Supersnelle levering

Duidelijke website, en snel geleverd.

Prima bedrijf!

Snelle levering met de beste schoonmaakdoekjes die er zijn ! Alleen water nodig! Makkelijk uit te wringen.

Eenvoudig en snel

Duidelijke website en snelle bezorging

Keurig geregeld

Verwachte product zoals besteld

• Communicatie

Goed snel vriendelijk redelijke prijs

Begon met een probleempje wat de betaling betref na een telefoontje was dat snel opgelost perfect

goed en snel geleverd

mijn bestelling was snel geleverd dus kon ik mijn project afmaken.

Klantvriendelijk

Goed geholpen, voldoende kennis en vriendelijk. Ga zo door.

• Communicatie

Makkelijk snel en leuke attentie!

Web site is prettig toegankelijk.. producten zijn snel verstuurd en geleverd en bij bepaalde bestellingen krijg je een leuk praktisch cadeau erbij! Kwaliteit voel erg goed aan allemaal!

• Communicatie

Een bestelling geplaatst met grote hoeveelheid van één product. Deze grote hoeveelheid was niet direct op voorraad, werd netjes gebeld of ze alles in één keer mochten leveren of dat we de beschikbare voorraad al vooruit wilden ontvangen. Daarna alles netjes geleverd gekregen. Fijn meegedacht!

Mooie cleaner

Jammer dat weinig water in de steelkan

• Communicatie

Ik gebruik het om mijn ramen ijsvrij te maken ,en mijn schoonzoon gebruikt het in zijn keuken super vind hij het . Dus zeker een aanrader

Vlotte reactie snelle bezorging

Prettig

• Communicatie N.v.t.

Mijn ervaring is dat ze heel goed bereikbaar zijn op de mail snel antwoord. Mijn pakket was geleverd enkel ik had het niet na mail contact werd mijn pakje op nieuw verstuurd echt superfijn.

Nieuwestraat 79 3291 AP Strijen

Over Cleaning Academy

Professionele schoonmaakartikelen tegen een eerlijke prijs? Cleaning Academy is dé plaats om jouw schoonmaakproducten online te kopen. Online delen wij graag onze jarenlange ervaring op het gebied van de professionele schoonmaak, particulier en zakelijk. Ook houden wij je graag op de hoogte van nieuwe (milieuvriendelijke) ontwikkelingen. Je kunt schoonmaakartikelen van hoge kwaliteit kopen: - De ontvettende microvezeldoek - Onze stofwisser om je vloer droog te reinigen - Vogelwering van zonnepanelen en dakgoten - Ramen streeploos schoon met de borstel met waterreservoir Je kunt de schoonmaakproducten online bestellen in diverse categorieën: denk aan vogelwering, vloerreiniging, microvezeldoeken en meer! Kun je niet vinden wat je zoekt? Stuur een e-mail en wij zoeken met je mee.