De bestelling via de site verliep vlotjes. De aflevering was heel goed; kon via sms/mail prima volgen wat de status was en vlak voor levering werd ik ook nog gebeld. Een topervaring. Het product. Ik heb een vitrinekast gekocht die je zelf in elkaar moest zetten. Zag er op het eerste gezicht ingewikkeld uit, maar als je de handleiding volgt is het ineens eenvoudig
Beste Abe, Dank voor je positieve review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We blijven ons best doen om je ook bij een volgende bestelling net zo goed te helpen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het vooral weten — we helpen je graag! Hartelijke groet, Team Meubella
Aankoop was soepel, levering ook! Vriendelijke bezorgers en precies zoals afgesproken per mail. Product "Henry" heeft in de bijgeleverde instructies spontaan een andere naam: "HAITI 180", niet online te vinden voor digitale instructies. Plaatjes zijn lastig leesbaar en instructies in een onleesbaar Oost-Europese taal beschreven. In dezelfde instructies meestal wel de juiste, maar soms verwarrend afwijkende onderdelen waarin soms de aanname gemaakt moet worden welke schroef of onderdeel bedoeld wordt. Kleine aanvullende stap nodig bij montage van lades
Beste Joran, Bedankt voor je review en het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je tevreden bent met je meubel, maar jammer dat niet alles helemaal naar wens was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem gerust even contact met ons op, dan kijken we graag met je mee en zorgen we dat dit netjes wordt opgelost. Hartelijke groet, Team Meubella
Kastje zeer goed aangekomen . Perfect in elkaar en heel tevreden !
Beste Kristof, Dank voor de 5 sterren — super fijn om te zien dat je tevreden bent! Hartelijke groet, Team Meubella
Kast besteld voor de kinderkamer. 4 grote paketten, zeer zwaar maar degelijk materiaal met goede kwaliteit. Op tijd en gratis geleverd. Ineen steken is zelfde principe als IKEA, enkel steviger en mooier. Iets meer werk, maar je krijgt een degelijke kast met mooi design aan dezelfde prijs. Reeds mijn 2de meubel langs deze site. Ik zou direct opnieuw bestellen!
Beste Tim, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat alls naar wens is verlopen. Veel plezier ermee! Hartelijke groet, Team Meubella
Slechte kwaliteit en een zeer onduidelijke handleiding. Sommige instructies kloppen niet, waardoor de montage veel onnodig tijd kost. Vooral de laden zijn omslachtig uitgelegd. Nu staan de laden scheef. Om deze reden zou ik Meubella niet aanbevelen.
Beste Eva, Bedankt dat je dit met ons deelt. Wat jammer om te lezen dat je ervaring niet is verlopen zoals je had gehoopt — dat is natuurlijk nooit onze bedoeling. We helpen je graag verder en lossen het zo snel mogelijk met je op. Wil je ons even een bericht sturen? Dan kijken we er direct naar. Hartelijke groet, Team Meubella
Bij het in elkaar zetten van de kast Lombok, foutje gemaakt, iets te lange schroefjes over gehouden en daar de scharnieren mee in het laatste van de vier deurtjes geschroefd, resultaat door het deurtje heen ,lak eraf. Gebeld foto s gestuurd gezegd dat het mijn eigen schuld was, maar desondanks krijg ik kostenloos een nieuw deurtje opgestuurd. Dat noem ik nog eens service, petje af en veel bedrijven zouden daar wat van kunnen leren. Bedankt meubella.
Beste Geert, Dank voor je positieve review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We blijven ons best doen om je ook bij een volgende bestelling net zo goed te helpen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het vooral weten — we helpen je graag! Hartelijke groet, Team Meubella
Ik had eerst een bed besteld via Meubella, die ik eigen meteen had geannuleerd omdat ik een ander bed zag op de website die ik toch mooier vond. Het is het bed 140 x 200 Valerio geworden. Super snel hadden ze de eerste bestelling netjes geannuleerd en had ik me geld de volgende werkdag op me rekening. Het Valerio bed was super snel (2 werkdagen) geleverd en je kon via de track en trace tot op de minuut zien wanneer hij zou aankomen. De tijd zat precies in het tijdsvak. Bed super makkelijk in elkaar te zetten (ik heb twee linkerhanden). Ben er heel positief over te spreken.
Beste Jessica, Dank je wel voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat het bureau zo goed bevalt en makkelijk te monteren was. Veel plezier ermee — en bedankt voor de aanbeveling! Hartelijke groet, Team Meubella
Slechte beschrijving hoe in elkaar te zetten, eindresultaat niet zo strak als op foto, levering was op tijd.
