Perfect persoonlijk en professioneel maatwerk

Fijn dat er goed geluisterd werd naar mijn hulpvraag, meegedacht en het was prettig dat de uitleg er een passende oplossing gekomen is. Het was ook erg fijn om op locatie nog eea af te stemmen, ik kon het raam eerder ophalen ivm verven en later toen het raam moeizaam open ging, is dit ook goed opgepakt.

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Goed

Super vakmannen die doen wat zeggen

Het is een verademing om met Joost en zijn team te mogen werken. Wat een passie voor het ambt. Bevlogen met de juiste moderne input. Ik heb persoonlijk genoten van de sfeer en gedrevenheid van dit team

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Perfect

Goed bedrijf dat geleverd heeft wat het beloofde

Een prima ervaring met kundige medewerkers.

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Goed

Duidelijke communicatie en komen afspraken na

Draai / kiep raam laten plaatsen. Communicatie was helder en afspraken zijn netjes nagekomen. Vond het wel vrij lang duren voordat de inmeting en daarna de plaatsing uitgevoerd kon worden maar ik had geen haast en het zijn drukke tijden voor ons allemaal. De datum werd netjes gecommuniceerd en die is ook nagekomen.

proffessioneel, ambachtelijk, kwalitatief goed

fijn bedrijf dat snel en proffessioneel werkt. Erg goede afwerking en snelle plaatsing. Geen verschil met vorige ramen, perfect geplaatst

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Goed

Ze werken heel netjes en lossen knelpunten goed op. prachtige kozijnen

Wij hebben heel grote kozijnen uit 1970 laten vervangen door meranti kozijnen met 3-dubbel glas. Dat was wel even een complexe klus. NU het klaar is zie je (bijna) geen verschil met de oude situatie - en dat was precies de bedoeling!! maar we merkenhet wel: veel meer comfort in ons huis. Goede service Nette prijs Echte meedenkers Een mooi ambachtelijke familiebedrijf, met passie voor hun vak en producten

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Goed

Vakmanschap en zeer goede communicatie

Ik ben zeer tevreden met de werkzaamheden die zijn uitgevoerd. De nieuwe deuren en ramen zien er super uit, precies zoals afgesproken. De communicatie liep ook zeer soepel waardoor ik geen enkele zorg had over de werkzaamheden en het resultaat.

Keurige vakmensen!

Echt vakmanschap geleverd, super schoon gewerkt. Alles netjes afgewerkt opgeleverd. Hele vriendelijke mensen.

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Goed

Omdat Siebers thuis komt opmeten maken ze een passende offerte ; vervolgens een goede communicatie m.b.t. uitvoering. Tevreden over plaatsing , De prijs is geen koopje , maar daar is de kwaliteit van het product danook naar.

Klasse

Schuifpui laten plaatsen. Op tijd besteld. Wachten was de moeite waard. Goed geadviseerd. Ouderwetse kwaliteit en plaatsing echt secuur gedaan.

Betrouwbaar en vakkundig.

suebers heeft bij ons een inzetkozijn met draaikiepsysteem naar volle tevredenheid geplaatst.

Superwerk geleverd

Voordeur op maat gemaakt. Top gedaan.

Top geregeld.

Top afgehandeld.

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Goed

Goede kozijnen en denken goed mee

Erg blij met de nieuwe kozijnen. Een deel is geïnstalleerd en een deel zelf gedaan. In beide gevallen erg tevreden.

Uitstekende kwaliteit

Goede prijs/ kwaliteit. Komen afspraken na Geen verrassingen

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Goed

Prima service en vakwerk geleverd

Er is goed maatwerk geleverd. Dit moet ook wel omdat het een monument betreft en dus niet alles standaardmaten heeft. Blijf wel met het punt van ventilatie zitten (beslagen ramen).

Aanrader!

Fijne communicatie en meedenkend in het hele proces van offerte tot plaatsing. Product is maatwerk en voldoet geheel aan de verwachtingen. Kwalitatief zeer hoogwaardig en nog steeds erg tevreden mee. Kortom een zeer positieve ervaring.

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Perfect

Een bedrijf met een groot vakmanschap.

Van begin tot eind, fijne communicatie, duidelijke concept tekeningen, en goede plaatsing op locatie. Waar we werden meegenomen in het proces met een prachtig eind resultaat van onze nieuwe schuiframen en kozijnen met draaikiepramen. Het oude kozijn is vervangen voor een nieuwe en nagemaakt na origineel waar de oude techniek mooi samengaat met de nieuwe technologie.

Nano 9

6902 KD Zevenaar

Over Aannemersbedrijf Siebers

PURE AMBACHT SINDS 1770 Aannemersbedrijf Siebers is een familiebedrijf dat al sinds 1770 gespecialiseerd is in houtbewerking. We maken al onze producten in onze moderne houtbewerkings werkplaats. Deze passie voor houtbewerking wordt al generaties doorgegeven, zo zijn wij de 7e generatie binnen familiebedrijf Aannemersbedrijf Siebers die deze ambacht en passie doorzet. Vandaag de dag is onze compacte werkplaats uitgerust met alle benodigde moderne machines op houtbewerkingsgebied. Door onze uitgebreide kennis kunnen wij veel gespecialiseerde werkzaamheden uitvoeren.