Kwaliteit en passend advies

Ik ben onder de indruk van de ECS-balance! Wat ik erover las op de website klonk heel logisch, maar uiteindelijk weet je nooit welk effect een product op je zal hebben. Toch is dit boven verwachting. Ik ben heel blij met mijn aankoop, met de kwaliteit van het product, met het effect dat het product op mijn gezondheid heeft en met het gedegen advies dat ik kreeg toen ik over de ECS-balance mailde.

Snel in huis

Snelle levering en prima producten.

Goede kwaliteit product en duidelijke informatie

Mijn tweede keer dat ik silicium bestel. Ik heb daarvoor ook een ander merk/via ander website silicium besteld maar van LifeAid is beduidend veel beter. Ik heb idee dat het echt helpt tegen haaruitval. Ik kan het elk persoon die erg worstelt met relatief veel haaruitval aanraden om dit product te proberen.

zoektoch bij life aid was ,, en een woord,, wie zoekt die vindt

vlot, en vooral vlugge levering

Goed bedrijf

Attent, duidelijke info, snelle bezorging. De werking van de producten kan ik nog niet goed beoordelen. Ik lijk wel minder vaak wakker te worden door de ECS-Balance, wat al winst betekent.

Immunites geeft mij energie

Op advies van de orthomoleculaire diëtiste gebruik ik de immunites druppels. Mijn vermoeidheid wordt minder en ik krijg weer meer energie. Bijkomend voordeel is dat de hooikoorts klachten van niezen en een loopneus verminderen.

Ik heb nu een aantal keer iets besteld bij Lifeaid. Het wordt netjes en snel geleverd en er is altijd gelegenheid om vragen te stellen. Er was een product wat heel goed is maar wat ik persoonlijk niet kon verdragen, er werd toen ook meegedacht en een goede oplossing gevonden. Al met al ben ik tevreden en de producten hebben ook een mooie uitstraling (dat is niet het voornaamste maar is wel mooi om te zien) en bevatten geen onnodige hulpstoffen (super!)

Blij met LifeAid

Prachtige producten met zuivere samenstelling Mooie vormgeving Goede service, bestellen is volgende dag ontvangen. Vriendelijk Wat wil je nog meer?

Snelle levering, attent handgeschreven bedankje bij de bestelling. Goede verpakking; glas, geen plastic. Product gebruik ik nog te kort om een goede mening over te geven. Tot zover, prima.

Ik gebruik SILICIUM en ben daar zeer tevreden over. Zowiezo goed voor de botten maar bij mij ook voor het haar. Mijn haar is voller en ik moet ook nog eens sneller naar de kapper omdat het harder groeit. Dus helemaal blij mee

Ik heb overactieve mestcellen (MCAS) met als gevolg diverse klachten door een teveel aan histamine. Antihistamine innemen hielp goed tegen de klachten, maar ik kreeg er als bijwerking spierkramp van en rusteloze benen. Ik gebruik nu een paar maanden TMQ en ECS (2x daags) en nu ben ik ook klachtvrij, zonder vervelende bijwerkingen. De MCAS is nog niet over, maar is nu goed leefbaar. De bedoeling is dat ik t.z.t. deze supplementen kan gaan minderen en hopelijk weer helemaal in balans kom. Dus ik ben tevreden over de werking ervan!

Super fijne service

Snelle nette bezorging en superfijne producten.

superprodukt, ik krijg een hele bos nieuwe haren

Supergoed product. Mijn haren groeien enorm en er komt een hele bos nieuw haar op mijn 62 jaar

Kwaliteiten en uitstraling professioneel

Duidelijke informatie over gebruik en herkomst product. Snelle levering.

Altijd goede producten en snel geleverd

Eindelijk een horend oor.

