deskundig advies en snelle levering

deskundig advies en snelle levering

De beste medicijn

Ik voel me veel beter na het gebruik van lifeAId, ik raad het iedereen aan

Goed advies

Mijn haaruitval is duidelijk minder na het gebruik van silicium

Soepeler gewrichten door Silicium.

Aanvankelijk gebruikte ik Silicium voor mijn nagels en haren maar naar verloop van tijd merkte ik dat ik beter door mijn knieën kon zakken waar dat eerder niet meer ging. Ik vermoed dus dat het gebruik van Silicium daar aan heeft bijgedragen.

Hoogwaardige producten.

Super producten, de kenners zien gelijk het verschil.

Heel persoonlijk advies

Heel goede erbaring. Heel persoonlijk advies. Goede ondersteuning. Heel klantvriendelijk.

Toppers

Snelle verzending. Als er iets fout lijkt te gaan, nemen ze contact op en krijg je een leuk cadeautje. Ik ben nog maar net begonnen met de bestelling dus daar kan ik nog niet zoveel over zeggen maar tot nu toe voelt het veelbelovend. Me happy :)

Hele fijne producten

Ik heb de silicium uitgeprobeerd op aanraden van mijn kapper, bij haar zag ik al dat zij veel nieuwe haargroei had. Na een paar maanden begin ik nu ook verschil te merken dus ik heb nu de silicium in combinatie met de viscollageen besteld. Zeker een aanrader!

Prima!!!

Makkelijk bestellen, netjes verpakt en een persoonlijk kaartje erbij inclusief QR code met hoe je het product het beste kan gebruiken. Ook snel verstuurd en geleverd. Helemaal top!

Snelle levering, fijne tips!

Positief! Zeker goeie en fijne plek om iets te bestellen. Ze hebben fijne tips, weten waar ze het over hebben! Top!

Uitstekend middel !

Wat ze erover schrijven klopt allemaal. Mooie nagels, glanzend haar en supersterke botten.

Supplementen en advies zijn top!

Per toeval op de website terecht gekomen omdat ik op zoek was naar zwartzaadolie met een hoog gehalte thymoquinone voor medicinaal gebruik. Ik heb Panacea, TMQ capsules en Immutines besteld wat snel geleverd werd. Ben gestart met Panacea en Immutines wat zeer goed bevalt. De TMQ capsules ga ik in een later stadium nemen. Ook mijn adviesaanvraag werd uitgebreid beantwoord, en toen had ik al besteld! Ik ben nu ook nieuwsgierig geworden naar de silicium- en viscollageen supplementen. Ik lees daar zulke positieve berichten over. De supplementen van LifeAid zijn echt een aanrader.

Geweldig bedrijf met fijne producten.

Ik ben erg blij met de producten van LifeAid. Ze zijn puur en to the point. De levering is erg snel en ook voor advies staan ze altijd klaar.

Bevalt prima

Gebruik dit wel al 20 jaar.

Top producten!

Mijn eerste kennismaking met de producten van LifeAid was de Panacea. Daar was ik zo tevreden over dat ik verder ben gaan kijken en de silicium wilde proberen. So far so good! Ik merk wel degelijk verschil in mijn nagels; ze zijn minder broos en ik heb minder last van haaruitval.

Mijn pakket was zoek geraakt, binnen een paar dagen had ik een nieuw pakket. Fijne en vriendelijke service! Over de werking van het product kan ik nog niks zeggen omdat ik het nog maar net gebruik.

Geweldige service

Dit is nog een onderneming waar persoonlijk contact en VRIENDELIJK contact hoog in het vaandel staan. Super hulpvaardig en schuld bekennen als er iets fout is gegaan, waar kom je het nog tegen? Bij LifeAid dus!

Waardevol advies ontvangen.

Na een vraag gesteld te hebben over mijn gezondheidssituatie, kreeg ik een mooi advies terug met de nodige tips waar ik echt wat aan heb. Het advies bevatte zelfs producten die niet in eigen assortiment zitten. Een belangeloos advies dus, ik ben er blij mee.

