Persoonlijk.

Ik heb nu 2x iets besteld en ben er zo blij mee. Het is zoveel mooier in het echt als op de site. De kwaliteit is fantastisch. Als je dat meldt, krijg je altijd een berichtje terug van Tanja.

Een echte aanrader!

Prachtig gedicht, keurig geleverd, een echte aanvulling in mijn nieuwe huis.❤️

Een mooie opdracht prachtig uitgevoerd.

Als afscheidscadeau wilde ik graag een combinatie van een gedicht en een achtergrond die niet bij elkaar hoorden. Contact opgenomen met Tanja Helderman en in goed en prettig overleg mijn wens gerealiseerd!

Bijzonder mooi resultaat

Tanja heeft in opdracht een gedicht gemaakt met een waanzinnig mooi resultaat. Ze luistert heel goed naar het verhaal en vertaalt dit op een pakkende wijze in het gedicht. Dit gun je iedereen!

Tanja is werkelijk een super talent met woorden

Het gedicht wat ze in opdracht voor mij heeft geschreven is prachtig geworden. Met liefde door haar op papier gezet en door mij met ontroering ontvangen.

Snel geregeld mijn op maat gemaakte product met prachtig resultaat!

Blij met ontwerp muurgedicht.

Mooi ontwerp, goed afgestemd op mijn vraag. Netjes en vlot afgeleverd.

Prachtig gedicht

Voor een bijzondere gelegenheid was ik op zoek naar een bijzonder kado. Ik ben blij dat ik Tanja heb gevonden. Tanja heeft op een ongelooflijke manier mijn verhaal weten te vangen in een gedicht. Erg blij mee!

Snelle afhandeling, correcte levering van kwalitatief mooie producten.

Ik heb verschillende producten afgenomen en ben er heel tevreden over. Ook heel fijn om cadeau te geven.

Snelle levering en netjes verpakt! Een feestje om Op t hangen

Mooie gedichten, verzending duurde vrij lang

Prachtige kaarten en gedichten. Helaas kwamen ze te laat binnen voor het afscheid waar ik de kaart/het gedicht voor nodig had.

Recht in je hart

De gedichten die Tanja schrijft komen uit het hart recht in jou hart.

Vlambloem 52

3068 JE Rotterdam

06 140 455 13

Over Tanjahelderman.nl

Ik schrijf en verkoop gedichten. In woorden kan ik mijn ziel en zaligheid kwijt. Het is mijn grote droom en dierbare missie om gedichten meer zichtbaar te maken en de wereld te versieren en verrijken met treffende, troostende, hoop- en liefdevolle gedichten. De kracht van een gedicht is immens en de toepasbaarheid oneindig. Ik vind de woorden die jij zoekt.