Correcte service

Bestelde laarsjes waren te krap om de voeten er in te krijgen. Makkelijk en zonder kosten te retoureneren. geld binnen afgesproken termijn terug gestort.

Goede snelle service

Goede snelle vriendelijke service

Friendelijk en hoge kwaliteit

Snel, duidelijk en goed

Prima, beter dan in de winkel op gelderlandplein Daar had ik een paar zelfde schoenen besteld, was niet op voorraad en men zou bellen als ze er waren, geprobeerd te bellen niet doorheen te komen. Op de site gekeken en ze waren nu gewoon op voorraad ?? Winkel service dus zeer slecht

Vriendelijk geholpen!!

Top!!

zeer tevreden !!!!!!!!!!

goed product en goede levering !!!!!!!!!!!

Fijne medewerkster.

Geweldig geholpen, Zelfs heeft de dame voor mij op internet gekeken en de bestelling geplaatst voor Croqs instappers die niet in deze winkel voorradig waren. Super service.

Zo snel geleverd!

Binnen 24 uur al in huis! Goed verpakt en natuurlijk uitstekend product

Goeie service

Snelle bezorging

geweldig

Perfecte service doen wat ze zeggen ook via internet.

top winkel en super personeel

worden altijd goed door jullie geholpen zelfs via de webshop

Prettige ervaring en fijne sfeer

Erg tevreden aankoop gedaan in deze winkel

Topper

Voor de tweede keer bestelling gedaan. Duidelijke site, prima informate over bestelling en verzending. Snelle levering. Uitstekend.

Uitgebreid assortiment met regelmatig aanbiedingen

De Warmbat pantoffels zijn al jaren mijn favoriet. Ze gaan jaren mee maar als het dan tijd is om nieuwe te bestellen komt er altijd wel een leuke aanbieding voorbij. Schoenen koop ik liever in de fysieke winkel, een goede reden om een dagje te gaan winkelen.

Prrfect

Keurig en snel geholpen en goed advies

Toppie

Alles Goed en snel

Snelle afhandeling, schoenen thuis bezorgd. Mooie schoenen.

Vlotte transactie

Super vlotte transactie, dag ervoor voor 22.00 uur bestellen, de volgende dag geleverd! En de laarzen waren nog eens mooi!

Super mooi goed verpakt

Word snel geleverd.

uitstekend .

Goede service. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goed geholpen

Snelle levering en prima schoenen

Snelle levering en bij verkeerde maat bestelling mijnerzijds keurig 2e bestelling weer snel geleverd.

goed product snelle levering

goed product snelle levering

Willem Brocadesdreef 1

2132 PV Hoofddorp

Over Nelson Schoenen

Nelson Schoenen is een familiebedrijf met ruim 100 schoenenwinkels en online schoenen shop www.nelson.nl. Nelson Schoenen biedt een groot assortiment damesschoenen, herenschoenen en kinderschoenen van verschillende bekende merken zoals: Ecco, Skechers, Panama Jack, Converse, Dr. Martens en Timberland. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor tassen, kleding en accessoires. De grote collectie merkschoenen voor het hele gezin vind je al sinds 1949 bij Nelson Schoenen. Bezoek een van onze schoenenwinkels of bestel je schoenen snel op www.nelson.nl