Fantastische producten

Prachtig assortiment.! Zowel productvoorlichting als professionele advisering en ondersteuning zijn van hoog niveau. Alle lof voor de missie van dit jonge bedrijf!

Geen fijne ervaring met de klantenservice

Ik had mijn pakket op een afhaalpunt laten bezorgen omdat ik niet thuis zou zijn. Dit is niet goed gegaan en het pakket ging retour naar lifeaid. Na mijn vraag aan de klantenservice wanneer ik mijn pakket kon verwachten, kreeg ik voor mijn gevoel een paar tikken op mijn vingers. Want pakketbezorgers doen geen briefjes meer in de brievenbus, je kunt het immers online volgen tegenwoordig - klopt, daardoor zag ik dat het retour gestuurd was, alleen het was een 24u pakketpostpunt…. - Maar omdat ik een nieuwe klant was werd een uitzondering gemaakt en stuurde ze het pakketje opnieuw op. - met de mededeling of ik mij er wel van bewust was dat Lifeaid nu 3x 7,05 aan verzendkosten had betaald… - deze extra kosten waren in mijn beleving niet mijn fout, maar van de pakketdienst? Niet klant vriendelijk! De producten kan ik nog niet beoordelen omdat ik ze pas een week gebruik, maar deze moeten wel extreem goed zijn wil ik een tweede order plaatsen.

Hi Tamara, Wat jammer dat je onze service niet als klantvriendelijk hebt ervaren toen we je niet opgehaalde pakket kosteloos opnieuw verstuurden. Normaal gesproken, als een pakket niet wordt opgehaald, worden de kosten minus retourkosten teruggestort, en moet er een nieuwe bestelling geplaatst worden. We hadden gehoopt dat deze extra inspanning om je pakket kosteloos opnieuw te verzenden gezien zou worden als een blijk van onze toewijding aan klanttevredenheid. Het was zeker niet onze bedoeling om je een gevoel te geven alsof je op je vingers werd getikt. Na het herlezen van ons antwoord op jouw mail, zien we inderdaad ruimte voor verbetering in hoe we onze boodschap overbrengen. We waarderen je feedback ten zeerste; het helpt ons onze klantenservice te verbeteren. ------------------------------------------ Hi Tamara, Jouw pakketje is vanochtend bij ons weer retour geleverd. Postbedrijven doen geen briefjes meer in de deur aangezien iedereen alles online kan volgen. We zullen een uitzondering voor je maken en het pakket nogmaals toesturen omdat het de eerste keer is dat je besteld en we jou graag laten kennismaken met ons merk. Je ontvangt een nieuwe mail met track & trace code. Realiseer je wel dat wij dan 3x verzendkosten a €7,05 per keer hebben betaald ;-) Liefs Karlijn van LifeAid ------------------------------------------- We hopen oprecht dat onze supplementen alle verwachtingen overtreffen en eventuele teleurstelling over onze klantenservice volledig wegnemen. Liefs Karlijn van LifeAid

Geweldige producten en service

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Duidelijke uitleg wanneer nodig en mooie producten.

Topservice!

Goede unieke supplementen, goede service en duidelijke uitleg.

(h)eerlijke producten met grote waarde

Als orthomoleculair therapeute ben ik heel blij met een bedrijf als LifeAid: grote kennis van hun producten en grote controle erop waardoor ik zeker weet dat ik zuivere producten voorschrijf. Vele cliënten zijn met de diverse producten geholpen. Een groot favoriet is Panacea tegen slaapproblemen, onrust, adhd en/of 'cravings' (constant lekkere trek). Absoluut een aanrader.

Want een super bedrijf!

Mooie eerlijke producten, de volgende dag in huis en dan ook nog met een leuk handgeschreven kaartje erbij.

Duidelijk en snel

Ik ben erg blij met mijn producten en vind het prettig dat de site duidelijk is. Ik heb de producten snel ontvangen.

Verpakking ziet er perfect uit

Of het supplement werkt? Ik heb geen idee. Kan nog geen verschil merken met de tijd dat ik het niet gebruikte.

Erg enthousiast

Prachtig product en ik raad het iedereen aan.

prima service en goed product

Ik gebruik nu enige weken de immutines en merk dat mijn lichaam dit goed doet. Het product doe ik door mijn warme water of thee of in koud water en het geeft een aangename zachtheid aan het drankje. De service is zeer snel qua bestellen, dus prima voor elkaar

Verbluffend werkt de immutines, mijn cliënten merken al snel verbetering

De brede ondersteuning van immutines werkt bij veel van mijn cliënten. zo verteld de ene dat haar nagels minder snel breken, de andere dat er meer inhoud is tijdens sportmomenten, niet meer in de nachts uit bed hoeven om te plassen, minder kramp in de kuiten echt ik kan nog wel even zo door gaan maar probeer het zelf maar eens

Wordt ioede nformatie gegeven over het supplement, snelle verzending.

Goede kwaliteit

Met aandacht geleverd. Mooie verpakking en goede producten.

Ik voel me beter

Zelfs al na enkele dagen voelde ik merkbaar verschil in energie en beter voelen...

