Super snelle levering en top spul

We zijn er super blij mee De bloeddruk die zwkt

Erg goeie producten

Erg goeie producten met mooie werking. Het enige wat me serieus tegen staan is de producten met kruidnagel. De smaak en geur blijft me de hele dag bij en dat heeft m’n voorkeur niet. Ook bij de druppels die voor huid applicatie zijn bedoeld ruiken erg sterk. Ik probeer alle producten eerst bij mezelf altijd uit voordat ik het promoot. Vandaar ook dat ik het in eerste instantie niet zo snel zal aanbevelen en daarom zal er nee staan bij het volgende antwoord Sorry

ESC ondersteunt precies waar ik het nodig heb

Ik gebruik ESC naast het afbouwen van mijn antidepressiva. Waar ik voorheen last had van paniek en onrustigheid, is dat na gebruik van ESC druppels verdwenen.

Enorm verrast met het resultaat.

Ik gebruik de silicium nu 2 weken, en ben verbaast dat mijn haaruitval nu al verminderd is. Ook merk ik dat mijn nagels veel harder zijn. Ik blijf het voorlopig nog even gebruiken met de hoop dat mijn haren wat voller worden.

Fantastisch voor mijn gewrichten

Al vele jaren gebruik ik LifeAid ivm mijn gewrichten Ik heb daar erg veel baat bij en kan het dan ook van harte aanraden. Zelfs op vakantie neem ik het mee omdat ik de positieve cirkel niet wil doorbreken

Geweldig bedrijf met oog voor de cliënt en altijd een persoonlijk kaartje. En natuurlijk prachtige producten.

Snelle levering, duidelijke website en goede producten.

Top bedrijf en top producten

Eerlijke, mooie kwalitatieve producten. Karlijn geeft ook top adviezen en heeft heel veel kennis in huis.

Erg tevreden over de service, de bezorging en zeker de producten

Couldn’t be better!

Merkbaar in minder toiletgang door vochtregulering met Immutines.

Merkbaar in minder toiletgang door vochtregulering met Immutines. Praktijk LymfeTouch Ruigahuizen. RetreatGaasterland.

Makkelijk om een bestelling te plaatsen en een snelle levering.

Zie hierboven

Professioneel zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen!

LifeAid is een vertrouwde leverancier van hoogwaardige supplementen. De samenstelling van de supplementen is volledig wetenschappelijk onderbouwd, waarnaast ook veel tijd is besteed om de kwaliteit te blijven waarborgen. Ze stralen de passie uit voor het vak en dat voel je ook als je met hen in gesprek bent. Daarnaast denken ze met je mee in ingewikkelde casussen en geven ze een eerlijk advies ook als het een supplement van een andere leverancier is. De gezondheid van cliënten staat bovenaan. Kortom, ze kijken over muurtjes heen. Eigenlijk doen ze gewoon waar ze goed in zijn!

Zeer mooie producten die het verschil maken, zonder vulmiddelen.

Ik ben eigenlijk meer van natuurlijke manier van gezondheid verbeteren, en daarom niet echt voorstander van supplementen. Wel weet ik natuurlijk dat ons voedsel niet meer volwaardig is. Daarom vind ik deze producten van LifeAid zo mooi. Wel de kracht uit de natuur die nodig is om de balans weer te vinden in ons zelf, maar niet de vulstoffen die vaak gebruikt worden. For those who know, de slogan belichaamt bijna alles waar het zelfgenezingsproces voor staat ;-) Dank Karlijn en Barend. Nu kan ik nog beter mensen helpen zichzelf helpen.

Super producten!

LifeAid heeft super kwalitatieve producten. De resultaten zijn enorm positief. Daar kan geen enkel ander merk aan tippen! Ook de service en de bereikbaarheid zijn top!

Fantastische producten

Prachtig assortiment.! Zowel productvoorlichting als professionele advisering en ondersteuning zijn van hoog niveau. Alle lof voor de missie van dit jonge bedrijf!

Geen fijne ervaring met de klantenservice

Ik had mijn pakket op een afhaalpunt laten bezorgen omdat ik niet thuis zou zijn. Dit is niet goed gegaan en het pakket ging retour naar lifeaid. Na mijn vraag aan de klantenservice wanneer ik mijn pakket kon verwachten, kreeg ik voor mijn gevoel een paar tikken op mijn vingers. Want pakketbezorgers doen geen briefjes meer in de brievenbus, je kunt het immers online volgen tegenwoordig - klopt, daardoor zag ik dat het retour gestuurd was, alleen het was een 24u pakketpostpunt…. - Maar omdat ik een nieuwe klant was werd een uitzondering gemaakt en stuurde ze het pakketje opnieuw op. - met de mededeling of ik mij er wel van bewust was dat Lifeaid nu 3x 7,05 aan verzendkosten had betaald… - deze extra kosten waren in mijn beleving niet mijn fout, maar van de pakketdienst? Niet klant vriendelijk! De producten kan ik nog niet beoordelen omdat ik ze pas een week gebruik, maar deze moeten wel extreem goed zijn wil ik een tweede order plaatsen.

