Super snelle service

Na de bestelling kreeg ik een dag later een mail tot het iets langer kon duren omdat 1 systeem niet voorradig was.binnen 1 week alles in huis

Werkt perfect

Niet verwacht dat ik mijn heel huiskamer er mee kon verwarmen

Hele vlotte eerlijke samenwerking.

Het bedrijf is zeer behulpzaam, duidelijk en snel met alle info dat ik nodig had. Alsook de levertijd was duidelijk en stipt. Het bedrijf kan ik alleen maar ten goede aanbevelen.

mail contact was goed tot ze al aangaven tot er producten besteld waren en spoedig geleverd zouden worden.binnen 1 week was alles binnen

Top bedrijf

goede service

LG airco besteld alles top geregeld

Veeweg 7 6365 CV Schinnen

452092050

Over H&C Systems

H&C Systems, uw online shop voor airconditioningsystemen Koelen en verwarmen zijn een onmisbaar onderdeel geworden in het dagelijkse leven van elk huis of bedrijfspand. H&C Systems biedt een uitgebreide catalogus van airconditioning en verwarmingssystemen. Bij ons vindt u alleen de beste merken op de markt en wordt u begeleid door uitgebreide ervaring en expertise. Vind hier het airconditionings- en verwarmingssysteem dat u zoekt en ontvang advies van onze professionals. Wij hebben alles wat u nodig heeft om een maximaal comfort in uw huis of op uw werk te bereiken!