Heel tevreden over de producten en adviezen.

De adviezen zijn goed onderbouwd en LifeAid is makkelijk te benaderen. Een aanrader!

De bezorgingen door wie dan ook blijft voor ons een doorn in het oog. Hebben overigens alle internet-bedrijven last van. Tijds intervallen van 4 uur zijn zeer vervelend. Veelal worden ze ook nog ruim overschreden. Met elders neerzetten belast je weer iemand anders. Reden voor ons om zo min mogelijkl online te kopen.

Helemaal enthousiast, het werkt top en onwijs blij dat ik LifeAid heb ontdekt!

Na overleg met Karlijn heb ik suppletie aangeschaft, niet alles tegelijk, ook dat was het advies. Ik gebruik inmiddels wel meerdere supplementen van LifeAid, het werkt gewoon ontzettend goed. Ook heb ik de fulvinezuur erbij om te ondersteunen in de opname van alle vitamines, mineralen, sporen elementen etc. en uiteraard heel blij met wat het nog veel meer doet dan dat. Wat ik er nog bij wil vermelden is dat het advies heel fijn is en ook eerlijk. En dank voor jullie lieve kaartjes! Liefs!

Snelle service met top producten

Producten snel in huis, snelle reactie na mijn foute e-mail en producten die echt verschil maken in mijn leven

Meest persoonlijke service ooit

Bij LifeAid draait het echt nog om oprechte aandacht en service voor de klant. Karlijn is echt betrokken bij haar klanten en wil met haar producten daadwerkelijk een verschil maken. En dat doet ze!

Snelle levering, uitstekend product

Ik ben begonnen met het supplement ECS Balance en voor mijn gevoel werkt het prima

kwalitatief goede supplementen en betrokken advies

Ik ben blij verrast met het uitgebreide en persoonlijke advies van Karlijn. Ze neemt de tijd en het gaat niet alleen over hun eigen supplementen, maar er wordt breed advies gegeven, toegepast op jouw persoonlijke situatie. dank je wel!

snelle service, persoonlijk contact en altijd tot compromissen bereid.

Ik kwam ECS-Balance tegen op jullie site en na inlezen en meten,besteld...Omdat het druppels zijn en ik kan meten weet ik precies hoeveel ik nodig heb...En na jaren zoeken is dit precies wat mijn lichaam nodig heeft om idd in balans te blijven...Super blij mee dus en raad het zeker aan bij mensen die stoppen met anti depressie medicijnen om alles weer in balans te krijgen

Ik gebruik fulvinezuur pas

Dus ik kan nog geen volledige review geven ik kom over 3 weken weer terug op dit platform om mijn ervaring met jullie te delen

Super snelle levering en top spul

We zijn er super blij mee De bloeddruk die zwkt

Erg goeie producten

Erg goeie producten met mooie werking. Het enige wat me serieus tegen staan is de producten met kruidnagel. De smaak en geur blijft me de hele dag bij en dat heeft m’n voorkeur niet. Ook bij de druppels die voor huid applicatie zijn bedoeld ruiken erg sterk. Ik probeer alle producten eerst bij mezelf altijd uit voordat ik het promoot. Vandaar ook dat ik het in eerste instantie niet zo snel zal aanbevelen en daarom zal er nee staan bij het volgende antwoord Sorry

ESC ondersteunt precies waar ik het nodig heb

Ik gebruik ESC naast het afbouwen van mijn antidepressiva. Waar ik voorheen last had van paniek en onrustigheid, is dat na gebruik van ESC druppels verdwenen.

Enorm verrast met het resultaat.

Ik gebruik de silicium nu 2 weken, en ben verbaast dat mijn haaruitval nu al verminderd is. Ook merk ik dat mijn nagels veel harder zijn. Ik blijf het voorlopig nog even gebruiken met de hoop dat mijn haren wat voller worden.

Fantastisch voor mijn gewrichten

Al vele jaren gebruik ik LifeAid ivm mijn gewrichten Ik heb daar erg veel baat bij en kan het dan ook van harte aanraden. Zelfs op vakantie neem ik het mee omdat ik de positieve cirkel niet wil doorbreken

Geweldig bedrijf met oog voor de cliënt en altijd een persoonlijk kaartje. En natuurlijk prachtige producten.

Snelle levering, duidelijke website en goede producten.

Top bedrijf en top producten

Eerlijke, mooie kwalitatieve producten. Karlijn geeft ook top adviezen en heeft heel veel kennis in huis.

Erg tevreden over de service, de bezorging en zeker de producten

Couldn’t be better!

Merkbaar in minder toiletgang door vochtregulering met Immutines.

Merkbaar in minder toiletgang door vochtregulering met Immutines. Praktijk LymfeTouch Ruigahuizen. RetreatGaasterland.

Makkelijk om een bestelling te plaatsen en een snelle levering.

Zie hierboven

Professioneel zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen!

LifeAid is een vertrouwde leverancier van hoogwaardige supplementen. De samenstelling van de supplementen is volledig wetenschappelijk onderbouwd, waarnaast ook veel tijd is besteed om de kwaliteit te blijven waarborgen. Ze stralen de passie uit voor het vak en dat voel je ook als je met hen in gesprek bent. Daarnaast denken ze met je mee in ingewikkelde casussen en geven ze een eerlijk advies ook als het een supplement van een andere leverancier is. De gezondheid van cliënten staat bovenaan. Kortom, ze kijken over muurtjes heen. Eigenlijk doen ze gewoon waar ze goed in zijn!

Zeer mooie producten die het verschil maken, zonder vulmiddelen.

Ik ben eigenlijk meer van natuurlijke manier van gezondheid verbeteren, en daarom niet echt voorstander van supplementen. Wel weet ik natuurlijk dat ons voedsel niet meer volwaardig is. Daarom vind ik deze producten van LifeAid zo mooi. Wel de kracht uit de natuur die nodig is om de balans weer te vinden in ons zelf, maar niet de vulstoffen die vaak gebruikt worden. For those who know, de slogan belichaamt bijna alles waar het zelfgenezingsproces voor staat ;-) Dank Karlijn en Barend. Nu kan ik nog beter mensen helpen zichzelf helpen.

Super producten!

LifeAid heeft super kwalitatieve producten. De resultaten zijn enorm positief. Daar kan geen enkel ander merk aan tippen! Ook de service en de bereikbaarheid zijn top!

Fantastische producten

Prachtig assortiment.! Zowel productvoorlichting als professionele advisering en ondersteuning zijn van hoog niveau. Alle lof voor de missie van dit jonge bedrijf!

Over LifeAid

Hoogwaardige natuurlijke supplementen. > Meer dan 20 jaar uniek in supplementen > Ondersteund door groot netwerk therapeuten > Gedreven door moleculen > Eigen ontwikkeling en onderzoek LifeAid™ bestaat al meer dan 20 jaar en doet eigen onderzoek en productontwikkeling. Onze weg begint bij supplementen, maar onze kracht ligt bij het advies. Wij zijn van mening dat supplementen maar een klein onderdeel zijn van de totaalaanpak van voeding, lifestyle en mentaal welzijn. Daarom zijn onze supplementen ook enkel via natuurgeneeskundige / orthomoleculaire therapeuten en ons zelf verkrijgbaar. LifeAid™ bestaat al 20 jaar en is in de jaren tot 2022 vooral bekend via de therapeuten. In 2023 heeft het merk een nieuwe uitstraling gekregen en is het assortiment uitgebreid. Vanaf heden zijn de supplementen ook verkrijgbaar via onze eigen webshop. Komende periode volgen nog meer nieuwe supplementen!