Hi Tamara, Wat jammer dat je onze service niet als klantvriendelijk hebt ervaren toen we je niet opgehaalde pakket kosteloos opnieuw verstuurden. Normaal gesproken, als een pakket niet wordt opgehaald, worden de kosten minus retourkosten teruggestort, en moet er een nieuwe bestelling geplaatst worden. We hadden gehoopt dat deze extra inspanning om je pakket kosteloos opnieuw te verzenden gezien zou worden als een blijk van onze toewijding aan klanttevredenheid. Het was zeker niet onze bedoeling om je een gevoel te geven alsof je op je vingers werd getikt. Na het herlezen van ons antwoord op jouw mail, zien we inderdaad ruimte voor verbetering in hoe we onze boodschap overbrengen. We waarderen je feedback ten zeerste; het helpt ons onze klantenservice te verbeteren. ------------------------------------------ Hi Tamara, Jouw pakketje is vanochtend bij ons weer retour geleverd. Postbedrijven doen geen briefjes meer in de deur aangezien iedereen alles online kan volgen. We zullen een uitzondering voor je maken en het pakket nogmaals toesturen omdat het de eerste keer is dat je besteld en we jou graag laten kennismaken met ons merk. Je ontvangt een nieuwe mail met track & trace code. Realiseer je wel dat wij dan 3x verzendkosten a €7,05 per keer hebben betaald ;-) Liefs Karlijn van LifeAid ------------------------------------------- We hopen oprecht dat onze supplementen alle verwachtingen overtreffen en eventuele teleurstelling over onze klantenservice volledig wegnemen. Liefs Karlijn van LifeAid

Geweldige producten en service

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Duidelijke uitleg wanneer nodig en mooie producten.

Topservice!

Goede unieke supplementen, goede service en duidelijke uitleg.

(h)eerlijke producten met grote waarde

Als orthomoleculair therapeute ben ik heel blij met een bedrijf als LifeAid: grote kennis van hun producten en grote controle erop waardoor ik zeker weet dat ik zuivere producten voorschrijf. Vele cliënten zijn met de diverse producten geholpen. Een groot favoriet is Panacea tegen slaapproblemen, onrust, adhd en/of 'cravings' (constant lekkere trek). Absoluut een aanrader.

Want een super bedrijf!

Mooie eerlijke producten, de volgende dag in huis en dan ook nog met een leuk handgeschreven kaartje erbij.

Duidelijk en snel

Ik ben erg blij met mijn producten en vind het prettig dat de site duidelijk is. Ik heb de producten snel ontvangen.

Verpakking ziet er perfect uit

Of het supplement werkt? Ik heb geen idee. Kan nog geen verschil merken met de tijd dat ik het niet gebruikte.

Erg enthousiast

Prachtig product en ik raad het iedereen aan.

prima service en goed product

Ik gebruik nu enige weken de immutines en merk dat mijn lichaam dit goed doet. Het product doe ik door mijn warme water of thee of in koud water en het geeft een aangename zachtheid aan het drankje. De service is zeer snel qua bestellen, dus prima voor elkaar

Verbluffend werkt de immutines, mijn cliënten merken al snel verbetering

De brede ondersteuning van immutines werkt bij veel van mijn cliënten. zo verteld de ene dat haar nagels minder snel breken, de andere dat er meer inhoud is tijdens sportmomenten, niet meer in de nachts uit bed hoeven om te plassen, minder kramp in de kuiten echt ik kan nog wel even zo door gaan maar probeer het zelf maar eens

Bedrijfsgegevens

Eekhorstweg 31

7942 KC Meppel

085 0606 449

[email protected]

Over LifeAid

Hoogwaardige natuurlijke supplementen. > Meer dan 20 jaar uniek in supplementen > Ondersteund door groot netwerk therapeuten > Gedreven door moleculen > Eigen ontwikkeling en onderzoek LifeAid™ bestaat al meer dan 20 jaar en doet eigen onderzoek en productontwikkeling. Onze weg begint bij supplementen, maar onze kracht ligt bij het advies. Wij zijn van mening dat supplementen maar een klein onderdeel zijn van de totaalaanpak van voeding, lifestyle en mentaal welzijn. Daarom zijn onze supplementen ook enkel via natuurgeneeskundige / orthomoleculaire therapeuten en ons zelf verkrijgbaar. LifeAid™ bestaat al 20 jaar en is in de jaren tot 2022 vooral bekend via de therapeuten. In 2023 heeft het merk een nieuwe uitstraling gekregen en is het assortiment uitgebreid. Vanaf heden zijn de supplementen ook verkrijgbaar via onze eigen webshop. Komende periode volgen nog meer nieuwe supplementen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.