Mooie kleding

Altijd goede kwaliteit kleding. De kleuren blijven mooi en de kleding is vrolijk en stoer. Past helemaal bij mijn kinderen. Ze zijn er zelf ook altijd blij mee. Ook heel fijn dat het bedrijf wie hun kleding maakt en het zo eerlijk mogelijk gaat.

....

Ben normaal gesproken erg fan van jullie. Nu de suprisebox besteld, deze viel enorm tegen, helaas. 2 kledingstukken die niet pastte. Dat er verder kleding in zat welke ik nooit uit zou kiezen maakte het daardoor een nog grotere domper. Maar dat is natuurlijk het risico. Dus een suprisebox zou ik niet snel aanbevelen, vind het misschien toch fijner om de mooie kleding van jullie zelf uit te zoeken.

Teleurgesteld

Ik heb twee pakketten besteld, 1 meisje en 1 jongen. Het meisjes pakket is prima! Vooral het gestreepte is een succes, die had ik ook vorig jaar in een kleinere maat in een pakket gekregen. Maar het jongens pakket ben ik wat teleurgesteld over. Er zit een t-shirt bij die kan ik als volwassen vrouw wel dragen zo breed is die, gekke verhoudingen en een klein stoffen tasje. Ik had toch wel verwacht 5 kleding items en niet een stoffen tas. Kortom ben ik teleurgesteld in de aankoop.

• Would you recommend us? No

Hi Annemaij, Het spijt ons te horen dat je teleurgesteld bent met het surprise boys pakket dat je hebt ontvangen. Op onze website stond aangegeven dat het gaat om 4 items & een accessoire. Mocht je graag een ander item van ons ontvangen in plaats van het oversized shirt, staan mijn collega's voor je klaar via [email protected]. Liefs, team Ammehoela

Blij verrast

Een leuke mix van kleding. je koopt toch snel dezelfde kleding en hierdoor wordt je toch ineens blij verrast.

Altijd prachtige kleding

De kleuren, stoffen, pasvorm: ik ben altijd heel tevreden. De kleding blijft ook lang mooi en goed. De prints en kleuren zijn origineel en maken dat ik steeds weer terugkom.

Fan van Ammehoela!

Leuke prints, fijne stof en goede kwaliteit. Ik ben fan van dit leuke merk.

Originele kinderkleding

Goed van kwaliteit en snel verzonden. Een van mijn favoriete merken voor mijn twee jongens.

Verrassingspakketten geprobeerd, helemaal leuk!

Helemaal blij met de leuke verrassingspaketten :)

Een groot feestje!

Ik had voor onze zoon van 2,5 de verrassingsbox besteld. Dit was een schot in de roos!! Wat een leuke box, goede mix van items en meeeer dan het geld waard.

Fijn klantcontact

Snel contact en verzending

Snelle levering en de tofste kleding! Liefs

De kleding van Ammehoela is zo’n fijne kwaliteit en wij houden van de prints achter op de rug. Na elke wasbeurt blijven de kleren mooi. Het grappige is dat de oudere mensen ‘ammehoela’ niet als merk kennen dus altijd moeten lachen als ze dit op het shirt van m’n zoontje zien staan!

Wat een fijn merk!

Mooie kwaliteit kleding, snelle levering! Aanrader :)

Hele mooie en leuke kleding!

De prijs is wat duurder. Maar de kleding blijft mooi en is leuk en je hebt echt iets aparts! Wij zijn helemaal fan van het merk! Wat ook echt leuk is; er zit altijd een leuk kaartje met kleine attentie bij je bestelling!

Super mooi

Prachtige items gescoord met een snelle levering!

Mooie kleding waarbij alles in de collectie goed met elkaar te combineren valt en van goede kwaliteit is. Mijn pakket is snel verzonden.

Mooie kleding, snel geleverd

Leuk uniek kleding stuk voor mijn dochter besteld. Ze is er heel blij mee en het staat haar geweldig. Mooie kwaliteit en hopelijk lang plezier van!