Niet helpend

Ik heb het gekocht tegen haaruitval, maar merk niets van product. Het helpt vooralsnog niet

Hi Bianca, Dank voor je review. We begrijpen je zorg, maar 10 dagen is inderdaad kort om verschil te merken, zeker bij haaruitval. Haren en nagels zijn weefsels die traag vernieuwen. Bij alle maatregelen die je neemt heeft het minstens 2 maanden de tijd nodig voordat je resultaat mag verwachten, ook onze silicium. Gelukkig gaat ons flesje ruim 2 maanden mee bij een dosering van 3 ml. Wel willen we benadrukken dat er meerdere oorzaken zijn van haaruitval. Wanneer het hormonaal is zal silicium niks doen. Het draait altijd om een complete aanpak, waarbij de voeding en niet chemische haarproducten net zo belangrijk zijn. Je kunt het hier allemaal lezen: https://lifeaid.io/artikelen/haaruitval-complete-aanpak-met-onder-andere-silicium/ We staan klaar om je te ondersteunen en hopen dat je snel verbetering ziet! Liefs, Karlijn van LifeAid

DireSupplementen die een doel hebben

Ik vind het prettig dat ze advies geven op datgene wat ik nodig heb en ook altijd netjes vertellen. Een supplement is geen vervanging voor een ongezonde levenstsijl. Dat in combinatie met een compleet advies kan ik waarderen. Ben erg enthousiast over de fulvinezuur.

Bijzonder

Fijn dat LifeAid iets heeft om het ECS susteem tot rust te brengen. Ik heb namelijk al weken hoofdpijn van een xtc pilletje. Ik heb twee potten besteld om verzendkosten te besparen. Ik vind een pot erg duur. De pillen zijn groot en liggen erg zwaar op de maag. Ik neem het tussen mijn avondeten door en proef dan uren lang kruidnagel. Waarschijnlijk had ik beter voor de druppels kunnen kiezen. Van de werking heb ik nog niets gemerkt.

Hi Tamar, Dankjewel voor je eerlijke reactie. Druppels hebben inderdaad de voorkeur omdat je de dosering kunt opbouwen. 1 capsule staat gelijk aan 12 druppels. Als 1 potje nog aangebroken is dan mag je deze kosteloos omruilen voor de druppels. Wij zullen er dan wat capsules vitamine B1 bij doen omdat we verwachten dat daar je hoofdpijn eerder mee is opgelost. Vitamine B1 is essentieel voor de neurologische functie en de productie van neurotransmitters. Hoewel het zelf niet direct betrokken is bij de productie of het metabolisme van de meeste neurotransmitters, ondersteunt het wel enzymatische processen die cruciaal zijn voor de energievoorziening van neuronen en de synthese van neurotransmitters. Na het gebruik van xtc, dat invloed heeft op verschillende neurotransmittersystemen, kan het lichaam baat hebben bij ondersteunende voedingsstoffen die helpen bij het herstel van de neurochemische balans en het zenuwstelsel. Mocht je dat willen dan horen we graag van je. Je kunt ons mailen op [email protected] of even bellen / whatsappen. Liefs Karlijn van LifeAid

deskundig advies en snelle levering

deskundig advies en snelle levering

De beste medicijn

Ik voel me veel beter na het gebruik van lifeAId, ik raad het iedereen aan

Goed advies

Mijn haaruitval is duidelijk minder na het gebruik van silicium

Soepeler gewrichten door Silicium.

Aanvankelijk gebruikte ik Silicium voor mijn nagels en haren maar naar verloop van tijd merkte ik dat ik beter door mijn knieën kon zakken waar dat eerder niet meer ging. Ik vermoed dus dat het gebruik van Silicium daar aan heeft bijgedragen.

Hoogwaardige producten.

Super producten, de kenners zien gelijk het verschil.

Heel persoonlijk advies

Heel goede erbaring. Heel persoonlijk advies. Goede ondersteuning. Heel klantvriendelijk.

Toppers

Snelle verzending. Als er iets fout lijkt te gaan, nemen ze contact op en krijg je een leuk cadeautje. Ik ben nog maar net begonnen met de bestelling dus daar kan ik nog niet zoveel over zeggen maar tot nu toe voelt het veelbelovend. Me happy :)

Hele fijne producten

Ik heb de silicium uitgeprobeerd op aanraden van mijn kapper, bij haar zag ik al dat zij veel nieuwe haargroei had. Na een paar maanden begin ik nu ook verschil te merken dus ik heb nu de silicium in combinatie met de viscollageen besteld. Zeker een aanrader!

Eekhorstweg 31 7942 KC Meppel

Over LifeAid

Hoogwaardige natuurlijke supplementen. > Meer dan 20 jaar uniek in supplementen > Ondersteund door groot netwerk therapeuten > Gedreven door moleculen > Eigen ontwikkeling en onderzoek LifeAid™ bestaat al meer dan 20 jaar en doet eigen onderzoek en productontwikkeling. Onze weg begint bij supplementen, maar onze kracht ligt bij het advies. Wij zijn van mening dat supplementen maar een klein onderdeel zijn van de totaalaanpak van voeding, lifestyle en mentaal welzijn. Daarom zijn onze supplementen ook enkel via natuurgeneeskundige / orthomoleculaire therapeuten en ons zelf verkrijgbaar. LifeAid™ bestaat al 20 jaar en is in de jaren tot 2022 vooral bekend via de therapeuten. In 2023 heeft het merk een nieuwe uitstraling gekregen en is het assortiment uitgebreid. Vanaf heden zijn de supplementen ook verkrijgbaar via onze eigen webshop. Komende periode volgen nog meer nieuwe supplementen!