Geen verpakking om dure trui

Ik heb een trui gekocht van €349,00 en er is niet de moeite genomen om het in te pakken het was gewoon in een doos gestopt zonder bescherming eromheen. Foei

very good service , very good quality clothes

I recommend to everyone

Een winkel met uitstekende service.

Er was een kleine issue met een jas die ik had aangeschaft en tip de bruin heeft dit uitstekend voor mij opgelost.

top

supermooie winkel met mooie merken Personeel super aaddig en heel klantvriendelijk en behulpzaam

Altijd uitstekend en gezellig!

Goede service!

uitstekend

Ondanks mijn foute invoer heeft men het bij Tip de Bruin uitstekend gecorrigeerd en bestelling op tijd laten aangekomen.

Prima.

Bestelling en bezorging zijn naar wens verlopen

Niet slecht

Bestellen ging goed alleen aan het shirt zat nog z’n beveiligings dop dus verzendkosten moeten betalen. Ook bij de bestelling moest ik verzendkosten betalen terwijl het best wel een duur shirt is. €9,90 uitgegeven en geen shirt.

Goeie service snelle levering

Het pakketje was in goede staat aangekomen, Het zag er goed verpakt uit, de levering van het pakketje was ook snel

Goed bereikbaar via app en snelle oplossing voor mijn probleem!

Goed winkel

Medewerker zijn heel vriedelijk ze help goed met vraag zit veel mooi cp Company Stones island 2 jassen gekocht 2 broeken

Had eerst een groene en witte trui�

Had eerst een groene en witte trui besteld, in de witte zaten helaas vlekken dus geretourneerd en omgewisseld voor een zwarte. Ging allemaal gemakkelijk en de zwarte werd al vlot weer verzonden. Goede service

T-shirt besteld, maar te groot. Deze omgeruild voor een maat kleiner. Binnen een week alles voor elkaar.

Ruim assortiment en snelle levering

Ruim assortiment, snelle levering. 1 item retour die werd vlot afgehandeld en terugbetaald. Wel zelf retourkosten betalen. Is een trend, maar een kans je twgenwoordig te onderscheiden.

Top ervaring

Top ervaring! Ik kwam mijn gekocht t-shirt ruilen en dit werd zeer vriendelijk, behulpzaam en snel opgelost. Er werd gelijk ook aangeboden mijn in te ruilen t-shirt voor sterk gereduceerde prijs te kopen. Erg attent!

Snelle en nette service!

Snelle en nette service!

Snelle levering. Goede communicatie. Snelle reactie op vragen.

Duidelijke site met snelle levering

Duidelijke site met snelle levering. Helemaal niks op aan te merken.

Artikel snel binnen en geld snel retour.

Artikel snel binnen en geld snel retour.

Tip is altijd top!

Tip is altijd top!

Verzending duurde heel lang

Verzending duurde heel lang. Product was goed.

Nieuwendijk 82 1012 MR Amsterdam

Over Tip de Bruin

Sinds 1953 is Tip de Bruin gevestigd op de Nieuwendijk in Amsterdam. Wat ooit begon als een boutique in herenmode uitgegroeid tot een instituut in de stad en ver daarbuiten. Met nu 4 winkels naast elkaar die allemaal hun eigen sfeer en kledingstijl herbergen kun je bij ons terecht voor iets moois voor iedere denkbare gelegenheid. Tip de Bruin, oprichter en naamgever van de winkel, was een visionair. Al snel verkocht hij in zijn winkel internationaal bekende merken. Iets wat in die tijd nieuw en bijzonder was. In de jaren 60 legde hij zich toe op de verkoop van artiestenkleding, die vaak in opdracht speciaal voor de winkel gemaakt werd. Er was zelfs een aparte pasruimte in de winkel waar bandjes op een podium tegenover een spiegelwand konden staan. Tip bediende dan zelf de gekleurde verlichting zodat ze konden zien hoe de aan te schaffen glitterjasjes er tijdens een optreden uit zouden zien. Bekende Nederlandse en buitenlandse artiesten bezochten de winkel regelmatig. Tegen het einde van de vorige eeuw groeide Tip de Bruin uit tot de trouwkledingspecialist van Nederland. Als aanstaande bruidegom moest je zeker op de Nieuwendijk langs geweest zijn om je daar te laten aankleden. Met de hele familie bij Tip een trouwpak uitzoeken werd welhaast een standaardonderdeel van de voorbereiding op de bruiloft. Na de eeuwwisseling werd Tip de Bruin “streetwise”. Veel mensen kennen ons nu van de jeans, sneakers, tops en vooral jassen.