Vlotte levering en alles is geleverd.

Was mijn eerste bestelling bij budget land, en ga hier zeker weer bestellen.

Fijn bedrijf!

Geven een goede service en snelle levering.

mooi prijsje voor een ligstoel

het ging allemaal goed met de bezorging , ook netjes verpakt

Alles Ok.Danke!

Schnell und unkompliziert...Weiter soooo!!!

Nog niets ontvangen.0

Slecht.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Greta, Wij hebben je bestelling al op 8 april verstuurd. Wij hebben geconstateerd dat er bij DPD bij de sortering iets mis is gegaan waardoor een aantal klanten hun pakket niet op tijd hebben ontvangen. Wij hebben DPD inmiddels om opheldering gevraagd en zullen je nog nader informeren. Met vriendelijke groeten, Budgetland klantenservice.

Waardeloos

Heb nog steeds niets binnen.

Beste Frank, Wij hebben het hier nagekeken en de bestelling is hier nog dezelfde dag verstuurd. Er gaat hier blijkbaar bij de vervoerder DPD iets mis. Wij hebben inmiddels contact opgenomen met de vervoerder om dit uit te zoeken, zodra wij een antwoord van DPD hebben zullen wij je nader informeren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Budgetland klantenservice

Vlotte afhandeling en goede communicatie.

Eerste maal besteld bij Budgetland en tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Makkelijk besteld, snel in huis.

Prima prijzen en snelle levering

Ik had bepaalde auto-insectensponzen nodig, niet voor waar ze bestemd zijn maar om de roestvrijstalen wasbakken te polijsten. Overal vragen ze maar wat (te veel geld dus) voor deze sponzen maar ik hoorde dat ze bij Budgetland €0,69 waren dus snel besteld! En ze werden ook snel geleverd...

Goed, alles zoals altijd is de levering snel en prima in orde.

Goed, alles zoals altijd is de levering snel en prima in orde.

Handige, goed betaalbare spullen.

Handige en goed betaalbare spullen. Snel geleverd.

Goed product fijne prijzen

Duidelijke webshop en veel keuze snelle levering

ik vindt dat goed werdt geluisterd naar mijn vraag top hoor als het zo blijft dan ga ik vaker bestellen hun

Top bedrijf

Snelle reactie en levering. Vriendelijke correspondentie en levering binnen 1 dag. Plus heel blij,met bestelde artikelen.

nette en snelle levering

in een woord fantastich

goedkoop en snelle levering.toppie

Perfect!

Duidelijke site, goede prijs en snelle levering.

Besteld,betaald, super snelle levering. Wij zijn enorm tevreden.

Zeer goed hoor

Goedkoop en snel geleverd

Prima product en snel geleverd

op tijd en snelle levering

Op tijd en snelle levering

Goed materiaal

Voor de prijs is het goed feestmateriaal, hoeft niet duur te zijn.

Product is goed

Goed product voor scherpe prijs. En snelle levering

Over Budgetland BV

Het is geen toeval dat ons uitgangspunt "Verrassend veel voor weinig" is. Dagelijks gaan we op zoek naar hetgeen je elke dag nodig hebt en dat voor de laagste prijs. Centraal bij Budgetland staat de lage consumentenprijs, die in het algemeen onder de reguliere marktprijs ligt. We zijn extreem trots om jou goede en verrassende alledaagse producten te bieden voor deze lage prijzen. Hoe we dit doen? Wij kopen groot in, zodat we onze producten voor de laagste prijs kunnen aanbieden en dagelijks een wisselend aanbod kunnen bieden. Ruim assortiment Van tuinartikelen tot pannen en van sokken tot speelgoed en cadeaus, bij ons vind je alles wat je dagelijks nodig hebt aangevuld met verrassende en leuke producten die je moet hebben. Dat doen we niet alleen voor jou, maar ook voor de rest van Nederland. Of je nu een kleine portemonnee hebt, of gewoon graag niet te veel betaalt voor je dagelijkse producten. Laat je verrassen door ons wisselende aanbod en shop verrassend veel voor weinig! Scherpe inkoop, zorgt voor de goedkoopste prijzen Wij kunnen deze scherpe prijzen hanteren door partijmatige inkoop, eigen import, eigen transport en een goede kostenbeheersing. In onze online winkel kun je artikelen kopen uit o.a. de productgroepen huishoudartikelen, drogisterij, textiel, speelgoed, dierenbenodigheden, cadeauartikelen, schrijfwaren, wenskaarten, gereedschap, hobbyartikelen, en electra. Een groot gedeelte van ons assortiment wisselt wekelijks, zodat er voor iedereen wel een leuk koopje te vinden is. Geschiedenis Sinds 2004 levert Budgetland je verrassend veel voor weinig. Al bijna 20 jaar verrassen wij onze klanten met onze alledaagse en verrassende assortiment. En we zijn nog lang niet klaar! Komende jaren willen wij steeds meer mensen blij maken met onze producten. We willen dat heel Nederland weet dat goede producten niet duur hoeven te zijn. We willen dat in elk huishouden een product van Budgetland in de kast staat.