Goed advies

Vriendelijk personeel geef goed advies

Snelle service!

In de winkel prettig geholpen en goede en snelle service toen de schoenen uiteindelijk naar mijn huisadres gestuurd moesten worden!

Goede service en snelle levering

Goede kwaliteit schoenen

Zoals altijd goed en snel geleverd.

goede service

toch maar de maat kleiner besteld, die paste inderdaad beter, andere maat terug gestuurd, afhandeling en geld terug ging prima

Mooie slipper goed voetbed loopt heerlijk

Gewoon goed!

Goede schoenen en snelle levering, wat wil een mens nog meer? Ja, lagere prijzen, maar dat is nou eenmaal deze tijd.

very prompt delivery

thanks, we live in a mesmerizing world where you can order shoes online at 10 pm and have them delivered to your door at 11am the next morning. the communications and packaging was good, thanks.

Goede ervaring

Prima geholpen

Prettige winkel

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Je word er goed en vriendelijk en vrijblijvend geholpen

Het is mijn favoriete winkel

Supersnelle en nette service!

Mijn eerste paar schoenen die ik besteld had pasten niet goed. Maar je kunt ze supergemakkelijk terugsturen. Keurig een bevestigingse email van ontvangst ontvangen. Mijn nieuw paar bestelde schoenen passen super en lopen heerlijk! Ze waren wederom netjes verpakt en snel geleverd!

Snel, goed

Snel geleverd En retour / ruil service eenvoudig Product in orde

Snelle levering goede service

Snelle levering goede service

Snel, eenvoudig en gemakkelijk

Online besteld, zoals al omschreven is het snel in huis en de site is eenvoudig en gemakkelijk in gebruik. Fijne site om doorheen te scrollen. Spreekt allemaal voor zich

Top in alles

Site service betaling retour klantvriendelijk .Gewoon top goed in alles .

Fijne winkel, ruime keuze.

Vriendelijk behandeld, zeer behulpzaam.

Snelheid prima

2 paar schoenen besteld via de website en laten bezorgen in de winkel. Na passen 1 paar weer ingeleverd, dezelfde dag stond het geld alweer op mijn rekening.

Ik heb nog nooit zo snel schoenen gekocht.

Zoek in de reclame iets uit, ga naar de winkel om te kijken en te passen. Niet op voorraad, ik reken af en de volgende dag wordt het thuisbezorgd. Goede combi van kijken/voelen en betrouwbaar online winkelen.

Prima service altijd .. bij jullie

En vriendelijke verkopers /

ruime keuze

Ruime keuze aan schoenen waar ik vooral op zoek was naar zomerse sneakers. Echter er wordt weinig aangegeven over de wijdte maten, alleen vallen ruim uit oid. Nou in mijn geval waar ik mn orthopedische inleg zolen nog moest doen hield ik geen of weinig ruimte over. Wanneer dit wijdte maat K was geweest was het beter gegaan misschien. Maar "vallen ruim uit" heb ik weinig aan

De gewenste schoenen waren niet voorradig en zijn ter plekke door de verkoopster Merel besteld. Ze werden de dag daarop al bezorgd. Vriendelijke verkoopster en fijne schoenen, kortom top winkel.

Zeer slechte kwaliteit en klantenservice

Kinderschoenen binnen 3 maanden na aankoop kapot (gat erin), veroorzaakt door slechte kwaliteit. Merk: Nelson kids. Dit mag niet gebeuren, mijn dochter gaat notabene heel zuinig om met haar nieuwe schoenen. Afhandeling door klantenservice teleurstellend en slecht. Voor een online aangekocht product wordt je voor klachtafhandeling naar een fysieke winkel gestuurd (die niet bepaald om de hoek zit). Na aandringen alsnog de schoenen retour gestuurd; daarna zeer slechte en teleurstellende klachtbeoordeling en -afhandeling. Bekende winkel als Nelson onwaardig. Als gevolg van slechte kwaliteit schoenen en dito klachtafhandeling door Nelson klantenservice zullen wij hier nooit meer (kinder)schoenen kopen.

Prima bedrijf

Bestellen gaat makkelijk, bezorging en retourbeleid is goed.

Bedrijfsgegevens

Willem Brocadesdreef 1

2132 PV Hoofddorp

088 008 8173

[email protected]

Over Nelson Schoenen

Nelson Schoenen is een familiebedrijf met ruim 100 schoenenwinkels en online schoenen shop www.nelson.nl. Nelson Schoenen biedt een groot assortiment damesschoenen, herenschoenen en kinderschoenen van verschillende bekende merken zoals: Ecco, Skechers, Panama Jack, Converse, Dr. Martens en Timberland. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor tassen, kleding en accessoires. De grote collectie merkschoenen voor het hele gezin vind je al sinds 1949 bij Nelson Schoenen. Bezoek een van onze schoenenwinkels of bestel je schoenen snel op www.nelson.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.