Echt een aanrader!

Als trouwe klant van VWP Shortlease kan ik met volle overtuiging zeggen dat zij een uitstekende service bieden en een waardevolle partner voor ons zijn! Vanaf het eerste contact tot aan het einde van het leasecontract ben in zeer goed geholpen. Een aanrader dus!

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Website

Wordt altijd snel en goed geholpen.

Al jaren een tevreden klant.

Topbedrijf

Zeer goede en snelle service.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Website

Betrouwbaar, eerlijk en zeer tevreden

Inmiddels ongeveer 2 jaar zakelijk klant bij VWP shortlease en alle zaken zijn hier perfect in orde. Vooral de heer van de verkoop is vriendelijk en denkt altijd goed mee met het regelen van andere auto's die voldoen aan je wensen, dikke complimenten hiervoor. In twee jaar tijd heb ik 3 auto's gereden. Motorisch allemaal perfect in orde en nog nooit ook maar een klein probleem gehad met een van de auto's. Fijne prijzen en vooral de flexibiliteit is voor mij belangrijk en dus ook een dikke plus. Zeer tevreden.

Altijd goed

Ik short lease al 17 jaar bij VWP en nog nooit 1 slechte ervaring gehad. Denken mee, reageren snel. Bij schade helpen ze je uit de brand. Dus dikke aanrader

Mijn 3e auto bij VWP

Niet verder zoeken VWP is de juiste partij. Eergisteren mijn nieuwe auto opgehaald en zoals elke keer topservice. Bedankt Mark!

Heel tevreden

Alles is snel en duidelijk geregeld.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Overig

Prettig en klantgericht!

We hadden ineens 4 auto's nodig. VWP reageerde snel en dacht goed mee. Afgelopen vrijdag hebben we de auto's opgehaald waar we dinsdag voor het eerst contact over hebben gehad.

5 sterren service!

De autowissel op mijn verzoek is op een uiterst vriendelijke en correcte manier verlopen.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Overig

Een aanrader - goede auto en attente klantenservice

Ik heb een hele goede ervaring gehad Zeer persoonlijke aandacht Je bent niet een nummer of gewoon weer een klant Ze doen hun best je te helpen en begeleiden Zijn snel in reageren op e-mails en helpen je tot de Max!

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Website

Slechtste short-lease bedrijf dat er is

Slechtste short-lease bedrijf dat er is. Ze durven mij €490 in rekening te brengen omdat ze ''as'' hebben gevonden in de auto terwijl ik niet eens rook en niemand anders heeft gerookt in deze auto. Ik raad dit bedrijf niemand aan. Fraudeurs zijn het. Gemakkelijk geld verdienen zo

Duidelijke info en overleg

Mijn contact met uw medewerker heb ik als plezierig en behulpzaam ervaren. Ook het afleveren van de auto is keurig verlopen

Professioneel en snel

Nadat de keuze was gemaakt is de auto op de afgesproken dag, volgens afspraak, ruim op tijd afgeleverd. Zeer tevreden met de service.

Echt een aanrader!

Een supergoede service, VWP weet goed de verwachtingen te managen, zijn snel en responsief en komen hun afspraken goed na. De contacten zijn informeel maar toch heel professioneel, echt prettig om mee te werken. Er wordt goed meegedacht in oplossingen en zijn flexibel in hun dienstverlening.

• Onze flexibiliteit
  • Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Via een kennis/vriend

Perfecte service ,snel geleverd en zeer korte lijntjes wat t contact super fijn maakt. Staan altijd open voor vragen en bij problemen proberen ze altijd met je mee te denken

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Website

Uitstekende service en persoonlijke behandeling

Als ZZPer ben ik al jarenlang klant bij VWP shortlease. Gedurende deze jaren heb ik meerdere auto's afgenomen. VWP shortlease sluit niet alleen commerciële contracten af maar denken ook met je mee als dat nodig is. In tijden dat het in mijn branche minder ging hebben zij mij altijd het vertrouwen gegeven dat het beter zou gaan waardoor ik mijn leaseauto door kon blijven rijden. Mijn dank gaat niet alleen uit naar Mark Fledderus maar ook naar de administratie van VWP Shortlease. Wil je ontzorgt worden met een persoonlijke behandeling dan kan ik VWP Shortlease warm aanbevelen.

Efficiënt en vriendelijk

Heel fijn bedrijf

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Website

Prima tarieven voor een tijdelijke auto

Ik had een tijdelijke auto nodig en kwam via google uit bij vwp shortlease. De tarieven zijn prima voor het huren van een tijdelijke auto.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Website

Snel een auto nodig, kon de volgende dag al afgeleverd worden. Bedankt!

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Website

Super brandschoon en netjes gepoetst

Alles keurig via de e-mail geregeld. De auto werd brandschoon en netjes gepoetst van binnen bij ons voor de deur afgeleverd. De sleutel werd snel overhandigd, en wij konden direct gebruik maken van de auto. Helemaal tevreden!

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Website

Goed door mark geholpen met een auto.

bedankt voor de auto

rijden alweer een paar maandjes in de volkswagen up naar alle tevredenheid!

Goede communicatie en afspraken

Duidelijke afspraken en vriendelijke medewerkers.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Website

De auto bevalt goed en wij zijn tevreden over vwp shortlease.

De auto bevalt goed en wij zijn tevreden over vwp shortlease.

Over VWP Shortlease

VWP Shortlease is een zakelijke en universele dienstverlener gevestigd in Nijverdal. VWP Shortlease is inmiddels niet meer weg te denken uit het lease landschap. Met een ervaring van ruim 15 jaar in de leasing hebben wij onze eigen visie op short(lease) verder ontwikkelt. Deze visie vindt u terug in onze gehele bedrijfsvoering. VWP Shortlease biedt u tal van mogelijkheden wanneer u voor onbepaalde tijd beschikking wilt hebben over één of meerdere auto's. Het is al mogelijk om een auto te shortleasen vanaf 1 maand. Wij staat voor flexibiliteit, transparantie en een persoonlijke hoogwaardige service. Zowel voor de zakelijke shortlease als voor de particuliere shortlease rijder. Wij bieden u shortlease aan voor concurrerende tarieven met daarbij ook nog een heel uitgebreide keuze. VWP Shortlease is merk onafhankelijk en dat maakt het mogelijk om alle mogelijke merken en modellen aan te bieden.