Niet alleen een horend oor. Ook een produkt gevonden die echt helpt bij afbouw van antidepressiva. Caryofylleen. Al zo lang vroeg ik me af waarom dat afbouwen toch zo moeilijk was. Bij de farmaceut zelf, huisarts, nergens weten ze wat de medicatie op de lange duur aanricht. Ook helpen ze niet met lichamelijke ondersteuning. Ik ben zelf op zoek gegaan en nou word me veel duidelijk. Ik kan het allemaal heerlijk vergeten en herstellen. En terug mezelf zijn. Doe weer aan lichaamsbeweging en ik kan de draad oppakken om mijn hobby/beroep uit te gaan oefenen. Ik investeer in goede vrienden en geniet weer. Ik ben 61 en had dit niet durven dromen vorig jaar. Zegt dit niet genoeg?

Uitstekende Service en Snelle Verzendtijd

Life Aid biedt een topservice met snelle levering en deskundig advies. Ik zal zeker opnieuw bij hen bestellen en raad hen ten zeerste aan!

Snelle service, top producten

Snelle levering wat ik super vind met dat vergeetachtige brein van mij. En de producten heb ik al veel aan gehad. De ecs heeft veel veranderd en een van de dingen is dat ik weer kon slapen.

Uitstekend!

Supersnelle levering en uitstekende kwaliteit!

Makkelijk bestellen en snelle bezorging.

Het is makkelijk om te bestellen en de producten worden snel en fijn verpakt geleverd. Goede producten die echt hun werk doen.

Professioneel en ondersteunend met passie.

Fijn dat er een organisatie met kennis de praktijk kan ondersteunen op een relevante en relaxte manier.

Goed product

Ik gebruik nu Fulvinizuur en Panacea. Maar nog niet zolang. Het zijn top producten. Ik heb gevoel dat ik nu helderder zie. Voorheen was mistig.

Mooi bedrijf met goede service

Fijne kwalitatieve producten

Fijn dat persoonlijke kaartje bij de bestelling

De levering was snel en erg attent dat er een persoonlijk handgeschreven kaartje bij zat. Ik heb silicium en collageen besteld, ik heb veel last van artrose en gewrichtsklachten en ik hoop dat dit gaat helpen, maar ben nu nog maar 2 dagen bezig, dus later wellicht meer hierover, en oh ja haar nagels en huid ben ik heel benieuwd naar wat dit gaat doen. Heel fijn dat er altijd iemand klaar staat om advies te geven

Prachtige producten

Ik heb erg goede ervaringen met de producten van LifeAid. De werkzaamheid is erg goed in de praktijk. Het enige nadeel is dat de vloeibare producten erg naar kruidnagel smaken en die geur komt me de hele tijd op na inname. Ik ben daarnaast erg van recycling van de potjes en flesjes voor eigen gebruik, maar doordat alles is bedrukt gaat dat niet, helaas.

Eekhorstweg 31 E

7942 KC Meppel

Over LifeAid

Hoogwaardige natuurlijke supplementen. > Meer dan 20 jaar uniek in supplementen > Ondersteund door groot netwerk therapeuten > Gedreven door moleculen > Eigen ontwikkeling en onderzoek LifeAid™ bestaat al meer dan 20 jaar en doet eigen onderzoek en productontwikkeling. Onze weg begint bij supplementen, maar onze kracht ligt bij het advies. Wij zijn van mening dat supplementen maar een klein onderdeel zijn van de totaalaanpak van voeding, lifestyle en mentaal welzijn. Daarom zijn onze supplementen ook enkel via natuurgeneeskundige / orthomoleculaire therapeuten en ons zelf verkrijgbaar. LifeAid™ bestaat al 20 jaar en is in de jaren tot 2022 vooral bekend via de therapeuten. In 2023 heeft het merk een nieuwe uitstraling gekregen en is het assortiment uitgebreid. Vanaf heden zijn de supplementen ook verkrijgbaar via onze eigen webshop. Komende periode volgen nog meer nieuwe supplementen!