Laden reviews...
Laden reviews...
187 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews prijzen steeds het vriendelijke personeel, deskundigheid en de uitnodigende winkelervaring. Er is sprake van een ruime selectie en goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Klanten waarderen snelle levering en heldere communicatie bij online bestellingen en retouren. Over het algemeen blijft de winkel positieve indruk achter en voelt men zich gewaardeerd als klant.
heerlijk winkelen en altijd goed
Beveelt aan
22 May 2026
Annabelle
Vleuten
Jammer dat de klanten service niet op een email reageert.
Beveelt aan
20 May 2026
Henny Pardoel
WIJK BIJ DUURSTEDE
Online bestelling keurig op tijd ontvangen, goede en heldere communicatie, product mooi beschermd ingepakt. Blij mee!
Beveelt aan
20 May 2026
Patricia
Nijmegen
Uitstekend geholpen!
Beveelt aan
20 May 2026
Marianne
Houten
Toegankelijke winkel, fijne hulp, niet opdringerig
Beveelt aan
19 May 2026
Helma
Zevenaar
Hallootjes Ik heb een prachtige blouse bij jullie besteld, gewoon geweldig. Ik had een foutje gemaakt bij bestellen. En jullie team hebben dat super opgelost. Ik ben blij met jullie service en mijn aankoop. Met vriendelijke groet Sam W
Beveelt aan
18 May 2026
Samantha
Hoensbroek
Goed
Beveelt aan
16 May 2026
Cees
Leiden
Marianne, in 1 woord wat een topverkoopster. Super goed geholpen. Ze ziet in 1 oogopslag wat bij je past.
Beveelt aan
15 May 2026
Elise
IJSSELSTEIN
Netjes verzonden
Beveelt aan
14 May 2026
Marieke
Sint Anthonis
Mooie collectie, keurig geholpen, goed kleding advies gekregen.
Beveelt aan
9 May 2026
Dorine
Groesbeek
Zeer goed met aandacht geholpen
Beveelt aan
8 May 2026
Sjoerd
Gennep
Je wordt erg goed geholpen, aardig personeel
Beveelt aan
6 May 2026
Marlies van oort
Maurik
Ik ben fijn geholpen er was alle tijd voor mij
Beveelt aan
5 May 2026
Erna
Veenendaal
Ik hou niet van winkelen. Nadat ik dit had uitgesproken werd het geheel ook aangepast Ging met een super mooie jumpsuits de deur uit. Betina heeft mij perfect geholpen.
Beveelt aan
5 May 2026
Mariska Zaaijer
Tiel
Ben goed geholpen door personeel, Erg vriendelijk en ook mee denken en kijken of het mooi stond
Beveelt aan
2 May 2026
Helma
Wijchen
Heel vriendelijk en was ook zo klaar top
Beveelt aan
21 April 2026
John
Dordrecht
Zelf van alles proberen te zoeken maar met hulp van Anke waren we pas echt geholpen. Zij vond mooi passende combinaties die we nooit zelf gevonden of gecombineerd hadden. Zeer rustige en geduldige hulp!! Hartelijk dank Marijke
Beveelt aan
15 April 2026
Marijke
Utrecht
Prettige medewerkers Mooie collectie
Beveelt aan
15 April 2026
Margaretha
Stuur
Kom graag naar Tiel
Beveelt aan
15 April 2026
Wilhelmina
krimpen aan de IJssel
Rok teruggestuurd. Zat vlek in. Porto terugsturen teruggehad en gehele bedrag incl verzendkosten. Toen opnieuw besteld. Prima service.
Beveelt niet aan
13 April 2026
Ineke
Bodegraven
Bertie is een ware professional. Ze laat je kleding passen die je zelf nooit zou uitzoeken, maar uiteindelijk loop je met een compleet nieuwe look en een grote glimlach de deur uit. Ze heeft een feilloos gevoel voor wat bij je past, zowel qua kleur als pasvorm. Echt een fantastische ervaring!
Beveelt aan
11 April 2026
Leana
Linschoten
Jammer, dat er deze keer iets minder draagbare kleding voor dames 50+ werd geshowd. E.e.a. uiteraard voor dagelijks gebruik. Naar mijn mening was er iets teveel glitter en glamour. Na de show en het passen van kleding, zat ik aan de tafel na te genieten van allerlei heerlijkheden. Aan tafel zaten ook 4 vriendinnen uit diverse windstreken en toen ik vroeg zijn jullie nog leuk geslaagd, waren ook de 4 dames van mening iets teveel glimmertjes. Ik hoop dat ik met onze meningen weer te geven, jullie hiermee van dienst kan zijn. Wens Blijdesteijn Mode een succesvolle seizoenverkoop, want jullie hebben een prachtzaak, met vriendelijke groet, Linda
Beveelt aan
10 April 2026
Linda
Zoetermeer
Mooie variatie voor jong/oud, dik/dun, man/vrouw, huid- en haarkleurtype. Wel jammer dat er geen (kleine) papieren omschrijving met merken was waarom je snel een aantekening kon maken/een kruisje kon zetten. Commentaar van de speaker was qua inhoud ook minder, vond ik. Maar verder prima geregeld.
Beveelt aan
9 April 2026
Jacquelien
Malden
Heel fijn en super geholpen door Marian Janssen! Zeer de moeite waard om voor uit Amersfoort te komen!
Beveelt aan
7 April 2026
Vera (VeraVlogt)
Amersfoort
Hartelijk welkom geheten en volledige onverdeelde aandacht en goed eerlijk advies gekregen. Er werd meegedacht en gekeken wat het beste bij mij paste. Ik ben in de watten gelegd. Wat een fijne winkel en uitstekende service!
Beveelt aan
28 March 2026
Mariëtte
Maarssen
“Style never goes out of fashion”
Al bijna twee eeuwen lang, sinds 1833, zijn wij dé plek voor modebewuste mensen die houden van kwaliteit en persoonlijke service in een warme sfeer. Een dagje bij ons is een dagje uit, een moment om te genieten en inspiratie op te doen. We ontzorgen jou van a tot z door gebruik te maken van onze kennis en ervaring.
We zijn een echt familiebedrijf en dat voel je aan alles. Wij als zesde generatie staan inmiddels aan het roer en we zijn trots op onze geschiedenis.
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Kleding, Fashion
Overige bedrijven