Prettige zaak, goed geholpen.

We zochten een compactcamera die wat moeilijk leverbaar bleek, zo kwamen we in Meppel terecht. Prettig geholpen en goed geïnformeerd over het toestel en de voorwaarden.

Goede uitleg over het product. De service is goed.

Ongelofelijk snel en efficient

17 u besteld en om 11 uur s'ochtends ontvangen. Goed verpakt.

Ik had online een fotolijstje besteld. Bleek dat ze deze niet meer in hun collectie hadden. Er werd netjes telefonisch contact opgenomen en na overleg kreeg ik een super mooi fotolijstje opgestuurd. Dank u vriendelijk hiervoor.

Goed advies

Zij geven het beste advies en zoeken uit waarvoor je de apparatuur wilt gebruiken. Er wordt echt gekeken wat het beste bij jou en je doel past.

Goede expertise

Werden geholpen door de vriendelijke eigenaar geholpen. Luisterde naar wat je wil en speelt daar heel goed op in. Heel tevreden over de aankoop

Gewoon geweldig,

Ik hèb mijn camera’s en lenzen ingeruild voor iets nieuws en ben door een zeer ervaren verkoper geholpen. Echt een aanrader deze winkel. Bennie Bergman,

goede service

vriendelijk personeel kennis van de zaken . meedenkend goede verwerking bestellingen zijn ook bereid een stapje meer te zetten als het nodig is

Al jaren ‘De Fotowinkel’ van het Noorden. Goed advies, afhandeling en nazorg!

Ik ken deze zaak met familie Scholing al 10-tallen jaren. De laatste jaren zijn ze vaak voordelige dan vele ‘grote’ internetbedrijven op apparatuur gebied. Onlangs een Canon EOS R8 aangeschaft met wat lenzen. Mijn oude D70 en enkele daarbij behorende lenzen wilden zij wel inruilen. Maar ik mocht het ook eerst wel zelf proberen via de gebruikelijke kanalen. Maar mocht het hoe dan ook niet lukken, ‘kom gerust langs met deze set, dan regelen wij het’. Gemoedelijk en verstand van zaken. Top.

Heel fijn geholpen.

Er werd geluisterd naar mijn wensen, waardoor ik fijne adviezen heb gekregen. Prachtige camera gekocht, die heel goed bij mij past. Ook bij vragen na de aanschaf vind je hier een goede service.

Perfecte service, eerlijke voorlichting.

Geen grote keten, met als voordeel dat er mensen werken met hart voor de zaak en kennis van zaken. Ze nemen alle tijd voor je en je krijgt daardoor een eerlijke voorlichting, waar je iets aan hebt, Kom zeker terug.

Prima service voor concurrerende prijzen!

Een mooie Fujifilm telezoomlens besteld bij Ringfoto Meppel. Ongeveer 100 euro goedkoper dan bij de concurrentie! Direct een bevestigingsmail en een uur later een track & trace code. De volgende dag in huis, prima verpakt! Zeer tevreden!

Uitstekend !

Professioneel en ze nemen alle tijd om informatie en uitleg te geven omtrent een fotocamera.

Goed advies, snel contact, snelle afhandeling

Erg snelle en fijne afhandeling

Fijne mensen met persoonlijke aandacht, goed advies en gedegen vakkennis.

Fijn geholpen

Verkoper was geduldig en heeft me fijn geholpen bij de aankoop van mijn camera. Van te voren even gebeld of de camera voorradig was.

Hele fijne service

Persoonlijke aandacht wat fijn is. Kreeg zelfs een foto toegestuurd van de tas waar ik naar opzoek was. Werd ook super snel geleverd! Dikke 10

Goed advies en goede service

Heb geen ervaring als klant van de webshop omdat ik vlakbij woon. Als klant in de winkel wordt je goed geadviseerd en ook goede service en mat daarnaast ook nog lekkere koffie.

Goed en netjes geleverd

Mooie foto’s

Snelle, vriendelijke service

Ik heb onlangs een Nikon 180-600 via internet gekocht bij Ringfoto Meppel. Vooraf had ik telefonisch wat vragen over de verzending en betaling. Deze werden snel en adequaat beantwoord. Eind van de ochtend besteld, de volgende dag aan het einde van de middag in huis. En ook nog eens 5 jaar garantie. Hier kan de grootste speler in de markt een voorbeeld aan nemen. Bij de volgende aankoop gaat Ringfoto Meppel mijn eerste keuze zijn.

Dankjewel Niek, graag gedaan.

Helemaal top

Duidelijke website, snel verzonden, en erg goed verpakt. Zat ook nog een zakje snoep bij, leuke extra. 5 jaar garantie is een mooie bonus!

Bedankt Gerjan

Zeer positief

Snel verzonden, de volgende dag al in huis, goed verpakt!

Dankjewel Nico.

Neemt de tijd om je goed te adviseren.

Nav Black Friday actie waarbij je online je in moest schrijven, maar geen bevestigingsmail van kreeg, heb ik Ringfoto Meppel benaderd via de mail . Er werd vrij snel op gereageerd. Na enige mailwisseling besloten om naar de winkel te rijden om de fotocamera aan te schaffen. In de winkel werd er ruim de tijd genomen om het een en ander te adviseren. Ondanks dat ik er bijna 3 kwartier voor moet reizen, zou ik er zeker opnieuw heen rijden als ik weer iets nodig heb om mijn camera uitrusting uit te breiden.

Dankjewel

Persoonlijke benadering en streven naar tevreden klanten

Mijn ervaring is zeer positief. Ik ben terugkerende klant in de winkel

Dankjewel Richard

Kundig en fijne service

Gied geholpen

De Putstoel 3

7941 BX Meppel

Over Ringfoto Meppel

Ruim 30 jaar geleden begonnen onder de naam Foto Harry Scholing, is Ringfoto Meppel nu uitgegroeid tot Flagshipstore van Ringfoto Nederland. De grootste fotospeciaalzaak van Noord Nederland en één van De Fotospecialisten (de top 20 van fotospeciaalzaken in Nederland). Ons doel is om jouw zoveel mogelijk plezier van fotografie te laten bleven. Wij willen je graag zo goed mogelijk adviseren, zodat je met die apparatuur aan de slag gaat welke het best bij jou past. Ook na aanschaf van je fotoapparatuur kun je altijd voor advies en hulp bij ons terecht. Desgewenst geven wij hiervoor cursussen en workshops voor zowel beginnende-, als voor gevorderde fotografen. De kracht van Ringfoto Meppel - Vakkennis - Persoonlijke aandacht - Echte winkel - Goldmember - 5 jaar garantie - Scherpe internet prijzen: dagelijks bijgewerkt