Topservice

Goede service. Snel geleverd. Goed verpakt. Ben erg blij met mijn nieuwe moer.

Snel en correct

Prima verzorgd en erg snel bezorgd. Goed verpakt: Alle glazen potjes waren nog heel.

klantvriendelijk - snel in levering - goede kwaliteit - veel keuze.

leuke zaak om te komen.

Goede snelle service

Groot producten assortiment. En snelle bezorging

Vlot en degelijk

Snelle service, betaalbaar. Goed materiaal.

Perfecte service in winkel en online

Fijn geholpen in de winkel en online bestellen altijd snel en fijne service. Ook wanneer er iets niet snel leverbaar is. Zorgen ze voor een goede oplossing! Heel fijn:)

Na sluitingstijd kon ik nog een F1 koningen ophalen. Men heeft even gewacht. Dat is pas service!

Goede kwaliteit van alle producten, en goede service, met snelle levering.

SNELLE LEVERING

zeer snelle levering en goede communicatie .

Heldere en deskundige hulp

Prettig en positief

Goede ervaring met dit bedrijf/deze imker

Na onze bestelling werd er nog gebeld voor wat advies en afstemmen. Super service

Vandaag besteld en een paar dagen later kon ik het ophalen.

Zeer goede ervaring.

mijn ervaring was goed

Prijs kwaliteit verhouding goed. Denken met je mee. Product werd snel geleverd.

snelle levering en goed verpakt

Goede ervaring snelle service

De opvulling in de doos met geleverde producten zou ik niet met kunststof materiaal opvullen, maar kan ook met natuurlijk materiaal

Uitstekend en met de nodige deskundigheid werd ik geholpen

Ik ben een enthousiaste klant van het Honingmagazijn, en word altijd heel goed geholpen. Wat een groot verschil maakt, is het feit dat Leo Gensen steeds goed meedenkt over de beste oplossingen bij problemen die ik tegenkom met bijenhouden.

Best of the best

Top winkel ook de webshop goed advies en behulpzaam

bevruchte Carnica F1 Koningin

Ik moest even wachten maar er kwam een mooie F1 Carnica koningin via de postnl. Keurig in een goed geschikte doos met kooitje incl meereizende bijtjes. Prachtig exemplaar.

Zorgvuldige service!

De afgelopen week koninginnen op laten sturen, prima communicatie erover via de gebruikelijke 'post' app... maar ook gewoon een persoonlijk belletje er achteraan: ze komen. Uitstekend verpakt, goed aangekomen... èn goed aangenomen ;-) !

Netjes teruggebeld en alle vragen beantwoord en advies gegeven. Goede service

Deskundig advies

Goede communicatie. Grote sortering

Super produkt

Super produkt, makkelijke site om te bestellen, betalen en de mogelijkheid om het op te halen in de winkel. Het lag klaar, toen ik langs ging, ik had,geen tijd op dat moment. Ik kom zeker terug, om te kijken in jullie prachtige winkel

Super.

Alles keurig verzorgd en volgens afspraak geleverd.

Snel, duidelijk correct

Net bedrijf ..stuurt. na fouten bij de post alles alsnog op..jullie bedankt

Tongerenseweg-Zuid 119

8162SB Epe

31619374519

Over Het Honingmagazijn : imkerwinkels & imkerij Epe - Rhenen

Het Honingmagazijn : professionele imkerwinkel & imkerij In Epe, in onze winkel- en in onze webshop, kun je terecht voor alles wat je maar nodig hebt voor het bijenhouden. Van een bijenkast tot imkerkleding, maar ook voor heerlijke rauwe honingsoorten, api-cosmetica en andere honingheerlijkheden. In Rhenen, op onze imkerij, voor de verhuur/verkoop van bijenvolken diverse cursussen/workshops en groepsuitjes. Wij bieden enkel het beste. Bijenhouden is immers pure ambacht en is meer dan een passie.