Prachtige kadowinkel

Als je een mooi kado zoekt, ben je bij Vorspaget Home aan het juiste adres. Ze pakken het prachtig in en je slaagt er altijd.

Helemaal perfect

Van bestelling tot levering is alles perfect verlopen. Heel goed verpakt zodat er tijdens het vervoer geen beschadiging mogelijk is. En het bestelde boek is prachtig! Om het plaatje compleet te maken zat er ook een leuk bedankkaartje in de doos.

Super bedankt voor je positieve feedback! Goed om te horen dat je blij bent met het product en onze persoonlijke service. Heel veel plezier van het boek. Liefs, Joëlle - Team Vorspaget Home

Mooi assortiment

Mooi assortiment, snelle levering

Bedankt voor je positieve feedback! Heel veel plezier met je bestelling! Liefs, Joëlle - Team Vorspaget Home

Altijd weer perfect thuis geleverd

Online bestellen en de dag erna thuis perfect geleverd

Bedankt voor je feedback. Wat fijn dat je blij bent met het product en de snelle levering! Liefs, Joëlle - Team Vorspaget Home

Snelle levering mooi verpakt. Mooi product

Wat fijn dat je blij bent met het bestelde product en de snelle levering! Bedankt voor je feedback. Liefs, Joëlle - Team Vorspaget Home

Leuke collectie, goede service

Leuke collectie Missoni home.

Fantastisch boek, snelle bezorging

Boek besteld, volgende dag al ontvangen. Met name de handgeschreven kaart vind ik een pre.

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn super blij dat je tevreden bent met onze snelle levering en de persoonlijke service. Liefs, Joëlle - Team Vorspaget Home

Goede service!

Had een boeket besteld, snel geleverd en was volgens verwachting.. Toppie!!!

Wat fijn dat je blij bent met het boeket en de snelle levering! Bedankt voor je feedback. Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Altijd snel geleverd en het blijft lang heerlijk ruiken !

Goed te horen dat je tevreden bent met onze levering. Veel plezier met het door u bestelde item! Liefs, Bodien - Team Vorspaget Home

Snelle levering en persoonlijke benadering

Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering en de persoonlijke service. Liefs, Kiki - Team Vorspaget Home

Fantastische snelle service!

Groot assortiment en dezelfde dag nog verstuurd. Echt een aanrader om Online te shoppen

Fijn om te horen dat je onze service en het ruime assortiment aanbeveelt! Geniet van je aankoop <3 Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Snel geleverd, goed verpakt, persoonlijk kaartje erbij, kortom, top!

Fijn dat je tevreden bent met de bestelling, levering en verpakking! Bedankt voor je feedback en complimenten. Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Keurig,netjes verpakt en heel snel binnen

Bedankt voor je terugkoppeling! Goed te horen dat je tevreden bent. Tot ziens in de webshop :) Liefs, Kiki - Vorspaget Home

Mooi en verzorgd

Prachtige karaf ontvangen in een mooie doos. Alles was keurig verpakt en er zat een attent briefje bij. Helaas wel prijzig.

Fijn dat u tevreden bent met onze service en de verpakking. Geniet van de karaf! Liefs, Bodien - Team Vorspaget Home

Werd meteen dag erna geleverd!super mooie spullen!leuk ingepakt,ga er zeker meer bestellen.

Bedankt voor je feedback en complimenten! Fijn dat je blij bent met de items en tot ziens in de webshop ;) Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Ontzettend blij!

Heel goed geholpen ‘op afstand’ om mooie sets accessoires samen te stellen. Heel blij met de service en natuurlijk met de mooie spulletjes!

Dit is de service die we streven te geven, dus we zijn erg blij dat deze zo gewaardeerd wordt. Heel veel plezier met alle items! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Snel geleverd en prima verpakt

Binnen een dag in huis, leuk ingepakt en een persoonlijk briefje erbij, prime service!

Bedankt voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering :) Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Goede site, goed geholpen toen de betaling niet lukte en exact op tijd bezorgd !

Fijn dat we je konden helpen toen de betaling niet lukte en je tevreden bent met onze service! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Via Instagram zag ik de prachtige Missoni plaid. Daar wat vragen gesteld en die werden allemaal en zeer behulpzaam beantwoord. Plaid besteld en kwam de dag erna al binnen. En ZO mooi!

Bedankt voor je positieve feedback! We streven naar goede service en tevreden klanten, dus zijn erg blij met uw woorden. Veel plezier met het plaid! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Heb er 2 besteld nog maar 1 ontvangen

Ik heb 1 baobab kaars ontvangen terwijl ik er 2 heb besteld EN betaald. Daar is wel over gebeld maar de tweede is er nog steeds niet !

Bedankt voor uw feedback. Als het goed is, heeft u beide Baobab kaarsen ontvangen. Zoals eerder telefonisch besproken, was er 1 niet bij ons op voorraad. We hebben op de dag van de geplaatste bestelling contact met u opgenomen (1,5 week geleden) om dit te bespreken. U heeft de keuze gemaakt om te wachten tot deze opnieuw bij ons binnen kwam. Ik hoop dat u alsnog een positieve ervaring met onze webshop en service ervaart. Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Uitstekend!

Conform de belofte vandaag besteld, morgen bezorgd (was op voorraad) en de cadeauverpakking ziet er heel mooi uit: Hartelijk dank, Mary

Fijn dat u tevreden bent met onze cadeauservice en de vlotte bezorging! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Geweldige service

Vriendelijke en kundige medewerkers in de zaak

Bedankt voor uw feedback! We zijn blij te horen dat u enthousiast bent over onze service. Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Prachtige spullen en fantastisch team

Wat een mooie webshop. Super mooi boek gekocht om cadeau te geven. Super mooi ingepakt met een persoonlijk en handgeschreven briefje erbij én geparfumeerd <3. Absolute meerwaarde en een verrassing om binnen te krijgen. Next level online ervaring. Tot de volgende bestelling :-)

Wat een super compliment(en) :) Doet ons erg goed om te horen! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Boek besteld en daarna een snelle levering, top

Dankjewel voor de fijne feedback. Geniet van het boek! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Prachtige zaak met mooi assortiment

Voor een apart cadeau of iets voor jezelf ben je hier op het juiste adres !!

Leuk dat je zo enthousiast bent! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Lucas Gasselstraat 2 5613 LB Eindhoven

040 294 02 72

Over Vorspaget Home

Vorspaget Home is een sfeervolle en exclusieve woonwinkel en webshop met een mooie collectie woondecoratie, unieke items, originele woonaccessoires en bijzondere gadgets voor de perfecte inrichting van ieder interieur.