Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Top geleverd

Er waren wat mis communicatie maar het is toch allemaal goed gekomen ik bestel hier eindelijk voor het eerst dust het is toch even moelijk om een oordeel te geven maar de toekomst zal het uit wijzen

• Aanbevelen Ja

Prima service en goede prijs

Heel Gemakkelijk

Even een potje lak bestellen die ik nergens meer kon vinden en een paar dagen later krijg ik bericht dat ik hem af kan halen.

ZEER goed!

Zeer snelle levering. Goed verpakt!

• Aanbevelen Ja

Goed advies, duidelijk en snelle bezorging

Als je een vraag hebt wordt je vakkundig geholpen met de juiste oplossing

• Aanbevelen Ja

Binnen de daartoe gestelde kaders is alles naar tevredenheid verlopen en heb ik derhalve geen noemenswaardige klachten. Aflevering van de verf heeft binnen de door u genoemde termijn plaatsgevonden.

• Aanbevelen Ja

Snelle levering van prima product!

GEWELDIGE SERVICES

GEWELDIGE SERVVICES SNELLE LEVERING TOP

• Aanbevelen Ja

Levering goed en snel, reactie op vragen slecht .

Heb advies gevraagd over de keuze van producten via het contact formulier op 28-4-22. Op 3-5-22 nog geen antwoord gehad. Telefoon na heel lang overgaan maar weer opgehangen. Toch maar iets besteld want ik wil ook verder. Ik had nog een bon voor 5% korting maar die werkte niet. Tot nu toe geen reactie op het contact formulier. Ook een account gemaakt bij decoprof.nl maar oude bestellingen bij verf365 worden niet overgenomen.

• Aanbevelen Ja

Goede service, goede prijs, snel geleverd

Betrouwbare webshop met een uitgebreid assortiment en scherpe prijzen. Vaak net even scherper dan overige shops. Duidelijk en overzichtelijk ingedeeld. Men geeft ook advies per e-mail, snel en duidelijk. Levering gaat accuraat en snel. Één opmerking: helaas geen roerstokjes in de doos na het bestellen van twee potten verf. Kleine moeite om even twee roerstokjes in de doos bij te voegen, je hebt die altijd nodig natuurlijk.

Slecht

De rambo beits klontert en wordt niet mooi vloeibaar

• Aanbevelen Nee

Overzichtelijk en snelle levering

Al vaker bij Verf365 besteld en altijd tevreden. De betere merken zijn verkrijgbaar en voordelig. Site is zeer overzichtelijk en de snelle levering is super!

prima en duidelijk

fijn en duidelijke site, na een keer bellen en het was geregeld.

Snel en prima kwaliteit

Altijd snel en goede service

• Aanbevelen Ja

verf opzicht is goede dekking levering is zeer snel

Prime!

Super snel en netjes verpakt.

Super snel

Super snelle levering in stevige verpakking

• Aanbevelen Ja

Goede producten, snelle levering.

Een goede kwaliteit voor een mooie prijs en heel fijn is de snelle levering.

• Aanbevelen Ja

betaalproces verliep niet naar verwachting.

Bij de bestelling wilde ik met credit kaart betalen. Het was mij niet duidelijk dat de betaling niet gelukt was. Ik kreeg een melding dat bestelling gelukt was en de betaling via creditcard ging. Er was echter geen afschrift van de betaling. Nadien kwam ik er achter dat de betaling niet gelukt was en moest de betaling opnieuw. Gevolg een vertraging van een werkdag en de onzekerheid of de betaling alsnog 2x plaats vindt.

• Aanbevelen Nee

Snel besteld EN snel geleverd

Prima ervaring

Snelle bezorging

• Aanbevelen Ja

Mooie producten, goede prijs maar niet alles op voorraad

Bij bestelling was het product op voorraad, toch kon het niet geleverd worden. 2e product is prima bevallen.

Netjes en tijdig geleverd

Snelle levering, wel prijzig

Keurig verpakt en snel geleverd. De inflatie heeft qua prijs helaas ook hier toegeslagen