Goede producten, persoonlijke benadering

Dit verhaal klopt gewoon en voor een online shop is dat toch best wenselijk vandaag de dag. Zeer betrouwbaar en ook nog eens een vriendelijke benadering.

Snel, te groot pakket voor het product.

Het product wordt in een hele grote doos geleverd, is volgens mij niet nodig.

Snelle levering, makkelijk te bestellen. Goed afgeleverd in stevige verpakking.

Prettige ervaring lifeaid

Selenium gebruik heeft voor mijn haar een goed resultaat gegeven. Haar groeit sneller en is voller geworden door nieuwe haar groei bij de haar grens. Ik ben zeer tevreden over het gebruik en blijf het ook gebruiken. Je moet wel geduld hebben, aangezien je haar een cyclus heeft van 3 maanden. Het kan dus even duren voor men effect gaat zien.

Snelle levering en goede voorlichting

Snelle levering en goede voorlichting

Snelle en persoonlijke service

Product kwam snel en met een persoonlijke noot. Erg tevreden

De kwaliteit van de supplementen, de kennis van Karlijn en de persoonlijke service van het bedrijf als geheel zijn buitengewoon goed.

Wij zijn erg tevreden over de Vitamine B1 . Ik en mijn man gebruiken deze elke dag . Mijn man heeft prostaat kanker gehad en krijgt hormonen om zijn testosteron laag te houden . Heeft nu meer energie en minder neerslachtig gevoel. Hebben doordat ze op waren 1 week zonder gedaan en konden echt het verschil merken dat we de Vitamine B1 niet hadden.

Perfect!

Inmiddels al 3x besteld bij LifeAid en elke keer weer een snelle vlotte levering met altijd een lief kaartje erbij. Producten van goede kwaliteit en zien er chique uit. Kortom, ben er blij mee!

prachtig pure producten en goede service

prachtig pure supplementen en daarnaast super service. Zowel voor advies over vragen over verzending reageren ze snel en vriendelijk. Een aanrader!

Net begonnen dus wachtend op effecten

Snelle levering met een persoonlijke boodschap. De effecten op langere termijn kan ik nog niet beoordelen.

geweldig

Ik vind het fijn om ook contact te kunnen krijgen als je vragen hebt. Je wordt heel goed geholpen

Informatieve site met goede supplementen.

Goede supplementen!

Het voldoet ruimschoots aan de verwachtingen

De simultane inname van silicium en viscollageen, biedt een sterke basis voor de ondersteuning van mijn huid, haar, nagels, gewrichten en botten, dankzij hun complementaire werking op het bindweefsel en celstructuren. Na een maand heb ik heel wat nieuwe haargroei, mijn nagels zijn weer super stevig en ik ben veel flexibeler in mijn gewrichten.

Nog tekort in gebruik, ga er nog mee door, heb er goede hoop op

Ik gebruik silicium nog maar 5 weken, ik voel nog geen verbetering , maar ook geen verslechtering, vandaar nog een neutrale score. Product is smakeloos zoals vermeld in de omschrijving. Ik ga nog een flesje bestellen en ga nog door met innemen.

Ik ben silicium beginnen gebruiken vanwege een knieletsel dat mij veel pijn gaf, na een aantal weken silicium samen met aangepaste voeding is mijn pijn zo goed als verdwenen. Bijkomend voordeel is mijn haargroei er ook op gebeterd.

Efficient, snel en zorgvuldig

De fout die ikzelf gemaakt had tijdens mijn bestelling werd na een telefoontje zonder problemen opgelost. Dit is klantenservice zoals ik die al lang niet meer ervaren heb.

Prettige collageen en silicium!

Mijn schildklier minder opgezet

Op advies van mijn zus Iodine besteld om zware metalen te ontgiften door de schildklier beter te laten werken. Normaal kon ik mijn vrij goed werkende schildklier ‘voelen’ wanneer ik in mijn hals kneep. Nu na drie dagen de ‘golfbalvlek iodine’ op mijn arm aan te brengen en na vijf uur te kijken of de jodium opgenomen werd door de huid, voel ik mijn schildklier niet meer. Zus waarschuwde vooraf dat haar holistische arts gezegd had dat je je ‘wat grieperig’ kon voelen omdat het lichaam hard aan het werk gaat. Na twee dagen dus even een dag pauze ingebouwd. Ik verwacht nog 1 of 2 dagen de behandeling door te moeten zetten tot mijn jodiumniveau optimaal blijft. Bedankt voor de tip zusje. Zo leren we steeds meer over een gezond functionerend lijf.

Snelle levering. Vriendelijke leverancier

Goede hoop op herstel

Ik heb het voor de botte genomen na 3 maanden kan ik nog niet beoordelen Maar ga er mee door, nagels zien er gezonder uit..dus het werkt

Prima jodium, vervelende verpakking

Het flesje lekt na gebruik van de pipet. En ook vervoer met deze dop was niet zo succesvol; de jodium lekte in het doosje (dat er gelukkig omheen zat).

Super klantvriendelijk

Staan altijd vriendelijk klaar. Daarnaast heel erg tevreden met het assortiment!

Goede producten en klantenservice

Ik heb met de silicium een duidelijke verbetering van mijn haargroei. Dit wilde maar niet goed doorgroeien na flinke haaruitval na zwangerschappen. Heel blij mee. Ik gebruik dit samen met de viscollageen. Heb het nog te kort gebruikt om iets te kunnen zeggen of mijn huid er mee verbeterd is maar een onverwacht voordeel is dat de stoelgang een stuk verbeterd is. Ondanks dat de smaak niet echt lekker is heb ik het er graag voor over. Het bedrijf zelf verstuurt snel en is kundig waardoor vragen goed beantwoord worden.

Correcte en vlugge afhandeling, idem levering

Correcte en vlugge afhandeling, idem levering

Eekhorstweg 31 E

7942 KC Meppel

Over LifeAid

Hoogwaardige natuurlijke supplementen. > Meer dan 20 jaar uniek in supplementen > Ondersteund door groot netwerk therapeuten > Gedreven door moleculen > Eigen ontwikkeling en onderzoek LifeAid™ bestaat al meer dan 20 jaar en doet eigen onderzoek en productontwikkeling. Onze weg begint bij supplementen, maar onze kracht ligt bij het advies. Wij zijn van mening dat supplementen maar een klein onderdeel zijn van de totaalaanpak van voeding, lifestyle en mentaal welzijn. Daarom zijn onze supplementen ook enkel via natuurgeneeskundige / orthomoleculaire therapeuten en ons zelf verkrijgbaar. LifeAid™ bestaat al 20 jaar en is in de jaren tot 2022 vooral bekend via de therapeuten. In 2023 heeft het merk een nieuwe uitstraling gekregen en is het assortiment uitgebreid. Vanaf heden zijn de supplementen ook verkrijgbaar via onze eigen webshop. Komende periode volgen nog meer nieuwe supplementen!