heel tevreden met mijn aankoop

heel mooie sneakers , vooral de ¨gouden¨ accenten zijn erg mooi . de schoenen hebben een heel goed en fijn draag comfort . gewoon mijn eigen maat genomen . blij met mijn keuze

Online besteld, volgende dag in huis. Top!

Prima service in de winkel en de levering thuis

GEWELDIG GEHOLPEN EN GROTE SERVICE

TOP

snelle en keurige levering

door een leuke kortingsactie mijn favoriete schoenen kunnen scoren!

Snel en accuraat

Zeer positief

Goed geholpen

Positief

Vlotte levering

In de winkel heel professioneel geholpen

De kleur en het model vind ik mooi. Het leer is heerlijk soepel. De pasvorm is uitstekend.

Relaxed winkelen

Super snel geleverd!!

Mooie schoenen en nelson doet wat er wordt beloofd. Volgende dag bezorgd.

Top sevice.

Netjes verpakt en een snelle levering.

Schitterende schoenen en deugdelijk materiaal.

De pasvorm is geweldig en ze voldoen volkomen aan mijn verwachting.

Vriendelijk

Hulpvaardig personeel

Snelle levering, goede retourservice doordat ik dubbel had besteld. En goede kwaliteit!

Zeer snelle levering

Fantastisch! Binnen een dag in huis. Heel netjes verzonden

top snel geleverd

niks op aan te merken

Super blij met mijn nieuwe stappers

Snelle service en makkelijk te bestellen

Mooie schoenen, snelle levering

Voor iedereen aan te bevelen

Uitstekende service en klantvriendelijk!

Door mijn diabetes is het best moeilijk de juist zittende schoen te vinden. Kan zomaar gebeuren dat ik meerdere malen terug moet omdat de gekochte schoen het toch net niet is. Ruilen of geld terug is in deze winkel in Capelle geen probleem en dat geeft best veel rust omdat alles ook nog eens met een glimlach wordt afgehandeld. Al met al perfecte service en daarbij komt ook nog dat het een mooie en ruime winkel is.

Snelle levering , leuke collectie

Snelle levering , leuke collectie. En makkelijk te retourneren indien nodig

Heerlijke zachtlopende slippers gekocht, binnen no time geleverd mooie kwaliteit

Willem Brocadesdreef 1 2132 PV Hoofddorp

Over Nelson Schoenen

Nelson Schoenen is een familiebedrijf met ruim 100 schoenenwinkels en online schoenen shop www.nelson.nl. Nelson Schoenen biedt een groot assortiment damesschoenen, herenschoenen en kinderschoenen van verschillende bekende merken zoals: Ecco, Skechers, Panama Jack, Converse, Dr. Martens en Timberland. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor tassen, kleding en accessoires. De grote collectie merkschoenen voor het hele gezin vind je al sinds 1949 bij Nelson Schoenen. Bezoek een van onze schoenenwinkels of bestel je schoenen snel op www.nelson.nl