Uitstekend!

Conform de belofte vandaag besteld, morgen bezorgd (was op voorraad) en de cadeauverpakking ziet er heel mooi uit: Hartelijk dank, Mary

Fijn dat u tevreden bent met onze cadeauservice en de vlotte bezorging! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Geweldige service

Vriendelijke en kundige medewerkers in de zaak

Bedankt voor uw feedback! We zijn blij te horen dat u enthousiast bent over onze service. Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Prachtige spullen en fantastisch team

Wat een mooie webshop. Super mooi boek gekocht om cadeau te geven. Super mooi ingepakt met een persoonlijk en handgeschreven briefje erbij én geparfumeerd <3. Absolute meerwaarde en een verrassing om binnen te krijgen. Next level online ervaring. Tot de volgende bestelling :-)

Wat een super compliment(en) :) Doet ons erg goed om te horen! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Boek besteld en daarna een snelle levering, top

Dankjewel voor de fijne feedback. Geniet van het boek! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Prachtige zaak met mooi assortiment

Voor een apart cadeau of iets voor jezelf ben je hier op het juiste adres !!

Leuk dat je zo enthousiast bent! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Heel mooi boek

Snelle levering leuk kaartje erbij!

Goed te horen dat u tevreden bent met onze service en het boek! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Super ervaring !!

Vandaag ben ik naar vorspaget home geweest voor een mooi boeket van bloemen te laten maken. Ik heb verteld wat ik graag wilden hebben en ze snapte precies wat ik wilden. Super vriendelijk personeel en een super mooi boeket hij is nog mooier dan mijn verwachtingen !!

Bedankt voor je review! Heel veel plezier met het boeket. Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Goed advies ben super tevreden!

Mooie spullen kopen is niet zo moeilijk, maar producten daadwerkelijk goed op elkaar afstemmen, dat vind ik af en toe lastig! Hier krijg je het beste advies! Thanks

Wat een mooi compliment. Dankjewel! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Behulpzaam en uitstekende service, complimenten voor dit bedrijf!

Wat een warme woorden! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Love the store !

Groot keuze, seer klanten vriendelijk en heel goed communicatie Echt een aanrader!

Bedankt voor je feedback, fijn dat je zo blij met onze service bent! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Goede snelle service!

Breed assortiment en eenmaal besteld dan snel in huis!

Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Goede en snelle service

Bedankt voor je positieve feedback! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

super

Snelle en goede levering. Bestelling voldoet aan mijn verwachtingen. Zeer zorgvuldig en goed verpakt verstuurd.

Fijn dat u tevreden bent, veel plezier met uw bestelde item! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Top service en goed ingepakt.

Bedankt voor je feedback. Daar worden we blij van om te horen! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Prachtig item en snelle levering

Onwijs mooi ingepakt en snel geleverd. Mijn moeder was heel blij met dit mooie cadeau. :)

Bedankt voor je enthousiaste review! Fijn dat we jou en je moeder blij gemaakt hebben :) Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Was een prachtig kado en mooi ingepakt . Zal zeker vaker bij jullie bestellen

Wat fijn te horen! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Zowel in de winkel en online super service

Bedankt voor de mooie review, daar doen we het voor! Liefs, Michelle - Team Vorspaget Home

Wat een mooie en snelle service. HARTELIJK DANK

Dank je wel voor je geweldige review! We zijn blij dat je enthousiast bent over onze service. Liefs, Team Vorspaget Home

Snelle levering, mooie producten

Het product dat ik besteld had was niet op voorraad. Ik kreeg direct een mail met daarin de uitleg en er werd goed meegedacht met andere opties. Vervolgens is heb ik het product ontvangen, mooi verpakt en heel tevreden mee!

Bedankt dat je zo begripvol was toen het product niet op voorraad was. We zijn blij dat je tevreden bent met de oplossing en de levering. Liefs, Team Vorspaget Home

Snelle service, goede kwaliteit producten.

Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn blij te horen dat je onze service waardeert. Liefs, Team Vorspaget Home

Snelle levering, zeer goed verpakt en een mooi product. Ik ben er blij mee.

Dank je wel voor je geweldige review! We zijn blij dat je enthousiast bent over het product en onze inpakservice. Liefs, Team Vorspaget Home

Snelle levering, personal touch, aanrader!

Groot aanbod met veel mooie spullen. Levering was mega snel en netjes verpakt zodat niks kon beschadigen.

Dank je wel voor je feedback! We zijn blij dat je onze snelle en goede levering op prijs stelt. Liefs, Team Vorspaget Home

Ik ga graag naar Voespaget om Baobab kaarsen te kopen. Ze hebben een groot assortiment en altijd de nieuwste edities. Ze zijn heel vriendelijk Spullen Vorden heel snel verstuurd , wat heel fijn is

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering. Liefs, Team Vorspaget Home

Ideaal!

Handige webshop, snelle levering, keurig verpakt!

Prachtige winkel

Van zulke reviews worden we blij! Liefs, Team Vorspaget Home

Lucas Gasselstraat 2

5613 LB Eindhoven

040 294 02 72

Over Vorspaget Home

Vorspaget Home is een sfeervolle en exclusieve woonwinkel en webshop met een mooie collectie woondecoratie, unieke items, originele woonaccessoires en bijzondere gadgets voor de perfecte inrichting van ieder interieur.