Ik ben in mijn nopjes met Nelson schoenen en laarsjes.

Goede zaak en prettige nette verkoopsters

Ontzettend goed

Zeer makkelijk winkelen en bestellen. Daarna een uitstekende uitvoering en levering van de bestelling. Geen twijfels bij een volgende bestelling: dus Nelson!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

waardeloos,

Verplicht 1 ster aanvinken. Maar dat is nog teveel. Vorige week dinsdag, winkel in Naaldwijk, slippers besteld. Momenteel nog niet binnen. Moest wel direct betalen. Dus waar blijven mijn (Birkenstock) slippers. Ik hoor graag van u.

Koop graag bij Nelson Schoenen .

Ruime sortering ... snelle levering ... ook in de winkel wordt je goed geholpen ... kortom fijne schoenwinkel .

Hele fijne schoenen

Prima voetbed en zitten heel comfortable

Zeer goed snele.leverimg.

Prima schoenenwinkel..

Ik heb altijd gevonden , wat ik zocht. Prima kwaliteit, prima service, prima winkel..

super

snelle levereing en een super goed model.

Service was top!

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Niet positief

Klantenservice communicatie van een laag niveau

Service professional and service minded

Super support from entering the shop, ordering and delivery shoes. Really super staff working at the store, kind, smiling and very helpful. We enjoy visiting and shopping in Nelson Maastricht.

Slecht geïnformeerd

De schoenen waren niet aanwezig in winkel Ze werden besteld via internet en we hoefden niet te betalen Ze zouden de andere dag in huis zijn Eenmaal in de winkel waren ze er nog niet , we zouden bericht krijgen( o dat was ons niet verteld ) Helaas waren ze te groot Netjes werd er een kleine maat besteld , maar toen moesten we wel betalen Eenmaal betaald moesten we een week wachten

super goed

super snelle levering ,en mijn mail heel snel beantwoord wel moet ik voor 1 paar schoenen mijn geld terug ,maar dat komt wel goed

Nette verzorgde winkel

Nette verzorgde winkel maar personeel helpt je niet echt met het passen van schoenen ze laten je zelf maar een beetje rondkijken.

Vriendelijke medewerkers

Goede service en bedienu

Ze dachten goed mee, Vriendelijk personeel en goede service.

Ruilen van schoenen bij Nelson geen probleem.

Nelson is heel makkelijk en snel met ruilen van schoenen als de schoenen bijvoorbeeld niet lekker zitten. Prijs/kwaliteit is prima.

Werd fijn geholpen in de zaak en de schoenen werden mooi thuisgebracht

Fijne winkelervaring

Ik heb schoenen besteld via de website en ze voldoend precies aan de info die op de site staan. Binnen 1 dag had ik ze al in huis en retourneren is ook geen probleem als ze niet passen of niet goed zijn.

Nelson Noordwijkerhout, geweldig

Service in winkel Lisse en Noordwijkerhout erg groot. In Lisse zijn ze niet klantvriendelijk en zijn ze liever met elkaar in gesprek dan met klant. Iemand met een smalle voet een breedte schoen laten passen, tja. In Noordwijkerhout denken ze echt mee en doen 100% hun best om je te helpen zonder opdringerig te zijn. Top. Je snapt waar ik in het vervolg heen ga.

Door verkoopster snel en goed geholpen, maar

Ik vond de meneer die ook in de winkel stond niet echt klantvriendelijk. Toen ik hem een compliment gaf over de aangename temperatuur door de airco in de winkel kreeg ik het gevoel dat hij mij maar een zeur vond omdat ik het buiten heel benauwd vond. Beetje vreemd gesprek werd dat.

Snelle service en goede producten

Ik kreeg mijn schoenen heel snel geleverd. Omdat een paar te groot was, heb ik direct een andere maat besteld en bij de dichtstbijzijnde winkel kunnen omruilen.

Betrouwbaar

Maken waar wat ze beloven.Levering altijd op tijd.

Bedrijfsgegevens

Willem Brocadesdreef 1

2132 PV Hoofddorp

088 008 8173

[email protected]

Over Nelson Schoenen

Nelson Schoenen is een familiebedrijf met ruim 100 schoenenwinkels en online schoenen shop www.nelson.nl. Nelson Schoenen biedt een groot assortiment damesschoenen, herenschoenen en kinderschoenen van verschillende bekende merken zoals: Ecco, Skechers, Panama Jack, Converse, Dr. Martens en Timberland. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor tassen, kleding en accessoires. De grote collectie merkschoenen voor het hele gezin vind je al sinds 1949 bij Nelson Schoenen. Bezoek een van onze schoenenwinkels of bestel je schoenen snel op www.nelson.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.