Snelle en correcte levering.

Ben zeer tevreden met mijn nieuwe instap Skechers toffe schoenen

Samen met een medewerker in de winkel schoenen online besteld en volgende dag thuis bezorgd

Altijd tevreden.

Prettige winkels en vriendelijke medewerkers. Veel en diverse keuzes en tevreden overal mijn aankopen. Ik koop al jaren mijn schoenen altijd bij Nelson. Recent ook online en perfecte informatie en levering.

Nummer één onder de schoenenwinkels!

Nelson is een zéér betrouwbare winkel en heeft een geweldige reputatie met een uitgebreide collectie merkschoenen voor jong en oud. Mooie aanbiedingen die het erg aantrekkelijk maken om een aankoop in deze fijne winkel te doen. Zeer snel verzonden en keurig en zorgvuldig ingepakt. Kortom een TOP winkel waar ik al jaren klant ben en nog jaren hoop te zijn!

Altijd prima geregeld. Vriendelijke en deskundige medewerkers.

Goede kwaliteit en snelle levering!

Producten zijn precies zoals verwacht; juiste maat, goede kwaliteit!

Goeie kwaliteit

Ben altijd zeer tevreden,

Ik heb ze terug gestuurd ik wil alleen lerensandalen maar was wel tevreden

perfect

schoenen zitten als gegoten!

Blij met de gabor Sandalen Snelle levering

Fijne schoenen, supersnel ontvangen

Mijn Birkenstocks waren precies als omschreven. Blij mee. En de volgende dag al in huis!

Prima geholpen en snelle levering

Sandalen waren niet aanwezig in mijn maat. Werd geholpen om ze te bestellen op een zuil in de winkel. De volgende dag had ik de schoenen al in huis!

Je wordt er goed geholpen en goede service

Ik werder er goed geholpen. toen mijn maat er niet meer was werdt het naar mijn huis gestuurd. Super service :-)

Hele snelle verzending

Gelukkig hadden hun mijn schoenen die ik al enige tijd zocht. Overal uitverkocht, maar bij Nelson schoenen vond ik ze. Aanrader

Zeer prettig.

Ik ben zeer tevreden over ruime assortiment waarvan de kwaliteit zeer goed is. Bediening is voortreffelijk.

13/7 besteld en 24/7 nog niet geleverd

Schoenen in de winkel besteld. Zouden 15/7 worden geleverd maar 24/7 nog niets ontvangen en zelfs geen zicht op een datum. Nelson neemt geen verantwoordelijkheid en schuift alles af op DHL. Natuurlijk wel al betaald. Ik weet dat winkels afhankelijk zijn van koeriers maar in the end koop je bij Nelson en niet bij DHL.

Redelijk tot goed

Hulp in de winkel valt tegen schoenen waren er wel snel.

Prima verlopen bestelling en duidelijke bezorgtijd doorgegeven

The best facilities you could've been offered

Well behaved shop assistants and nice customer service which drives me back to the store asap:)

Ik wist wat ik bestelde, was goed.

Belachelijk dat je vooraf alles moet betalen!!! Waarom geen kleine aanbetaling? Slechte service. Wat als schoenen niet passen, zeker een tegoedbon!

qua schoenen/pantoffel-service prima, qua afhandeling(DHL) onvoldoende

na het voltooiing, incl. betaling van de koop in de winkel wordt de afspraak gemaakt voor de verzending van het artikel door DHL. In dit geval wordt in overleg gekozen voor aflevering in de winkel. Groot schetst mijn verbazing als ik daaropvolgend van DHL een e-mail krijg met de aanhef die m.i. aan duidelijkheid niets te wensen overlaat, quote We komen woensdag bij je langs unquote; ook wordt verderop in de tekst nog gesproken van quote bij je op de stoep unquote. Als Nelson op deze 'verwarring' wordt aangesproken krijg ik te horen dat dit DHL-beleid/werkwijze is eb hier verder niets aan te doen is. Mijn suggestie om hierover met DHL te praten, immers Nelson werkt toch samen net DHL(???) ; daar wordt niet op ingegaan.

Heel positief

Klantvriendelijk. Geweldige service

Snelle verzending. Makkelijk te bestellen

Willem Brocadesdreef 1

2132 PV Hoofddorp

Over Nelson Schoenen

Nelson Schoenen is een familiebedrijf met ruim 100 schoenenwinkels en online schoenen shop www.nelson.nl. Nelson Schoenen biedt een groot assortiment damesschoenen, herenschoenen en kinderschoenen van verschillende bekende merken zoals: Ecco, Skechers, Panama Jack, Converse, Dr. Martens en Timberland. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor tassen, kleding en accessoires. De grote collectie merkschoenen voor het hele gezin vind je al sinds 1949 bij Nelson Schoenen. Bezoek een van onze schoenenwinkels of bestel je schoenen snel op www.nelson.nl