Prima voor elkaar

Makkelijk bestelproces, snelle levering door vriendelijke chauffeur, prima voor elkaar dus.

Bezorgen top, materiaal top contact top...

Review score is 10

Mooie voordelige opdekdeur gekocht, snel en netjes geleverd. Erg blij mee!

Review score is 6

Er werd gebeld dat beloofde datum op de website niet geleverd kon worden. Twee dagen later afgesproken, maar dan wel zo vroeg mogelijk. Levering pas rond 11uur... teleurstellend. Eerdere levering wel volgens afspraak dus eindoordeel blijft nog positief maar indien volgende keer weer gedoe dan kies ik voor een ander bedrijf. Verder prima spullen en vriendelijk afgeleverd.

Review score is 10

Groot assortiment aan producten voor de bouw. Betrouwbaar digitaal bestel- en leveringsproces met levering op de afgesproken plaats.

Review score is 9

Top service. Product was beschadigd Volgende dag nieuwe bezorgd zonder eventuele kosten.

Review score is 10

Zeer correct met communicatie en levering.

Review score is 10

Binnendeuren besteld, worden netjes geleverd. Erg vriendelijke chauffeur.

Snelle en goede levering

Review score is 10

Prima, communicatie was goed, en de producten zijn keurig voor de deur afgeleverd volgens afspraak. Alles zonder beschadigingen en goed verpakt.

Review score is 10

Zowel het mail- en telefonisch contact was erg persoonlijk en prettig. De chauffeur die mijn bestelling kwam leveren was enorm klantvriendelijk en hulpvaardig.

Review score is 10

Super snelle levering en duidelijke communicatie

uitstekende communicatie

Review score is 9

Levering volgens afspraak. Duidelijk en helder. Chauffeur heeft eea netjes bezorgd.

Review score is 10

Zeer positief. Professioneel, correct en uitstekend materiaal

Review score is 9

Goede materialen vlot en netjes geleverd

Review score is 9

Hartstikke positief. :-) :-) :-)

Review score is 8

Review score is 8

Snel, kordaat en correct.

Review score is 10

Accuraat, heel snel geleverd bijna op je keukentafel en stipt op tijd.

Snel geleverd!

snel, duidelijk

Review score is 10

Hele avond online zitten zoeken naar een bedrijf die snel een standaard binnendeur kon leveren voor ons huis wat we verkoopklaar aan het maken zijn. Zo kwam ik uit bij Bouwprofi. De deur werd inderdaad geleverd op de dag en tijdstip die werd aangegeven. Helemaal top!

Over Bouwprofi.nl

De Professionele leverancier voor Bouwmaterialen.