Perfecte afhandeling

Product was goed beschreven, ben er super blij mee.

Top zaak, waar klant nog koning is

Mensen die geen opdringerige verkoop doen maar goed adviseren. Ze staan voor hun klant en hun product.

Waar je als klant nog gezien wordt…

Persoonlijke aandacht. Echte winkel. Weten waar ze het over hebben. Goede service. Tijd voor de klant.

Super goed

Vriendelijk en heel behulpzaam in de winkel ze nemen echt de tijd voor je.

Leuke zaak leuke mensen.

Goed geholpen door mensen met kennis en ervaring. Nemen de tijd voor je om de juiste keuze te maken. Komen hier graag nog weer terug.

fantastische service

veel leerzame workshops en klantvriendelijke benaderting

Alles volgens afspraak geregeld.

Zoals altijd een zaak waarmee je afspraken kunt maken en dan ook aan die afspraken houden. Tevens perfect in het geven van info en tips.

Deskundig, vriendelijk en gastvrij.

Altijd prima advies en service of het nu voor mijn Canon of OM apparatuur is. Ook mijn Bushnell verrekijker hier gekocht, en toen er na verloop van tijd iets niet in orde was met de bescherming voor de lenzen is deze direct onder garantie terug naar de fabrikant gestuurd.

Gewoon zeer goed en DUS tevreden.

Zie boven!

Uitgebreid te tijd genomen om mij te helpen kiezen van de juiste camera

Veel tijd gestoken in het laten zien van diverse camera's en uitleg erbij gegeven. Fijn geholpen.

prima service

goede service

Aankoop soepel geregeld, snel geleverd, goed verpakt en al met al dus top geregeld.

Gewoon goed

Duidelijk bestelproces en goede afhandeling. Fijne persoonlijke service.

Goede aanbieding en advies gekregen

Klantvriendelijk, ze begrepen wat bij mij paste voor een leuke prijs.

Niels geeft je rustige en duidelijke uitleg

Prima! Er wordt niets aangepraat. Niels denkt mee wat je wel of niet nodig hebt.

Heel positieve ervaring door snelle levering, lage prijs en zorgvuldige verpakking.

Mijn bestelling van een Sigma 30mm 1.4 lens deed ik laat op de avond en reeds de volgende ochtend mocht ik hem in ontvangst nemen. Hij was zeer zorgvuldig ingepakt en voldeed geheel aan mijn verwachting.

Geweldige webshop

Zeer snelle reactie via mail op een vraag over verkrijgbaarheid van een camera. En keurige levering, goed verpakt ook.

Ik stuurde foto's door binnen een uur bericht dat deze klaar liggen in de winkel. Top service.

Bij herhaling prima geholpen

Steeds goede adviezen

Zeer goed en duidelijk ze luisteren

Zeer gped

Had eerst gebeld en ben zeer vriendelijk en rustig te woord gestaan. Besteld en direct opgestuurd, dus volgende werkdag binnen!

Volgens mij een redelijke inruil voor mijn oude apperatuur gekregen Vriendelijk geholpen , en de nieuwe lens telefonisch kunnen reserveren

Snel en zeer goed verpakt aangekomen

Snel en zeer goed verpakt aangekomen. Fijne website

hele snelle service

binnen 1 dag was mijn camera binnen, Top

Goeie service

Ze zijn heel vriendelijk en geven goed advies

De Putstoel 3

7941 BX Meppel

Over Ringfoto Meppel

Ruim 30 jaar geleden begonnen onder de naam Foto Harry Scholing, is Ringfoto Meppel nu uitgegroeid tot Flagshipstore van Ringfoto Nederland. De grootste fotospeciaalzaak van Noord Nederland en één van De Fotospecialisten (de top 20 van fotospeciaalzaken in Nederland). Ons doel is om jouw zoveel mogelijk plezier van fotografie te laten bleven. Wij willen je graag zo goed mogelijk adviseren, zodat je met die apparatuur aan de slag gaat welke het best bij jou past. Ook na aanschaf van je fotoapparatuur kun je altijd voor advies en hulp bij ons terecht. Desgewenst geven wij hiervoor cursussen en workshops voor zowel beginnende-, als voor gevorderde fotografen. De kracht van Ringfoto Meppel - Vakkennis - Persoonlijke aandacht - Echte winkel - Goldmember - 5 jaar garantie - Scherpe internet prijzen: dagelijks bijgewerkt