Erg tevreden

In mijn nieuwe woonplaats een fijne winkel gevonden. Hier wordt ik vaste cliënt.

Fijne winkel ervaring

Online bestellen gaat heel makkelijk, een duidelijke omschrijving. En netjes via de mail op de hoogte gehouden omtrent de bestelling. Ook ga ik graag naar de winkel en ook daar wordt ik al heel netjes geholpen. En ook van goed advies voorzien. Hele vriendelijke medewerkers in Barendrecht.

altijd geweldig

Gewoon altijd zeer goed contact

snel geleverd

Altijd blij met Nelson online en in de winkel, nu online besteld, en super snel geleverd heel fijn.

Geweldige service

De winkel in Alphen aan den Rijn heeft zeer vriendelijke behulpzame deskundig personeel die je helpen. Ze nemen echt de tijd voor je. Deze winkel is echt mijn favoriete schoenen winkel.

Snelle bezorging en ook retouren snel opgelost, heel plezierig

Mijn ervaring in de winkel en online shoppen , vind ik heel relax, het personeel komen ook niet meteen op je af! Ik vind even rondkijken heel fijn!

Voorraad niet optimaal / advies ondermaats

Ik wilde een specifieke schoen passen, maar niet aanwezig in filiaal waar ik naast woon. Het hele merk werd hier niet verkocht, maar andere Nelson filialen dus wel. Advies was naar andere winkel te gaan (kilometers verderop) te gaan ipv intern bestellen. Dat is raar als je hier naast woont. Nu was advies maar zelf online te bestellen en dan passen/afhalen in de winkel en maar hopen hij ook lekker zit. Risico lag nu bij klant mbt retouren en geldteruggave etc. Want om te passen, moest ik hem eerst verplicht kopen. Gelukkig paste de schoen wel en zat hij fijn.

zitten prima

pasvorm is goed

Prima!!!

Alles zoals afgesproken

In de winkel bestelde pantoffels bij de webshop, na ontvangst niet tevreden retour gebracht en in de winkel andere uitvoering gepast met tevreden gevoel meegenomen.

Zitten top de schoenen

Niet gerust gesteld door klanten service.

De 2e keer dat ik besteld heb was er storing in de dhl kast waar mijn schoenen in lagen. Dhl zei dat het wel een maand kon duren voor de schoenen weer bij Nelson terug zouden zijn. Neem contact op met Nelson werd er gezegd. Dit heb ik gedaan maar ik moest gewoon afwachten. De schoenen waren nog genoeg op voorraad in mijn maat werd er gezegd. Nu zit ik dus een maand te wachten en hoop dat ik mijn geld nog terug krijg want komen de schoenen ooit bij hun aan? Ze hadden er wel achteraan gemogen of in elk geval mijn gegevens kunnen noteren toch!

Keurig en snelle levering

Snelle levering en netjes verpakt. Blij met de laarsen.

Schoenen ‘s’avonds 20.50 u. besteld, volgende ochtend 08.10 u. bezorgd.

Ecco schoenen besteld omdat je die aan doet en meteen een stevige wandeling met kunt maken. Inlopen hoeft niet want ze zitten direct perfect. Ik heb er al 25 jaar ervaring mee, voor werk en vrije tijd. Online bestellen en bezorging ging super snel !

Top ondernemer met kwaliteit

Vriendelijke verkopers en goede behandeling met beslissing over advies

Pakket is goed verpakt. Gabor altijd goed. Zeer mooie laars.

Gebruikte schoenen

Ik kreeg een set gebruikte schoenen thuis gestuurd. Ik heb de schoenen weer teruggestuurd.

Zoals gewend van NELSON alles tip top in orde. Goede service! Kwaliteit van artikel: een dikke tien!!

Altijd goede kwaliteit

Altijd, goede service en kwaliteit

Leuke schoenen en snel bezorgd!

Duur

Te dure schoenen voor kunstleer. De veters waren plakkerig. Schoenen retour gedaan.

Ik kan er altijd slagen

Als ik niet in de winkel kan slagen dan is er ook nog een website waar je nog meer keuze hebt. Ze hebben een goed spaarsysteem en retourneren gaat erg gemakkelijk.

Fijne winkel

Gezellige winkel,leuk personeel, goed assortiment

Snelle bezorging

Zeer snel en heel netjes bezorgd, ook retour verliep bij een eerder paar erg correct. Nu heel blij met mijn nieuwe laarzen en boots

Jullie hebben altijd maat 42 top

Klantvriendelijk

Willem Brocadesdreef 1

2132 PV Hoofddorp

Over Nelson Schoenen

Nelson Schoenen is een familiebedrijf met ruim 100 schoenenwinkels en online schoenen shop www.nelson.nl. Nelson Schoenen biedt een groot assortiment damesschoenen, herenschoenen en kinderschoenen van verschillende bekende merken zoals: Ecco, Skechers, Panama Jack, Converse, Dr. Martens en Timberland. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor tassen, kleding en accessoires. De grote collectie merkschoenen voor het hele gezin vind je al sinds 1949 bij Nelson Schoenen. Bezoek een van onze schoenenwinkels of bestel je schoenen snel op www.nelson.nl