prachtig hout. En ze denken erg goed met je mee.

excellent service and product

easy to order and the quality received was perfect

Super zaak!

Erg fijne en betrouwbare partij om mee samen te werken. Denken graag met je mee en leveren vlot en volgens afspraak. Aanrader!

Redelijk goede kwaliteit van de eiken planken.

Een aantal van de eiken planken waren krom getrokken en 1 plank was lelijk ravelig aan 1 zijde en vertoonde nog de vertanding van de zaag. De folie was bij de helft van de planken er al deels afgescheurd.

Ruime keuze

Ik wist niet dat het kon: een massief essenplank vinden. Ja hoor, bij de plankencentrale wel. Kiezen uit de maten en binnen een paar dagen thuis bezorgd. Compliment

Industrieweg 24 6871 KA Renkum

Over plankencentrale.nl

Plankencentrale.nl is in 2009 gestart met de verkoop van gedroogde en geschaafde eiken planken. Bij Plankencentrale.nl kunt u per plank bestellen. Het assortiment is inmiddels uitgebreid tot zestien verschillende houtsoorten. Kwaliteit is voor ons zorgvuldig omgaan met al onze producten, standaardisering van de afmetingen, snel kunnen leveren en natuurlijk een goede relatie met u als klant! * Grootste voorraad geschaafde planken * Uniek assortiment voor de professional * Deskundig en persoonlijk advies * Snel uit voorraad leverbaar