Prima geholpen bij Nelson in Enkhuizen

Ontzettend blij met mijn Paladiums, lang gezocht nu uiteindelijk gekocht!

Had vorig jaar sandalen gekocht van mijn favoriete merk en waren 109 euro, 3 weken op Bali mee gelopen en nu meegenomen 10 dagen naar Kreta. Halverwege vakantie zool doormidden. Naar Nelson waar ik altijd mijn schoenen haalt gegaan en medewerkster ging even de bon checken en overleggen binnen 3 dagen nieuwe sandalen thuis bezorgt. Ik kan weer lekker lopen. Dit is pas service! Nogmaals bedankt medewerkster!

Goede ervaring

Alles was zoals het hoorde

Uistekend en een hele prettige schoenenzaak

Het artikel dat ik besteld heb werd snel en op de afgesproken datum geleverd.

Het artikel dat ik besteld heb werd snel en op de afgesproken datum geleverd. De schoenen zitten heerlijk.

maat was er niet maar volgende dag geleverd.

Leuke winkel

Leuke winkel, aardig personeel

Schoenen voor ieder wat wils

Fijne Ecco sneakers gekocht, mijn 3e paar in 2 jaar tijd

poitief

Nelson positief Bezorging DHL ver onder de maat twee keer voor niks thuis gebleven en moest het maar ophalen op servicepunt daar zij bij mij aan de deur waren geweest. beslist niet waar

Top !

Ik heb al veel skechers sneakers besteld, altijd netjes ingepakt, en snel, de volgende dag in huis.

Bestelling was er snel.

super

Heel fijn geholpen en schoenen die fantastisch lopen

Duidelijke website, snelle verzending

Duidelijke website, snelle verzending. Fijn dat je op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling,

Goede schoenenzaak.

Een goede schoenen zaak. Alleen met veel te weinig personeel om iedereen te helpen. Woensdag in Noordwijk geweest. Heel druk in de zaak maar veel te weinig personeel. En dat in zo,n grootte zaak. En vooral op woensdag is daar toeristenmarkt elke zomer. Dus mega druk. Heb medelijden met de twee dames die daar werkten. Voor kom dit. Anders gaan de mensen online bestellen. En dat kost winkels en personeel hun baan!!!. En we willen toch graag winkelen in de stad/ dorp. Fijne Dag vandaag .

Goed geholpen en super fijne schoenen

Super winkel

Onze eerste paar mooie skechers voor mijn man gekocht bij Nelson Schoenen, van bestelling tot bezorging zeer tevreden, goed en met zorg verpakt en verstuurd, hier wordt vaker gekeken naar schoenen.

Vriendelijk personeel en leuke, vlotte schoenen in assortiment

Zie zin hierboven

Altijd kunnen slagen bij Nelson, goede variatie aan laarzen en schoenen, ook voor de iets bredere voeten. veel keus uit verschillende merken. `ook online veel keus. Makkelijke website. eenvoudig bestellen, laten bezorgen of ophalen in een winkel, retouren ook eenvoudig in een winkel te doen.

Goede vlotte service.

Vriendelijk personeel en goed geholpen.

Perfecte service

Perfect service

superservice

Vriendelijk personeel bij het passen in de winkel. Paar dagen later teruggegaan. Veter kapot en ik kreeg nieuwe veters,.

Fijne service van de medewerkster

Helemaal goed

Nelson Diemen. Vriendelijk personeel, service en afhandeling prima.

Bedrijfsgegevens

Willem Brocadesdreef 1

2132 PV Hoofddorp

088 008 8173

[email protected]

Over Nelson Schoenen

Nelson Schoenen is een familiebedrijf met ruim 100 schoenenwinkels en online schoenen shop www.nelson.nl. Nelson Schoenen biedt een groot assortiment damesschoenen, herenschoenen en kinderschoenen van verschillende bekende merken zoals: Ecco, Skechers, Panama Jack, Converse, Dr. Martens en Timberland. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor tassen, kleding en accessoires. De grote collectie merkschoenen voor het hele gezin vind je al sinds 1949 bij Nelson Schoenen. Bezoek een van onze schoenenwinkels of bestel je schoenen snel op www.nelson.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.