Uitstekende levering en service

Levering op tijd zoals afgesproken. Ik heb het retour bij de winkel afgegeven. Daar werd ik vriendelijk en goed geholpen. Het bedrag werd direct teruggepint

Prima ervaring

Ik heb witte sandalen van Neker Evolution gekocht en ze zitten heerlijk. De bandjes hebben een klittenband sluiting. De zolen zijn stevig en zachte voetbed. Heerlijk om te lopen, geeft voldoende steun aan mijn voeten. Ik zal ze wel aanraden. Ik zou ze eigenlijk ook in het zwart willen hebben, maar helaas hebben ze dit niet.

Heel goed en vriendelijk geholpen

Idem hierboven.

Klant vriendelijk goede service

Makkelijk bestellen met korting van ING

Korting is altijd fijn toch!!!! Maar wat wel heel vreemd ism, je kan met ing spaarpunten 20% korting krijgen bij Nelson. Echterrrrrrrrrr je krijgt dat niet in de fysieke winkel. Beetje jammer. Nelson lijkt online aankopen op deze manier aan te moedigen. Aspirantkopers gaan dus passen in de winkel en dan met 20% korting online kopen :-(((( P.S. De bestelde schoenen zijn goed en snel bezorgt

Aflevering vlot...maat schoenen niet juist

Besteld sneakers mt. 5 Snelle levering, maar bleken toch te klein. Retour. Vervolgens: Besteld: sneakers mt. 6 Snelle levering, maar labeltje aan schoen vermeldde mt.6, op bijgevoegd formulier ook. Maar de sneakers zelf bleken mt.6,5 te zijn! Retour. Nu wacht ik op terugstorting 2x €bedrag. En overweeg of ik dan alsnog een poging waag. Heb tel. contact gehad en dat was vriendelijk.

Prima !

Past perfect.

De slippers die ik had besteld waren te smal. Bij ophalen in winkel meteen daar teruggestuurd.

Ontbrekende maat ter plekke besteld en schoenen werden de volgende dag bezorgd.

Alleen maar goed

Zeer prettige winkel,word altijd vriendelijk geholpen en service is uitstekend

Goed geholpen door een vriendelijke dame

Mijn zoon is erg verknocht aan zijn oude schoenen, deze stonden niet in de winkel maar de verkoopster keek op de website en daar stonden ze nog wel en ook nog met € 50 korting. Suberblij!!

Kom er al jaren en wordt altijd goed geholpen, vriendelijk personeel

In de winkel snel geholpen, helaas toch schoenen naar ons huis gestuurd ondanks verzoek winkel

Zie boven

Heel goed.

Fijne sandalen gekocht!

top

We worden ouder en veters knopen wordt moeilijker, daarom deze schoenen besteld via internet. De schoenen zijn goed verpakt en netjes op de afgesproken datum bezorgt.

Goede persoonlijke service

Schoenen waren niet voorradig in de winkel maar binnen 1 dag thuisbezorgd. Goede hulp winkelmedewerker.

Altijd goed geholpen

Ik wordt altijd goed geholpen en heel vriendelijk

heel goed

Fijn geholpen en vriendelijke verkoopster

X

X

Kundig en vriendelijk!

Met een specifieke vraag, pakte de verkoopster (in Castricum) in een keer de juiste schoenen. Ook bij de andere aankopen werden wij vriendelijk en kundig geholpen. De schoenen die in de winkel niet in de juiste maat voorradig waren, werden de volgende dag al thuis bezorgd.

Fijne medewerkers, goed geholpen

Niet voldoende

Onvoldoende

Fijne en leuke schoenen

Willem Brocadesdreef 1

2132 PV Hoofddorp

Over Nelson Schoenen

Nelson Schoenen is een familiebedrijf met ruim 100 schoenenwinkels en online schoenen shop www.nelson.nl. Nelson Schoenen biedt een groot assortiment damesschoenen, herenschoenen en kinderschoenen van verschillende bekende merken zoals: Ecco, Skechers, Panama Jack, Converse, Dr. Martens en Timberland. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor tassen, kleding en accessoires. De grote collectie merkschoenen voor het hele gezin vind je al sinds 1949 bij Nelson Schoenen. Bezoek een van onze schoenenwinkels of bestel je schoenen snel op www.nelson.nl