Helaas heb ik mijn bestelling moeten terugsturen maar dat heeft met Blijdesteijn zelf niets te maken. Ik was zeer tevreden over het bestelproces, de snelheid waarop ik mijn bestelling ontving en na het terugsturen ook de duidelijke communicatie over de terugbetaling en deze ook snel ontvangen. Dus vandaar 5 sterren en zal hier zeker nog eens bestellen.

top service

duidelijke omschrijving. goed verpakt. Snel geleverd

Helaas was mijn bestelling geannuleerd

Online een bestelling gedaan, helaas door een systeemfout geannuleerd. Gecorrespondeerd via de mail en het geld teruggeboekt, zoals het hoort.

top

prachtige collectie en hele aardige en deskundige medewerkers.

Netjes opgestuurd

Mijn prachtige jurk werd netjes en op tijd opgestuurd!!

Vriendelijke en ter zake kundig personeel.

Je wordt vriendelijk geholpen. Ruime keuze. Goede merken. Speciale feestkleding.

Snelle levering en met aandacht verzorgd

Helemaal goed

Prima overhemd, goede prijs en snel verzonden

Mode artikelen heel goed, maar levering online duurt lang

Vergeleken met andere bedrijven duurt de levering van online bestelde artikelen vrij lang

Uitstekend bedrijf

Snelle levertijd, mooi product en goede prijs.

Supersnel

Supersnelle levering van de web shop.

Fijne onlineshop

Snelle levering en keurig verzonden.

De broek is prima.

De bezorging is 3 keer uitgesteld door postnl. Dit weerhoudt mij wel om de volgende keer weer iets bij jullie te bestellen.

Mooie collectie aan kleding

Jammer dat ik zo ver van jullie vandaan woon, top winkel

Perfecte service en mooi artikel

Perfecte service en mooi artikel

Gastvrij en deskundig!

Wij kwamen om eens rond te kijken. De gastvrijheid en deskundigheid van de medewerkers leidde ertoe dat we beiden zeer tevreden de winkel uit liepen met prachtige kleding voor het komende feest.

Fijne service

Heel goed geholpen voor een spijkerbroek, ze hebben ook mooie kleding en personeel is erg vriendelijk maar niet opdringerig. Ook als iets niet goed is kun je er gewoon terecht en kan er geruild of teruggebracht worden. Blij dat er zo’n mooie zaak nog in Tiel zit.

Snelle correcte levering

Snelle en keurig verzorgde levering. Echt ( opvallend) goed verpakt, kwetsbare kleding in nog een extra papier. Met veel zorg gedaan. Blouse valt helaas heel groot en ik moet hem terugsturen. Retourneren is wel wat moeizamer, dat vind ik dan jammer. Ook de kosten zijn voor de koper. Waar andere vaak een retourlabel meesturen en even aanmelden is dit mij persoonlijk te omslachtig en zal ik waarschijnlijk minder snel nog eens bestellen.

erg goed

erg goed, enkel de omschrijving en specificatie van het product/materiaal zou uitgebreider mogen

dit heet service

Steeds lees en hoor je dat er veel teruggestuurd wordt. Dit wil ik niet. Dus bel ik en vraag of het bestelde artikel Toni Be loved omdat het er niet bij staat. De medewerker aan de telefoon vraagt het na en antwoord bevestigd. Ik bestel het en kan het houden. Daar ben ik blij mee.

Prachtige blouse

Snel geleverd, artikel was mooi. Alleen jammer dat ik geen orderbevestiging kreeg en dus ook niet wist wanneer het pakje zou komen

Vlotte levering. Prima verzorgd.

Vlotte levering en prima verzorgd.

Zeer correct

Bestelling volgende dag binnen

Snelle service en netjes verpakt

Artikel mooi verzorgd geleverd en snel

Voorstad 24

4001 LT Tiel

Over Blijdesteijn Mode

190 jaar Blijdesteijn Mode “Style never goes out of fashion” Al bijna twee eeuwen lang, sinds 1833, zijn wij dé plek voor modebewuste mensen die houden van kwaliteit en persoonlijke service in een warme sfeer. Een dagje bij ons is een dagje uit, een moment om te genieten en inspiratie op te doen. We ontzorgen jou van a tot z door gebruik te maken van onze kennis en ervaring. We zijn een echt familiebedrijf en dat voel je aan alles. Wij als zesde generatie staan inmiddels aan het roer en we zijn trots op onze geschiedenis.