correct geleverd en afgewerkt.

Telefoontje dat de bijbestelde tas niet bij de camera past, werd erg op prijs gesteld.

Prettig en deskundig geholpen

Prettig en deskundig geholpen. Alle tijd voor mij genomen.

Zeer kundige, vriendelijke en behulpzame mensen.

Uitstekende service en advies bij aankoop. Ik koop al mijn fotoapparatuur bij hen.

Zij zijn specialisten! Fotospecialist!

Ervaren mensen met hart voor hun werk! Leveren kwaliteit!

snel en goed geleverd,

Mijn Nikon P950 is snel en goed verpakt, volgens de regels op hun site, de volgende dag geleverd ! Ik ben SUPER tevreden !

De foto was van zeer goede kwaliteit en erg snel klaar!

Ik kon de foto gelijk de volgende dag al ophalen. Het was van goede kwaliteit en zat in een hoes, zodat ik het makkelijk mee kon nemen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding en service

Netjes te woord gestaan via WhatsApp en snelle afhandeling van bestelling. Hoes van object was vergeten mee te sturen maar dit werd direct verholpen. Volgende dag in huis. Prijs kwaliteit is prima.

mooie prijs en snel ontvangen

ik heb een nieuwe lijst ontvangen met mooie prijs en hun hebben ze heel snel naar mijn verzonden

Niet de snelste wel goede communicatie

Direct uit voorraad leverbaar uit magazijn is leverbaar na 2 dagen. Op zich niet erg, maar daarover had iets meer duidelijkheid mogen bestaan. Vragen hierover zijn snel en prima beantwoord.

Enorm bedankt voor je review. Bij ons staat er op de website altijd bij geschreven welke dag wij verwachten het product te kunnen leveren wanneer deze niet op voorraad in de winkel is. Om hier zo transparant mogelijk in te zijn, al voor dat er iets besteld wordt. Voor uw product stond hier bij dat deze op vrijdag geleverd zou worden, ik was dan ook al enorm trots op het feit dat dit niet op vrijdag afgegeven is maar juist op donderdag voor 9 uur in de brievenbus zat (volgens PostNL). Hoe dan ook zullen wij gaan kijken hoe wij dit nog duidelijker kunnen maken. Met vriendelijke groet, Niels

Topwinkel!

Fijne winkel met goed assortiment en top advies. Luisteren goed naar wat je wilt en ik ben, al twee keer nu, met een aanschaf naar huis gegaan die beter aan mijn wensen voldeed dan wat ik zelf op het oog had. Goede fotoapparatuur koop je niet dagelijks, maar bij de volgende aankoop kom ik hier zeker terug. Aanrader!

Harry, Bedankt voor je review! Grt, Niels

Prettig en vakkundig geholpen

Fijn om rustig vakkundig geholpen te worden. De hulp sluit aan op persoonlijke vragen en ervaringen met fotografie.

Frank, Bedankt voor je review! Grt, Niels

Snel, correct en betaalbaar

Goede medewerker

Mijn Canon BG-R10 gebruikt aangeschaft ziet er werkelijk uit als nieuw. Uitstekende kwaliteit en dat voor nog geen derde van de prijs.

Prima bedrijf met eerlijk advies

Wij zijn al een paar keer langs geweest om wat advies in te winnen. Wat steeds opvalt is dat dit advies altijd uitgebreid en eerlijk is. Er wordt echt tijd voor jou genomen. Erg plezierig.

Kennis van zaken met goed advies. Erg klantvriendelijk , er wordt de tijd genomen voor je vragen.

Goed geholpen

We zijn goed geadviseerd. De verkoper nam rustig de tijd voor ons om de verschillen uit te leggen, waarna we een weloverwogen beslissing konden nemen.

Prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Helemaal prima@

Hele prettige, gelukkig nog fysieke, winkel met aardige en meedenkende medewerkers.

Fijne professionele winkel met kennis van zaken

Prettige en persoonlijke ondersteuning en goed advies en snelle respons bij vragen.

Goed bezig geweest met mijn fototoestel

Fijne winkel en uitgebreid assortiment

Goede srvice en klantvriendelijk

Prima service en vriendelijke personeel.

Dankjewel Jans

Perfecte service

Perfecte service

Dankjewel Anja

top service

top service bij digitalisering foto's

Dankjewel Joost

Over Ringfoto Meppel

Ruim 30 jaar geleden begonnen onder de naam Foto Harry Scholing, is Ringfoto Meppel nu uitgegroeid tot Flagshipstore van Ringfoto Nederland. De grootste fotospeciaalzaak van Noord Nederland en één van De Fotospecialisten (de top 20 van fotospeciaalzaken in Nederland). Ons doel is om jouw zoveel mogelijk plezier van fotografie te laten bleven. Wij willen je graag zo goed mogelijk adviseren, zodat je met die apparatuur aan de slag gaat welke het best bij jou past. Ook na aanschaf van je fotoapparatuur kun je altijd voor advies en hulp bij ons terecht. Desgewenst geven wij hiervoor cursussen en workshops voor zowel beginnende-, als voor gevorderde fotografen. De kracht van Ringfoto Meppel - Vakkennis - Persoonlijke aandacht - Echte winkel - Goldmember - 5 jaar garantie - Scherpe internet prijzen: dagelijks bijgewerkt