Goed materiaal

Voor de prijs is het goed feestmateriaal, hoeft niet duur te zijn.

Product is goed

Goed product voor scherpe prijs. En snelle levering

Goed product en snelle levering perfect

Goede en makkelijke site om te bestellen, het product is van goede kwaliteit en werd snel geleverd. Ben zeer tevreden.

Met bestellen vlot verlopen.

Tot mijn spijt nog geen pakje ontvangen. Wel melding van vervoerder dat ze aan de deur geweest zijn. blijkbaar fising bericht. Kan Uw mij helpen met trekking Met vriendelijke groeten B.Storm

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer slecht leveren niet niets kopen bij deze webwinkel

Zeer slecht Voor vandaag besteld morgen in huis moet je hier niet zijn (OVERSLAAN NIKS BESTELLEN HIER) IK HEB ZATERDAGNACHT BESTELD NU IS HET DINSDAG 26-03-2024 ONDANKS SLECHT REVIEW OP TRUSTPILOT EN TWEE TOEZEGGINGEN ORDER IS VERZONDEN NU Dinsdag 26-03-2024 NOG STEEDS NIETS VERZONDEN ORDER BIJ GLS ONBEKEND DEZE WE WINKEL LIEGT EN BEDRIEGT U BENT GEWAARSCHUWD

nette en snelle afhandeling

Eerste keer via online bij uw bedrijf besteld binnen 2 dagen netjes bezorgd leuk paas product nette verpakking goed verzorgd wat betreft de verpakking

Prima levering, jammer dat het een dag later was dan de website aan gaf.

Schnelle Lieferung, gute Qualität, empfehlenswert

snel en keurig geleverd

Snelle verzending en goed product

He product was hier het voordeligst. Werd snel verzonden.

Geweldige mooie spullen

Hele mooie spullen en niet duur en snelle levering

Bezorging waardeloos

Ging goed tot bezorging. Briefje bij bel gehangen ivm afgeven bij een van de buren aub Was verplicht poort los te laten of vrij te nemen.anders ging pakket retour of werd 10 kilometer verder op gedropt.was eerste keer dat ik besteld en door dit ook gelijk laatste keer

Prima producten

Prima producten tegen een goede prijs en netjes op tijd geleverd.

Teleurstellend

Een kleine oven daar besteld, werd de volgende dag al geleverd dus dat is wel top. Bij het plaatsen van de oven ontdekte ik wat gebreken (hele scheve deur en bedieningspaneel wat compleet los zit) ik heb direct foto's gemaakt en gemaild. Mijn man had ondertussen (zonder dat ik er erg in had) de doos van de oven buiten in de stromende regen gegooid (dus die was al gauw helemaal nat geregend en helemaal slap waardoor hij uit elkaar viel. Na enkele dagen kreeg ik uiteindelijk pas mail terug en werd mij 25% korting aangeboden op het product. Ik heb ze toen gevraagd of het product niet terug gezonden mocht worden gezien het product niet deugdelijk is, maar nee, volgens budgetland was dat niet toegestaan vanwege het ontbreken van de doos. Dat is complete onzin, ik sta in mijn recht volgens de wet aangezien zijn producten leveren die niet deugdelijk zijn, ik heb recht op teruggave van mijn geld of op een nieuw product, en dat weten zij dondersgoed. Ik moest uiteindelijk maar genoegen nemen met de 25% wat echt belachelijk is!!

Beste Rubi, Uiteraard is het vervelend dat je een oven hebt ontvangen die niet geheel goed was. Voor zover ik begrepen heb is de vergoeding in overleg met jou tot stand gekomen. Als je hierover echter niet tevreden bent stuur ons dan hierover nog even een email en dan zullen wij kijken hoe we het toch tot je tevredenheid kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten, Budgetland klantenservice

Alleen jammer van de hoge verzendkosten

superwinkel, snel, goede spullen, heel tevreden van

alleen maar goeie ervaring

Is goed

Is goed

Snelle levering en producten voldoen aan alle kwaliteitseisen. Zeker een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel thuis afgeleverd, dik tevreden dus

Goeie website

Goede webshop met vriendelijke prijzen

Kapot

Helaas ging na 1x de slaapzak opendoen de rits kapot.

Beste Marielle, Dat is vervelend, onze excuses hiervoor. Wij hebben het hier even nagekeken maar hierover geen klacht van je ontvangen. Als je ons hierover een email wilt sturen dan zullen wij het oplossen. Bij voorbaat dank voor je medewerking. Met vriendelijke groeten, Budgetland klantenservice.

Lage prijzen

Zeer tevreden van bestelde artikelen. Lange steenboren Plastic glazen kristal look Snel geleverd , deftig verpakt.

Leuke webwinkel

Overzichtelijke website. Leuke producten, voor aantrekkelijke prijzen. Netjes en snel verzonden.

Wat het meeste opviel dat het ondanks het redelijk breekbaar was ,het zeer goed en origineel was ingepakt!

Klefteweg 1 b

7151 HT Elbergen

Over Budgetland BV

Het is geen toeval dat ons uitgangspunt "Verrassend veel voor weinig" is. Dagelijks gaan we op zoek naar hetgeen je elke dag nodig hebt en dat voor de laagste prijs. Centraal bij Budgetland staat de lage consumentenprijs, die in het algemeen onder de reguliere marktprijs ligt. We zijn extreem trots om jou goede en verrassende alledaagse producten te bieden voor deze lage prijzen. Hoe we dit doen? Wij kopen groot in, zodat we onze producten voor de laagste prijs kunnen aanbieden en dagelijks een wisselend aanbod kunnen bieden. Ruim assortiment Van tuinartikelen tot pannen en van sokken tot speelgoed en cadeaus, bij ons vind je alles wat je dagelijks nodig hebt aangevuld met verrassende en leuke producten die je moet hebben. Dat doen we niet alleen voor jou, maar ook voor de rest van Nederland. Of je nu een kleine portemonnee hebt, of gewoon graag niet te veel betaalt voor je dagelijkse producten. Laat je verrassen door ons wisselende aanbod en shop verrassend veel voor weinig! Scherpe inkoop, zorgt voor de goedkoopste prijzen Wij kunnen deze scherpe prijzen hanteren door partijmatige inkoop, eigen import, eigen transport en een goede kostenbeheersing. In onze online winkel kun je artikelen kopen uit o.a. de productgroepen huishoudartikelen, drogisterij, textiel, speelgoed, dierenbenodigheden, cadeauartikelen, schrijfwaren, wenskaarten, gereedschap, hobbyartikelen, en electra. Een groot gedeelte van ons assortiment wisselt wekelijks, zodat er voor iedereen wel een leuk koopje te vinden is. Geschiedenis Sinds 2004 levert Budgetland je verrassend veel voor weinig. Al bijna 20 jaar verrassen wij onze klanten met onze alledaagse en verrassende assortiment. En we zijn nog lang niet klaar! Komende jaren willen wij steeds meer mensen blij maken met onze producten. We willen dat heel Nederland weet dat goede producten niet duur hoeven te zijn. We willen dat in elk huishouden een product van Budgetland in de kast staat.