Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Is zo als altijd erg goed

Zie daar boven Zeer te vrede

uitstekend

snelle levering, prijs/kwaliteit oke

Top service!

Producten worden zeer snel geleverd aan scherpe prijzen.

• Aanbevelen Ja

Snel en correct geleverd.

Reeds eerder een goede ervaring gehad.

Goed bedrijf

Onberispelijke levering en opvolging

Hoewel buitenland toch binnen 24 uur geleverd

Doen wat ze beloven!

klantvriendelijk en snel

met een telefoontje kon ik vlak na mijn bestelling nog wat omruilen, waarbij ik wel extra moest bestellen maar het oude artikel nog uit de eerste bestelling kon worden gehaald. Helaas wacht ik nog op de creditering hiervan. Ik vraag me alleen af waarom een artikel bij decoprof duurder is dan bij verf 365, terwijl het hetzelfde bedrijf is.

Zeer snel geleverd

Rond 16:00 besteld en de volgende dag in huis.

• Aanbevelen Ja

Het is een pracht om tijdens de klus iets te moeten bij bestellen. Je hebt het de volgende dag in huis dus alles kan door gaan.

• Aanbevelen Ja

Top vandaag besteld moin huis

Gisteren besteld vandaag in huis

Te late levering

Gekozen voor verf365 aangezien voor 21 uur besteld morgen in huis. Echter pas twee dagen later bezorgd.

Prima service, snel geleverd

• Aanbevelen Ja

Ik krijg waar ik om gevraagd heb en in een korte tijd.

• Aanbevelen Ja

Prima en vooral snelle levering.

Snel en eenvoudig bestellen en veel betaal mogelijkheden.

snelle prima service

Goeie site.

• Aanbevelen Ja

Snel geleverd en een scherpe prijs.

Supersnel geleverd

Ik heb 's middags om 16 uur verf besteld en die werd de volgende ochtend al geleverd. Keurig, lekvrij verpakt in een stevige doos. Topbedrijf!

Snel en keurig geleverd

Prima winkel voor een goede prijs

Goede site

Snel duidelijk wat ik nodig had om een keuken muur te verfen.

Goede en snelle levering

Snel en goede levering

Besteld voor 9, maar niet verzonden

Hier bewust besteld voor 9 omdat ik het de volgende dag nodig had, product werd wel aangemeld voor zending maar was niet daadwerkelijk verzonden.

Redelijk verkeerde spullen gestuurd

Ik had verf en kwasten besteld 2 kwasten no 16 en kreeg 1x16 en 1x18 moest ik de kwast 18 terug sturen en kreeg ik weer een kwast 16 beetje truterig gewoon een nieuwe kwast sturen

• Aanbevelen Nee

Goed spul en realistische prijs

Zie titel