Goede , snelle service

Fantastisch!

Bij de levering van het pakket is het mis gegaan door de pakjesdienst. Mijn pakket weer zonder aankondiging retour teruggestuurd naar de verkoper. Er was een snel en vlot contact met de verkoper, het pakket werd binnen de 2dagen terug gestuurd naar mij. (Ikzelf ben van België) Nog nooit zo een fijne ervaring gehad! 1000x dank!

Meer dan top.

Een webwinkel gaat meestal goed maar onderscheid zich pas als er iets misgaat en hoe het opgelost wordt. Goede communicatie en oplossing! Gr.

Een lok doos gekochte is goed daar en niet duur

Goed product

Keurig verstuurd. Goed verpakt.

Mooi pakket

Mooi pakket, veelzijdig aantal producten. Om kado te geven aan collega die tevens imker is.

red het bijen volk

De natuur en daarmede ook het bijen volk heeft mijn aandacht en dan is het goed om de voor onze omgeving schadelijke - exotische bedreigende planten en dieren te bestrijden zoals de aziatische Hoornaar. Om dit te bevorderen zouden bestrijdingsmiddelen zoals de aangeschafte vallen veel goedkoper moeten worden aangeboden, waardoor misschien meer mensen deze willen inzetten om die exoten te bestrijden en zo onze flora en fauna te beschermen. Nu nog afwachten of deze vallen(2 verschillende) ook effectief zijn of dat er wederom een verdienmodel (voor enkele individuen) is gevonden om een probleem te bestrijden.

foutieve bestelling geretourneerd.

Ik bestelde een te grote broedkamer dadant US. Ruilen geen probleem. Fijne mensen goed advies.

Lekker

Mooie produkten en goed verzorgd

product naar verwachting

Snelle levering. Product is zoals omschreven. Nu afwachten of we de hoornaar gaan vangen ten behoeve van de bijen.

Top service, netjes gebeld dat wanneer het product op voorraad is en opgehaald kan worden.

Netjes geleverd

Hoornaar-lokdoos besteld, neergezet, maar nog niets gevangen. Maar dat komt hopelijk wel!

vlotte servies

Diergeneeskundig oxaalzuur is niet overal verkrijgbaar, bedankt dat ik varroxal kan verkrijgen bij jullie.

De bestelling wordt snel en keurig verzonden.

Alleen de communicatie hierover mag iets eerder!

Het gene wat ikhad besteld was er snel.

Hele snelle service

De honing van het honing magazijn is altijd heerlijk

Erg goed

Ik kocht een imkerpak voor mijn dochter. Blijkbaar waren de handschoenen die ik daarbij uitkoos erg groot en werd ik door de mevrouw van het honingmagazijn gebeld of ik niet een maatje kleiner nodig had. Fijne service, snelle verzending.

goede service, matig product

Bestellen en leveren zijn in één woord Goed! De hoornaarvallen die ik heb gekocht ben ik minder enthousiast over. Het "inlaat rooster" is ingeplakt en ik hoef er maar naar te wijzen en het valt los. Gelukkig heb ik nog een doosje met boutjes en moertjes, dus ik zet eea wel weer vast.

Een gelikte website, die niet doet wat ik vraag.

De website weigerde mij toe te staan niet 1 maar 2 vallen voor hoornaars te bestellen.

Uitstekende service en snelle levering

Uitstekende service en snelle levering

Levering kan sneller

Goed en gezellig

Mijn internet bestelling stond al klaar en gezellig zitten kletsen over onze bijen. Ruim assortiment en kundig advies.

snel en eficient

eenv oudig te bestellen en vlugge en snelle afhandeling.alles heel duidelijk

positief

zeer snel geleverd, Dank!

Correcte en heldere service

...

Over Het Honingmagazijn : imkerwinkels & imkerij Epe - Rhenen

Het Honingmagazijn : professionele imkerwinkel & imkerij In Epe, in onze winkel- en in onze webshop, kun je terecht voor alles wat je maar nodig hebt voor het bijenhouden. Van een bijenkast tot imkerkleding, maar ook voor heerlijke rauwe honingsoorten, api-cosmetica en andere honingheerlijkheden. In Rhenen, op onze imkerij, voor de verhuur/verkoop van bijenvolken diverse cursussen/workshops en groepsuitjes. Wij bieden enkel het beste. Bijenhouden is immers pure ambacht en is meer dan een passie.