M’n kleinzoon oma dit zijn ze die lopen zo lekker

Besteld en volgende dag binnen

Erg snel geleverd

Mooie schoen, helaas te klein. Retour ging ook soepel

Besteld en keurig bezorgd

Bestelling geplaatst, volgende dag bezorgd.

Goede site vlotte snelle bezorging.

Heerlijk zittende schoenen

Het is direct een heerlijk gevoel als je de schoenen aantrekt. Zacht voor de voeten. Een verademing, het loopt ook heerlijk. Ik wil niet anders meer

Heel goed.

Leuke schoenen met leuke vip-korting.

Merkloze en merkschoenen tegen een betaalbare prijs

Zie hierboven

uitstekend

prima verzorging van de online bestellingen, retour sturen gaat efficiënt, geld retour gaat snel

Hele vriendelijke mensen

Heel goed en vriendelijk geholpen

snel verzonden, leuke reclameprijs

25% korting, toch altijd fijn dus 2 paar gekocht van schoenen die ik altijd draag.

Snelle en correcte levering

Goed contact

Snelle levering, maar sommige dingen zijn wat minder aangenaam

Levering prima, keurig verpakt en snel. Ik wilde ook graag nog een paar andere schoenen ten tijde van de kortingsactie, echter die waren niet verkrijgbaar. Vlak na beëindiging van de actie krijg ik een mailtje dat ze er weer zijn, dit maal natuurlijk tegen de normale prijs. Iets in mij vindt dat niet sportief.

Schoenen besteld en ontvangen volgens beschrijving

Geen klachten, bedankt.

Geweldige service bij Nelson Barendrecht

Goede schoenen en te betalen. Altijd vriendelijk personeel. Bij kortingsacties altijd een berichtje.

netjes

alles netjes geleverd

Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd toppie

Grote klasse qua service

Gemakkelijk om op de website bestelde schoenen om te wisselen, groot assortiment en gevonden wat ik zocht.

Vlotte levering

Netjes

Snelle levering. Gemakkijke website.

Alles prima verlopen. Snelle levering

Mijn bestelling werd heel snel bezorgd!

Ik vond het wel jammer dat er bij de sketches die ik via internet besteld heb, niet bij stond dat ze een maatje kleiner vallen. Gelukkig zit er dichtbij waar ik woon een Nelson schoenen, ben ik de volgende dag heen gegaan, de verkoopster zei dat het sketches merk juist kleiner val en helaas had ze mijn maat niet meer in de winkel.

Altijd goede service, snelle afhandeling van retouren en terugbetaling dus in één woord, FANTASTISCH ga zo door.

Fijn dat ze een groot assortiment hebben. Ook ruilen gaat zeer soepel.. Winkelpersoneel is zeer behulpzaam en vriendelijk En dat in deze tijd

Bedrijfsgegevens

Willem Brocadesdreef 1

2132 PV Hoofddorp

088 008 8173

[email protected]

Over Nelson Schoenen

Nelson Schoenen is een familiebedrijf met ruim 100 schoenenwinkels en online schoenen shop www.nelson.nl. Nelson Schoenen biedt een groot assortiment damesschoenen, herenschoenen en kinderschoenen van verschillende bekende merken zoals: Ecco, Skechers, Panama Jack, Converse, Dr. Martens en Timberland. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor tassen, kleding en accessoires. De grote collectie merkschoenen voor het hele gezin vind je al sinds 1949 bij Nelson Schoenen. Bezoek een van onze schoenenwinkels of bestel je schoenen snel op www.nelson.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.