Geen gehoor klantenservice

Helaas minder goede ervaring…nadat mijn bestelling door een fout van dhl retour is gestuurd probeer ik helaas al meer dan een maand contract te krijgen met de klantenservice. Ik heb helaas mijn geld nog niet terug…teleurstellend dat een simpel mailtje beantwoorden niet kan…. Via meerdere kanalen contact opgenomen helaas zonder resultaat.

lifechanging!

Top producten! Het lijken kleine veranderingen/gadgets, maar met een heel groot resultaat! Ik kan niet meer zonder de drogerballen en de fantastische droogdoeken!

Ideaal!

Producten volgende dag ontvangen. Meteen getest en het werkt echt! Wasstrips maken heel goed schoon en ruiken lekker, zonder teveel aanwezig en droogballen verkorten de droog periode

zeer snelle en volledige levering

ik heb nog geen tijd gehad om de droogdoek uit te proberen. De droogbollen zijn gebruikt om een dons-bomber jasje te drogen en dat ging heel vlotjes, zoals beloofd.

Binnen een dag binnen. Netjes op de hoogte gehouden van de status van PostNL. En producten doen wat ze beloven

Super goede servers en snelle levering!

Product bevalt heel goed! Ik heb de droger ballen besteld en zou niet meer zonder kunnen! Zeker een aanrader

Over Goodlifehacks

Iedereen komt wel eens op een punt in zijn of haar leven waarop je denkt:"oh had ik maar....". Goodlifehacks creeëert en fabriceert producten die luxe maar ook betaalbaar zijn voor elk huishouden. We willen je leven graag verrijken met unieke producten die met uiterste zorg zijn ontworpen en samengesteld zijn met veel liefde. Het zijn de kleine alledaagse dingen die je gemakkelijk over het hoofd ziet. Goodlifehacks helpt je deze momenten bewust te beleven en herinnert je eraan om even een stapje terug te doen en ervan te genieten. Of het nu gaat om het doen van de was of het creëren van een comfortabele sfeer in huis, Goodlifehacks helpt je geluk te vinden in de kleine dingen die het leven een stukje leuker, makkelijker en fijner maken.