Top kleding

Snelle levering en super kwaliteit kleding. Heel erg blij mee

Mooie kleding maar service belabberd

In de sale een pakket besteld. Tweede deel kwam niet binnen, een item niet leverbaar. Zelf gevraagd of er iets vergelijkbaars was. Tweede deel binnen ontbreekt er weer een item. Gebeld: weer niet leverbaar. De manier van service en hoe je te woord gestaan wordt vond ik teleurstellend. “Mevrouw weet u wel hoe hard we gewerkt hebben, zelfs wij van kantoor.” Vond ik ongepast. Feedback ook aan het bedrijf laten weten. Oplossingen moet je zelf voor vragen deze worden niet aangeboden. Een sorry kan er niet vanaf. Mooie kleding, klantenservice kan echt beter.

Beste Saskia, Het spijt ons zeer dat je onze service negatief hebt ervaren. Ik begreep dat mijn collega oprechte excuses heeft aangeboden & een andere kleur voor de Jax als oplossing heeft voorgesteld. Op dit voorstel hebben we helaas nog geen reactie op ontvangen van jouw kant. Mocht je hier nog gebruik van willen maken, helpen mijn collega's je graag verder via [email protected]. Nogmaals onze oprechte excuses voor de teleurstelling. Lieve groetjes, Ammehoela

Super mooie kleertjes, snel verzonden. Geweldig merk, kortom helemaal toppie!

Helemaal top!

Erg blij met de items. Mooie kleding voor mijn zoon

Super mooie kleertjes besteld. Volgende dag in huis. Mijn dochters zijn gek op hun nieuwe outfitje

Leuke kleding, snelle levering

Nog leuker dan op de foto’s.

Colorful and good fitting clothes

I love the quality of the clothes and the designs are amazing. Delivery is fast and easy.

Superfijne kwaliteit van het hoedje, uv shirtje en broekje wat ik heb besteld. Alles valt mooi op maat. En superleuk armbandje met schelpjes erbij gekregen :) alleen jammer dat alle items in plastic verpakt zijn.

Super mooie en echt hippe kleding!

Elke keer weer een feestje als er een kleding setje binnen komt!! (of beter gezegd: setjes, wat bij 1 kunnen we het vaak niet houden). Helemaal blij met alle printjes en mooie stofjes. Ik weet nog niet hoe mijn baby eruit gaat zien, maar met deze toffe kleding kan het niet anders dan een coolkid worden.

Ammehoelatastisch!!

Goede kwaliteit, mooie design, heel veel keuze en de kleine extra's als de stickers en het armbandje helemaal top!! Onze zoon wilde alles meteen aan en heeft veel complimenten gekregen.

Goede kwaliteit en mooie kleding voor mijn dochters!

Prachtige originele kleding

Altijd een feestje met uitkiezen voor mijn kindjes en aankleden in hun Ammehoela kleding

Funny fabulous fashionable

My kids absolutely love their new clothes. I am very excited also about the boys styles because usually it not so easy to find original clothing for boys. Great and responsive customer care team!

Geweldige kleding!

Hele mooie kleding die kwalitatief goed is. Na de bestelling worden je artikelen snel afgeleverd. Alles valt op maat. Er zaten zelfs leuke armbandjes en een sticker bij waar mijn dochter helemaal blij mee was!

Leuke kleding

Leuke kleding, prijs/kwaliteit is goed! Goede sevice :)

Geweldige kleding, goede kwaliteit en top service

Elke keer sta ik er weer van te kijken hoe mooi de kleding is van Ammehoela. De service is helemaal top en onze dame loopt er helemaal hip bij! We zijn er allemaal super tevreden over.

Stoere, warme jassen

Twee fijne winterjassen ontvangen. Waterafstotend, maar toch zacht en superwarm

Mooie stoffen en kleding met een goed contact en service!

Mooie kleding, goede kwaliteit en snel en fijn contact over de levering!

Een dikke 10

Super mooie kleding zijn er altijd erg blij mee.

Leuke kleding, prima service!

Mooie, duurzame kinderkleding en anders dan anders. Fijne stoffen, leuke kleuren, heerlijk draagbaar. Kind is er heel blij mee!

Tof

Leuke kleding en sfeer op de website

Prachtige kleding

Al jaren fan van Ammehoela! Prachtige kleding en altijd snelle bezorging. Mijn dochter is gelijk niet meer weg te slaan voor de spiegel om alles te passen!

Wederom super

Heb nog erg mooie sale gelukjes kunnen scoren! Vind vooral leuk dat de kids in jullie kleding er net even anders bijlopen dan de rest. Goede kwaliteit ook al moet ik bekennen dat ik wel vaak dus de sale afwacht omdat je voor die kwaliteit dus (logisch) wel wat meer betaald. Vooral omdat ze vaak ook zo snel ergens uit groeien vind ik de nieuwe collectie items vaak wel wat te prijzig.

Mooie kwaliteit kleding, snel geleverd.

Fijne webshop, snelle levering, goede communicatie en mooie kwaliteit van de kleding. Kortom aanrader!

Everything works great!

Great website and super fast shipping, great!

Groenewoudstraat 3

5961 VD Horst

06 18 16 65 30

Over Ammehoela Kids

Ammehoela is een merk dat is ontstaan door het gemis van unieke en duurzame kinderkleding. Voeg hier een vleugje eigenzinnigheid, comfort, heel veel fashion & een diversiteit aan unieke prints aan toe en Ammehoela was born. We hechten veel waarde aan elementen zoals vrijheid, positiviteit en zelfexpressie. Dit is ook terug te zien in onze collecties. We zien Ammehoela als een familie, een bron van liefde, waar je fouten kan maken, waar tegenslagen komen, maar waar succes en positiviteit de overhand hebben. We houden ervan om in te spelen op onze omgeving en aan ons brand te werken. From scratch zijn we gegroeid. Onze collecties zijn uitgebreid van 30 naar 150 items per seizoen & onze kleding is wereldwijd te koop. Voor ons zijn het de kleine dingen die een groot verschil maken. Je kunt hierover meer lezen in ons duurzaamheidsbeleid op www.ammehoela-kids.nl. We hebben nog heel veel ideeën voor de toekomst & kunnen niet wachten om jullie mee te nemen in dit proces! Love, Team Ammehoela