Goede kwaliteit, leuke prints

Altijd mooie items voor mijn Kids. Net even anders en van goede kwaliteit. Mooie kleuren die niet alleen mij, maar ook mijn kinderen aanspreken. Ik laat ze tegenwoordig zelf kiezen. En toen het binnen kwam waren ze zo blij verrast van hoe mooi het was. M'n zoontje was helemaal in de gloria over z'n nieuwe bomberjasje. Zo tof om te zien hoe een kledingstuk soms net dat beetje zelfvertrouwen bij kan dragen aan een kind. En de kleding van ammehoela doet dat absoluut.

Mijn jongens zijn fan!

Sinds de nieuwe broeken binnen zijn, wil mijn zoontje niks anders meer. Supertof design. Gelukkig hebben ze ook iets voor mama. Nu nog voor papa.

Leuke (twinning) kleding ontzettend snel bezorgd!

Super leuk dat jullie zo veel twinning kleding hebben. Ook voor mannen! Mijn zoontje voelt zich zo trots altijd als hij hetzelfde aanheeft als papa. En sta altijd versteld hoe snel ik het in huis heb!

Style & Quality

I love the styling and quality of the fabrics in the designs you have for little ones. I have bought previously all of the “western” fringing styles and now the denim. Love them all ! Please please do more styles with fringing we get so many compliments. Look forward to shop again !

Leuk merk met unieke kleding

Heel leuk om te shoppen bij Ammehoela. Leuke prints, altijd fleurig en vrolijke kleding.

Blij met de duurzame aankoop!

Ik koop bij jullie voornamelijk de jax broeken. We hebben een zoon van 8 en een dochter van 1 jaar. Ze krijgen dan allebei dezelfde kleur en kunnen twinnen. Als mn dochter straks ouder is dan kan zij de broeken van haar broer weer aan. Haar te kleine kleding doneren we aan de kledingbank. Mega blij mee dus! Dankjewel!

Top kleding

Snelle levering en super kwaliteit kleding. Heel erg blij mee

Mooie kleding maar service belabberd

In de sale een pakket besteld. Tweede deel kwam niet binnen, een item niet leverbaar. Zelf gevraagd of er iets vergelijkbaars was. Tweede deel binnen ontbreekt er weer een item. Gebeld: weer niet leverbaar. De manier van service en hoe je te woord gestaan wordt vond ik teleurstellend. “Mevrouw weet u wel hoe hard we gewerkt hebben, zelfs wij van kantoor.” Vond ik ongepast. Feedback ook aan het bedrijf laten weten. Oplossingen moet je zelf voor vragen deze worden niet aangeboden. Een sorry kan er niet vanaf. Mooie kleding, klantenservice kan echt beter.

Beste Saskia, Het spijt ons zeer dat je onze service negatief hebt ervaren. Ik begreep dat mijn collega oprechte excuses heeft aangeboden & een andere kleur voor de Jax als oplossing heeft voorgesteld. Op dit voorstel hebben we helaas nog geen reactie op ontvangen van jouw kant. Mocht je hier nog gebruik van willen maken, helpen mijn collega's je graag verder via [email protected]. Nogmaals onze oprechte excuses voor de teleurstelling. Lieve groetjes, Ammehoela

Groenewoudstraat 3 5961 VD Horst

06 18 16 65 30

Over Ammehoela Kids

Ammehoela is een merk dat is ontstaan door het gemis van unieke en duurzame kinderkleding. Voeg hier een vleugje eigenzinnigheid, comfort, heel veel fashion & een diversiteit aan unieke prints aan toe en Ammehoela was born. We hechten veel waarde aan elementen zoals vrijheid, positiviteit en zelfexpressie. Dit is ook terug te zien in onze collecties. We zien Ammehoela als een familie, een bron van liefde, waar je fouten kan maken, waar tegenslagen komen, maar waar succes en positiviteit de overhand hebben. We houden ervan om in te spelen op onze omgeving en aan ons brand te werken. From scratch zijn we gegroeid. Onze collecties zijn uitgebreid van 30 naar 150 items per seizoen & onze kleding is wereldwijd te koop. Voor ons zijn het de kleine dingen die een groot verschil maken. Je kunt hierover meer lezen in ons duurzaamheidsbeleid op www.ammehoela-kids.nl. We hebben nog heel veel ideeën voor de toekomst & kunnen niet wachten om jullie mee te nemen in dit proces! Love, Team Ammehoela