Beste, Bedankt voor je feedback. We vinden het belangrijk dat elke bestelling soepel verloopt en staan altijd klaar om mee te denken. Neem gerust even contact met ons op als we nog ergens bij kunnen helpen — we kijken graag met je mee. Hartelijke groet, Team Meubella
Dressoir Margareth eiken gekocht Spaanplaat is erg licht dus niet zo'n goede kwaliteit Laden sluiten niet mooi aan en deuren zijn niet goed af te stellen Boven één vd deuren een grote kier maar kan de deur niet verder omhoor monteren Koste mj €350 maar het geld absoluut niet waard...
Beste, Bedankt voor je review. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent en helpen je graag verder waar nodig. Neem gerust even contact met ons op, dan zorgen we samen voor een passende oplossing. Hartelijke groet, Team Meubella
Meubels besteld en ze zouden zaterdag geleverd worden. Tot 10 uur staat er voor 11:20. Daarna ineens dat er een fout is gemaakt en ze niet meer komen. Vervelend maar helaas. Om 16:00 staan we in de supermarkt “we zijn er over 23 minuten” eh jullie zouden niet meer komen? “Nee foutje” In de tussentijd had ik al gemaild daar het volgende bezorg moment eigenlijk niet handig was. Hierop kreeg ik na levering reactie met dat nu mijn bestelling retour zou gaan en dat ik opnieuw moest bestellen etc. Mind you, de meubels stonden hier al binnen. Bel even een minuut met de chauffeur zodat je je klanten de juiste info kan geven.. We zijn erg blij met de meubels maar zullen hier niet snel nog een keer bestellen door onze ervaring.
Beste Esme, Bedankt voor je feedback. We vinden het belangrijk dat elke bestelling soepel verloopt en staan altijd klaar om mee te denken. Neem gerust even contact met ons op als we nog ergens bij kunnen helpen — we kijken graag met je mee. Hartelijke groet, Team Meubella
2 bedden besteld en deze zijn na 2 dagen al geleverd goede prijs kwaliteitsverhouding
Beste Patty, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat de levering snel was en het meubel goed bevalt. Veel plezier ermee! Hartelijke groet, Team Meubella
Prachtige kast, netjes optijd geleverd. Mooie beige kleur. Heel blij mee
Beste Ria, Dank je wel voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat het meubel zo goed bevalt. Veel plezier ermee — en bedankt voor de aanbeveling! Hartelijke groet, Team Meubella
Ondanks dat het bestelde bed wat snel geleverd was niet in onze smaak viel. Kon het zonder moeite retour en werd alles snel geregeld.
Beste Michel, Dank voor je positieve review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We blijven ons best doen om je ook bij een volgende bestelling net zo goed te helpen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het vooral weten — we helpen je graag! Hartelijke groet, Team Meubella
Heel veel keuze in veel soorten banken
Beste Lia, Dank voor de 5 sterren — super fijn om te zien dat je tevreden bent! Hartelijke groet, Team Meubella
Ok
Beste Leo, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat de levering snel was en het meubel goed bevalt. Veel plezier ermee! Hartelijke groet, Team Meubella
Installeren deurtjes is teleurstellend. Lastig recht te krijgen, kortom een crime.
Beste Douwe, Bedankt voor je review. Jammer dat je levering niet helemaal naar wens was. We kijken dit graag met je na en gaan ervoor zorgen dat dit netjes wordt opgelost. Stuur ons even een bericht zodra het uitkomt, dan helpen we je direct verder. Met vriendelijke groet, Team Meubella
Wij hebben bij Meubella het dressoir Amber, het tv-meubel Gelvio en de salontafels Mixx besteld. Over de meubels zelf zijn we zeer tevreden. De kwaliteit is goed, de meubels zijn mooi afgewerkt en komen overeen met de foto’s op de website. Ze passen perfect in ons interieur. De levering verliep minder vlot doordat de salontafels tijdens het transport verloren waren geraakt. Hierdoor hebben we langer moeten wachten dan voorzien. Gelukkig heeft de klantendienst dit correct opgevolgd en uiteindelijk werd alles netjes geleverd. Ondanks de vertraging zijn we erg tevreden met onze aankoop en zouden we Meubella zeker opnieuw overwegen.