Service en supplementen super

Sinds 3 maanden gebruik ik Silicium en sinds kort ook vis collageen. De verzending is snel en goed, met persoonlijk woordje op kaart erbij. Toen ik advies formulier instuurde kreeg ik uitgebreid antwoord. Met alles blij. Dank je wel

Buitengewone service

Mijn ervaring met LifeAid is elke keer top geweest! Karlijn en haar collega's geven goed en professioneel advies en hun service is echt buitengewoon te noemen. Echt een bedrijf waar er met de klant wordt meegedacht en waar het contact persoonlijk is.

2 generatie,s silicum

Omdat mijn vader het gebruikt ben ik het ook gaan gebruiken,hij was een keer geopereerd aan zijn knieen de aarts vertelde volgend jaar ben hier weer ,maar is het toen gaan gebruiken en niet meer terug geweesd.

Ben benieuwd binnen enkele maanden!

LifeAid is één van de weinige sites die hoog-gedoseerde vloeibare gegydroliseerde silicium verkoopt.Op het eerste gezicht lijkt het aan de dure kant maar als je gaat vergelijken naar de dosering en hoeveelheid heb je snel je rekening gemaakt.Ze vermelden zelf dat het enkele maanden duurt vooraleer je verschil merkt,bij reviews van andere merken is verandering na enkele dagen al merkbaar. Je vraagt je af wie ze schrijft en wat ze waard zijn! We wachten af

Levensreddend!

Afbouw (te snel) van benzo's en anti-psychotica heeft me bijna het leven gekost. Ik kon op een gegeven moment niet meer lopen, wazig zicht, paniek en angst, ernstige insomnia, hartkloppingen, hoofdpijn e.d. Adviezen op brainq gelezen over caryofylleen en de ECS balance besteld. Het helpt echt! Meteen een 2e fles bijbesteld. De klachten, (vooral de hartklachten) verminderen na 5 a 10 minuten bij 8 druppels! Het werkt helaas maar 4 uur bij mij, dus ik neem het 4x per dag in. Daardoor kan ik nu de dag wel doorkomen. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik ben weer hoopvol!

Al heel lang

Ik gebruik selicium van life aid al jaren. Voel me sterker.

Uitstekend professioneel aanbod en kwaliteit

Als ONT therapeut doe ik graag mijn “boodschappen” bij LifeAid. Zij onderscheiden zich met een prachtig en uniek aanbod van supplementen die ook nog eens zeer hoogwaardig zijn. Daarnaast hebben zij een andere unieke visie over hoe zij hun kennis delen met klanten en therapeuten. Chapeau aan Karlijn; kijk nu al uit naar hun nieuwe producten! Onder het motto het is maar dat je het weet slaan zij een nieuwe weg in de wereld van supplementen. Mooi missie.

Eekhorstweg 31

7942 KC Meppel

Over LifeAid

Hoogwaardige natuurlijke supplementen. > Meer dan 20 jaar uniek in supplementen > Ondersteund door groot netwerk therapeuten > Gedreven door moleculen > Eigen ontwikkeling en onderzoek LifeAid™ bestaat al meer dan 20 jaar en doet eigen onderzoek en productontwikkeling. Onze weg begint bij supplementen, maar onze kracht ligt bij het advies. Wij zijn van mening dat supplementen maar een klein onderdeel zijn van de totaalaanpak van voeding, lifestyle en mentaal welzijn. Daarom zijn onze supplementen ook enkel via natuurgeneeskundige / orthomoleculaire therapeuten en ons zelf verkrijgbaar. LifeAid™ bestaat al 20 jaar en is in de jaren tot 2022 vooral bekend via de therapeuten. In 2023 heeft het merk een nieuwe uitstraling gekregen en is het assortiment uitgebreid. Vanaf heden zijn de supplementen ook verkrijgbaar via onze eigen webshop. Komende periode volgen nog meer nieuwe supplementen!