Uitstekend advies!

We werden heel goed geadviseerd over de aanschaf van onze nieuwe camera. Er werd goed meegedacht over welke camera het beste bij ons past.

Dankjewel Janita

Ontzettend vriendelijk

Heb mijn bestelling nog niet ontvangen (kan Ringfoto zelf niks aan doen) maar de communicatie en het meedenken is top. Zie je niet veel.

Erik, alvast bedankt voor de review en de reservering!

Na vraag of camera voorradig is, gelijk besteld en nog diezelfde middag verzonden.

Uitstekend op alle vlakken

Goede service, snelle verzending en artikel volgens afspraak.

top, snel vriendelijk

alles voor de klant

Altijd goed advies.

Je wordt altijd goed geholpen en je krijgt altijd goed advies. En ze hebben alle tijd voor je en dat is ook wel prettig. En je kan ook altijd zo even binnenlopen voor een praatje. Fijne winkel ik kom er al jaren.

Ze leveren wat ze aanbieden

Perfect geleverd, alles erop en eraan wat ook was aangeboden. Top service!

Vriendelijke bediening, verstand van zaken. Denken mee met de behoefte.

Prima geholpen bij de inruil van mijn ‘oude’ fotocamera.

Op aanbevelen van een bekende eens te informeren bij Ring foto Meppel om mijn camera in te ruilen. Voor mij was het zeker de moeite waard om hier even voor om te rijden. Prima service en een aantrekkelijk inruilvoorstel! Dank hiervoor.

Prima deal,

Deal was snel duidelijk en precies zoals beschreven in de advertentie voor een nette prijs.

Veel keus

Goed en vriendelijk personeel.

Snelle en hoogwaardige kwaliteit

Prettige zaak, goed geholpen.

We zochten een compactcamera die wat moeilijk leverbaar bleek, zo kwamen we in Meppel terecht. Prettig geholpen en goed geïnformeerd over het toestel en de voorwaarden.

Goede uitleg over het product. De service is goed.

Ongelofelijk snel en efficient

17 u besteld en om 11 uur s'ochtends ontvangen. Goed verpakt.

Ik had online een fotolijstje besteld. Bleek dat ze deze niet meer in hun collectie hadden. Er werd netjes telefonisch contact opgenomen en na overleg kreeg ik een super mooi fotolijstje opgestuurd. Dank u vriendelijk hiervoor.

Goed advies

Zij geven het beste advies en zoeken uit waarvoor je de apparatuur wilt gebruiken. Er wordt echt gekeken wat het beste bij jou en je doel past.

Goede expertise

Werden geholpen door de vriendelijke eigenaar geholpen. Luisterde naar wat je wil en speelt daar heel goed op in. Heel tevreden over de aankoop

Gewoon geweldig,

Ik hèb mijn camera’s en lenzen ingeruild voor iets nieuws en ben door een zeer ervaren verkoper geholpen. Echt een aanrader deze winkel. Bennie Bergman,

goede service

vriendelijk personeel kennis van de zaken . meedenkend goede verwerking bestellingen zijn ook bereid een stapje meer te zetten als het nodig is

Al jaren ‘De Fotowinkel’ van het Noorden. Goed advies, afhandeling en nazorg!

Ik ken deze zaak met familie Scholing al 10-tallen jaren. De laatste jaren zijn ze vaak voordelige dan vele ‘grote’ internetbedrijven op apparatuur gebied. Onlangs een Canon EOS R8 aangeschaft met wat lenzen. Mijn oude D70 en enkele daarbij behorende lenzen wilden zij wel inruilen. Maar ik mocht het ook eerst wel zelf proberen via de gebruikelijke kanalen. Maar mocht het hoe dan ook niet lukken, ‘kom gerust langs met deze set, dan regelen wij het’. Gemoedelijk en verstand van zaken. Top.

Heel fijn geholpen.

Er werd geluisterd naar mijn wensen, waardoor ik fijne adviezen heb gekregen. Prachtige camera gekocht, die heel goed bij mij past. Ook bij vragen na de aanschaf vind je hier een goede service.

Perfecte service, eerlijke voorlichting.

Geen grote keten, met als voordeel dat er mensen werken met hart voor de zaak en kennis van zaken. Ze nemen alle tijd voor je en je krijgt daardoor een eerlijke voorlichting, waar je iets aan hebt, Kom zeker terug.

Prima service voor concurrerende prijzen!

Een mooie Fujifilm telezoomlens besteld bij Ringfoto Meppel. Ongeveer 100 euro goedkoper dan bij de concurrentie! Direct een bevestigingsmail en een uur later een track & trace code. De volgende dag in huis, prima verpakt! Zeer tevreden!

Uitstekend !

Professioneel en ze nemen alle tijd om informatie en uitleg te geven omtrent een fotocamera.

Over Ringfoto Meppel

Ruim 30 jaar geleden begonnen onder de naam Foto Harry Scholing, is Ringfoto Meppel nu uitgegroeid tot Flagshipstore van Ringfoto Nederland. De grootste fotospeciaalzaak van Noord Nederland en één van De Fotospecialisten (de top 20 van fotospeciaalzaken in Nederland). Ons doel is om jouw zoveel mogelijk plezier van fotografie te laten bleven. Wij willen je graag zo goed mogelijk adviseren, zodat je met die apparatuur aan de slag gaat welke het best bij jou past. Ook na aanschaf van je fotoapparatuur kun je altijd voor advies en hulp bij ons terecht. Desgewenst geven wij hiervoor cursussen en workshops voor zowel beginnende-, als voor gevorderde fotografen. De kracht van Ringfoto Meppel - Vakkennis - Persoonlijke aandacht - Echte winkel - Goldmember - 5 jaar garantie - Scherpe internet prijzen: dagelijks bijgewerkt