Beste Melisa, Bedankt voor je feedback. We vinden het belangrijk dat elke bestelling soepel verloopt en staan altijd klaar om mee te denken. Neem gerust even contact met ons op als we nog ergens bij kunnen helpen — we kijken graag met je mee. Hartelijke groet, Team Meubella
Erg mooi.
Beste Wim, Dank voor de 5 sterren — super fijn om te zien dat je tevreden bent! Hartelijke groet, Team Meubella
In de afgelopen jaren 3 Blake kasten gekocht. Na verhuizing een onderdeel kwijt wat moeiteloos en gratis in no time werd opgestuurd. Heel toegankelijk vriendelijk snel super bedrijf. Top Meubella! Bedankt.
Beste Marja, Dank voor je positieve review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We blijven ons best doen om je ook bij een volgende bestelling net zo goed te helpen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het vooral weten — we helpen je graag! Hartelijke groet, Team Meubella
Kastje ziet er leuk uit. Van te voren geinformeerd of er een zware tv (35 kg) op kan staan. Antwoord was ja dat kan. Er zaten 5 pootjes bij waardoor wij de deurtjes niet waterpas kregen toen de tv erop stond. Uiteindelijk 2 extra pootjes erbij moeten kopen om de deurtjes waterpas dicht te krijgen
Beste Denise, Bedankt voor je feedback. We vinden het belangrijk dat elke bestelling soepel verloopt en staan altijd klaar om mee te denken. Neem gerust even contact met ons op als we nog ergens bij kunnen helpen — we kijken graag met je mee. Hartelijke groet, Team Meubella
Bestelling ging makkelijk, de bezorging door twee heren, helemaal netjes. Werd netjes gevraagd waar ze het neer moesten zetten. Werd netjes op de hoogte gehouden hoelaat ze er zouden zijn.
Beste Rolinda, Dank voor je positieve review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We blijven ons best doen om je ook bij een volgende bestelling net zo goed te helpen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het vooral weten — we helpen je graag! Hartelijke groet, Team Meubella
Ik heb 2 weken geleden een kast besteld bij jullie. Het ging al mis met de levering. De dag dat het geleverd moest worden, belden ze na 4 uren wachten, dat de kast niet in de bezorgbus past en het dus niet geleverd kan worden. Uiteindelijk een andere dag geleverd. Daarna blijkt de kast van super slechte kwaliteit te zijn!! Delen van de kast waren al kapot gegaan bij het überhaupt tillen van de dozen. De handleiding is erg onduidelijk. De deuren staan helemaal scheef, waardoor de lades dan ook niet fatsoenlijk dicht gaan. Zelfs na het bijstellen van de scharnieren blijven de deuren scheef, waardoor ze niet goed dicht gaan. Het ziet er niet uit!!! En dat voor €550! VRESELIJK.
Beste Cely, Dank voor je bericht. We begrijpen dat dit vervelend voor je is en dat had zeker anders moeten lopen. Als je even contact met ons opneemt, zoeken we het meteen voor je uit en zorgen we samen voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Meubella
Ik heb ongeveer 3 jaar geleden een kast gekocht bij Meubella. Helaas is gisteren door een ongeluk één van de drie spiegelpanelen van de kast gebroken. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice van Meubella en was aangenaam verrast door de snelle en klantvriendelijke afhandeling. Binnen één dag kreeg ik al een passende oplossing aangeboden. Tot mijn verrassing neemt Meubella de kosten voor hun rekening en ontvang ik een nieuw spiegelpaneel. Dat noem ik pas uitstekende service, zeker omdat de aankoop al drie jaar geleden heeft plaatsgevonden. Ik ben ontzettend tevreden over de manier waarop dit is opgelost. De service is professioneel, snel en klantgericht. Daarom kan ik Meubella van harte aanbevelen en zal ik in de toekomst zeker terugkomen voor nieuwe meubels.
Beste Neelam, Dank voor je positieve review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We blijven ons best doen om je ook bij een volgende bestelling net zo goed te helpen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het vooral weten — we helpen je graag! Hartelijke groet, Team Meubella
I ordered the Telora Entryway console and is a wonderful solution for my entry and exit rhythm. Really glad to find this console and it makes my daily life smoother.
Dear Vishnu, Thank you for the 5-star rating — it’s great to see that you’re happy! Kind regards, The Meubella Team
Mooi meubel voor een leuke prijs Erg blij mee
Beste Jan, Dank voor je positieve review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We blijven ons best doen om je ook bij een volgende bestelling net zo goed te helpen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het vooral weten — we helpen je graag! Hartelijke groet, Team Meubella
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.